Ik zit hier in het noorden, dwz als jullie daar alweer mooi weer hebben ben ik de enige die nog noodweer meld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is wellicht interessanter om te melden welk weer 't bij jullie is dan het plaatsen van die tvp's ...
Yep hier zelfs stukjes blauwquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht en het klaart weer op in 's-Gravendeel
oom agentquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Storm wordt nu pas merkbaar aan Zeeuwse kust, daar zijn de eerste windvlagen van 110km/u gemeld.
Mwoah, het stelde niet zoveel voor, wel wat gedonder maar geen echt zware bui of zo.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:53 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hoi Buurman ( Meeden) Jullie hebben net wel een dikke bui met onweer gehad hoorde ik. Ik hoorde het alleen en had wat spetters.
Het is nu droog in Oost-Groningen, wel bewolking die snel overtrekt.
Rond 17:00 kunnen we wat gaan merken en dat neemt steeds meer toe....quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:57 schreef -chefke- het volgende:
[..]
oom agent
hoe laat denk jij dat de storm bij ons is?
( zou je mij aan je msn willen toevoegen chefke44athotmail.com)
Hmmmmmquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Heb geen MSN op deze pc...........![]()
En nu rommelt het wel een beetje ineens...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:03 schreef Dinus het volgende:
Ik (in Groningen) zie in de verte een donkere lucht langs trekken, die gaat zo te zien richting Bedum.
dat Robben dat nou weer moet missen
met oude bomen kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Xonide het volgende:
Hoor net dat het Vondelpark gesloten is ivm met de wind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |