quote:Als iemand deze site wil overnemen, dan kan dat via een reactie op bouwmanm@hotmail.com.
Vanaf de mid-jaren '60 tot en met eind jaren '70 zijn de Peugeot 204 en Peugeot 304 belangrijke modellen geweest in de middenklasse. Deze modellen zijn de eerste uit de reeks "Peugeot nieuwe stijl", zelfs de huidige modellen van Peugeot hebben grotendeels dezelfde techniek. De 204 en 304 zijn compacte, betrouwbare en technisch relatief eenvoudige auto's met (helaas) redelijk vaak roestproblemen als er niet tijdig wordt ingegrepen. Dankzij de moderne techniek kunnen deze auto's voor het huidige dagelijkse gebruik goed ingezet worden....
Het segment waarin de 204 viel was voor Peugeot een geheel nieuw segment: er is geen duidelijke directe voorganger aanwijsbaar. De 203 is al in het begin van de jaren '60 uit produktie genomen en de 403 kreeg een opvolger in de vorm van de Peugeot 404. De 404 uit 1960 was volgens het betrouwbare concept neergezet: met motor voorin en achterwielaandrijving. De in 1965 geintroduceerde 204 heeft als eerste Peugeot voorwielaandrijving gekregen en een dwarsgeplaatste gegoten lichtmetalen benzinemotor met een bovenliggende nokkenas. Daarnaast had de 204 onafhankelijke wielophanging (zowel voor als achter) en werd gebruik gemaakt vab schijfremmen aan de voorzijde en achter van trommels. Deze auto was een directe aanval op rivaal Citroën, die met hun vooruitstrevende techniek van onder andere de ID/DS furore maakte.
Er zijn 5 varianten op basis van de 204/304 gemaakt. Het gamma bestond uit een 4-deurs Sedan, een 5-deurs Break, een 2-deurs cabriolet, een 3-deurs coupé en een 3-deurs bestelauto. De techniek van de cabriolet en coupé zijn identiek aan die van de Sedan, afgezien van de ingekorte (van de Sedan) bodemplaat. Hierdoor zijn veel onderdelen uitwisselbaar. De onderdelenvoorziening vanuit Frankrijk -via de Peugeotfabriek en via het grote aanbod op sloperijen- prima is geregeld. In Nederland is er een grote beschikbaarheid van onderdelen via de Peugeot Club Nederland (PCN).
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:29 schreef Fugie het volgende:
een peugot, das al beter dan een toyota![]()
hoe kan je in een 206 achterin werken dan ? Moet je wel een kabouter zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef Xtreem het volgende:
goed nog iets...
ik dacht maandag een 530d met tv enzo te kunnen/moeten rijden.... komt die vent naar buiten: ja, euh, m'n vrouw heeft mijn auto... dus we moeten het met haar auto doen....
Leuk.... een peug. 206 1.4 met leer .. Weet je hoe voor lul je rijdt als je in een 206 zit en iemand zit achterin te werken? of dat je , hartje den haag, tussen al die CD kentekens naast een 206 netjes staat te wachten
Goed... mijn frustraties zijn er weer ff uit
'k kan me ook niet voorstellen dat-ie lekker zatquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe kan je in een 206 achterin werken dan ? Moet je wel een kabouter zijn
Ach tis maar een 530d hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef Xtreem het volgende:
goed nog iets...
ik dacht maandag een 530d met tv enzo te kunnen/moeten rijden.... komt die vent naar buiten: ja, euh, m'n vrouw heeft mijn auto... dus we moeten het met haar auto doen....
Leuk.... een peug. 206 1.4 met leer .. Weet je hoe voor lul je rijdt als je in een 206 zit en iemand zit achterin te werken? of dat je , hartje den haag, tussen al die CD kentekens naast een 206 netjes staat te wachten
Goed... mijn frustraties zijn er weer ff uit
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach tis maar een 530d hoorik rij daar regelmatig in
Nieuw model heb ik ook nog niet in geredenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]nieuw model.
En daar rij ik dus niet zo vaak in
goed... ik ben weer weg.... mijn 'pauze' is over
Daarom. En het ging ook niet zo zeer om hoe geweldig de 5 is, maar meer om hoe kut de 206 isquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuw model heb ik ook nog niet in gereden
2x 400 watt rms jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef Fugie het volgende:
het stormt hier
das best veelquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
2x 400 watt rms ja![]()
Moet alleen eerlijk zeggen dat het uit die merken die jij noemde een stuk zuiverder komt dan dat Sony spul. Maar ik kan wel een aardige rugmassage verzorgen voor iedereen in de auto
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daarom. En het ging ook niet zo zeer om hoe geweldig de 5 is, maar meer om hoe kut de 206 is
Welke pioneer mp3 heb jij? Ik de DEH-P5530MP, iets teveel kermislichtjes maar toch een geweldig dingquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb 2x JBL pro 17 cm achter in zelfgemaakte kisjes
2x sub
2x JBL 3weg in het midden
2x pioneer voor
1x eindversterker
1x pioneer mp3 radio..
je kan niet meer met elkaar praten als ik mijn geluid op 3 zet
in de gemiddelde auto is 250 meer als genoeg, zeker als je voor zuiverheid gaat. Ik heb liever een zuivere 250rms als een onzuivere 400rms gewoon omdat die eerste veel mooier zal klinken (iets wat ik erg belangrijk vind, en mn vriendin nog meer, ze heeft een absoluut gehoor)quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
das best veelMet de woofers die ik op het oog had kom ik niet verder dan 2x 250 watt rms. Ik ben stiekem beetje verliefd op die troep dus wil eigelijk nix anders meer
[afbeelding][afbeelding]
Dat is zeker klote chauffeuren in een 206quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daarom. En het ging ook niet zo zeer om hoe geweldig de 5 is, maar meer om hoe kut de 206 is
Ja het was omdat ik het cheap kon overkopen van een kennis. Anders had ik misschien ook wel wat beter spul gekocht en die 2x 400 watt is ook aso veel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de gemiddelde auto is 250 meer als genoeg, zeker als je voor zuiverheid gaat. Ik heb liever een zuivere 250rms als een onzuivere 400rms gewoon omdat die eerste veel mooier zal klinken (iets wat ik erg belangrijk vind, en mn vriendin nog meer, ze heeft een absoluut gehoor)
kheb ook zon pioneer ding gehad, weet niet meer welke versiequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Welke pioneer mp3 heb jij? Ik de DEH-P5530MP, iets teveel kermislichtjes maar toch een geweldig ding.
Mja ik ga denk ik ook gewoon voor 2x 250, dat is in ieder geval genoeg en kost ook niet zoveel. (600 euro voor 2 subs + versterker) houdt ik nog genoeg over om in te bouwen enzoquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de gemiddelde auto is 250 meer als genoeg, zeker als je voor zuiverheid gaat. Ik heb liever een zuivere 250rms als een onzuivere 400rms gewoon omdat die eerste veel mooier zal klinken (iets wat ik erg belangrijk vind, en mn vriendin nog meer, ze heeft een absoluut gehoor)
Nicequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.pioneer.nl/nl/(...)1&taxonomy_id=25-121
Dat bedoel ik , ik heb voor mijn zootje 200 euro betaald. Was nieuw gekocht door die kennis, en het paste niet in zijn auto dus kon zo nieuw overnemenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
kheb ook zon pioneer ding gehad, weet niet meer welke versie
[..]
Mja ik ga denk ik ook gewoon voor 2x 250, dat is in ieder geval genoeg en kost ook niet zoveel. (600 euro voor 2 subs + versterker) houdt ik nog genoeg over om in te bouwen enzo
mjah hoef je niet lang over na te denke danquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , ik heb voor mijn zootje 200 euro betaald. Was nieuw gekocht door die kennis, en het paste niet in zijn auto dus kon zo nieuw overnemen![]()
Heb nu een pioneer radio/cd, maar mijn radio werkt niet omdat mijn electronische antenne kapot isquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
deze heb ik te koop:
[afbeelding]
ook een MP3 radio.. zeer proper ding
Zo is hij welquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
200 euro is zeker niet duur voor die shisse.. wel 1 beetje dom van je kennis dat hij shit koopt wat niet in zijn otoo past
LOL dan ben je wel heel fout bezigquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo is hij wel![]()
Het paste er zelfs scheef niet in
schopje naar v&a ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand die radio kopen?
Als ik mijne al erg hard zet dan voel je je schedel vibreren en je hoort een tijdje niet lekker. Had ik net toen ik ze nog aan het instellen was om te testen nou dat laat ik ook uit me kop voortaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
6000 watt??? das wel erg veel voor in een auto.. dan ben je instant doof
ik zat ff te checken, zag ik: goliath speakers: 3200 watt rmsquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik mijne al erg hard zet dan voel je je schedel vibreren en je hoort een tijdje niet lekker. Had ik net toen ik ze nog aan het instellen was om te testen nou dat laat ik ook uit me kop voortaan.
Denk dat die 6000 watt alleen voor van die wedstrijden bedoelt zijn.
ja en tsjechie ook, die krijgen een miljoen per goal dus die zijn wel gek als ze verliezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat Nederland vanavond winnen ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat Nederland vanavond winnen ?
is dat zo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja en tsjechie ook, die krijgen een miljoen per goal dus die zijn wel gek als ze verliezen
Inderdaad, gewoon grote woofer erin en klaar. Maar dat was ik ook niet van planquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:26 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind 400W al gestoord (sorry Bojo) ik bedoel, dan kun je em nooit echt heel hard zetten. Veel mensen vergeten dat geluid (grofweg) in 3 delen is verdeeld, Hoog-midden-laag (Tweeter, f vergeten, subwoofer). De meeste upgraden hun subwoofer extreem, de gewone speakers voor de midden tonen gebeuren ook nog wel eens. Maar er zijn heel weinig mensen welke alles evenwichtig opgraden (wat een must is voor goed geluid).
Ik heb 2x 400 watt dus ben dubbel gestoordquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:26 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind 400W al gestoord (sorry Bojo) ik bedoel, dan kun je em nooit echt heel hard zetten. Veel mensen vergeten dat geluid (grofweg) in 3 delen is verdeeld, Hoog-midden-laag (Tweeter, f vergeten, subwoofer). De meeste upgraden hun subwoofer extreem, de gewone speakers voor de midden tonen gebeuren ook nog wel eens. Maar er zijn heel weinig mensen welke alles evenwichtig opgraden (wat een must is voor goed geluid).
lees de fp eensquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is dat zo?
okayquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees de fp eens
Het probleem is, ik ga voor perfectie, een standaard systeem (zelfs het 5000 euro kostende systeem van Mercedes) is niet goed genoeg voor mij. Een (vage) kennis heeft een bedrijf welke audio inbouwt, en daarbij auto's soms compleet van binnen verbouwd (hij is niet goedkoop, maar wel een van de beste van NL). Als ik aan het einde van zo'n project luister dan is dat puur genot. Ik heb nog nooit beter geluid gehoord als dat bij hem vandaan kwam. En als ik ook maar een beetje geld heb kan hij mijn auto tzt ook helemaal verbouwen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb 2x 400 watt dus ben dubbel gestoord![]()
Ik kan mijn geluid toch behoorlijk hard zetten zonder vervorming, misschien vanwege bepaalde instellingen maar daarbij haal ik denk ik niet het complete vermogen uit de speakers. Als je het echt goed wilt doen moet je alles pakken en niet alleen een sub, maar voor mij is dit prima zo.
Kom maar een keer luisteren, het is niet perfect maar het klinkt ook zeker niet verkeerd![]()
mijn vectra is waarschijnlijk nog snellerquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
FP is weer SNEEEEEEEEELLLL
Kom dan maar niet luisterenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het probleem is, ik ga voor perfectie, een standaard systeem (zelfs het 5000 euro kostende systeem van Mercedes) is niet goed genoeg voor mij. Een (vage) kennis heeft een bedrijf welke audio inbouwt, en daarbij auto's soms compleet van binnen verbouwd (hij is niet goedkoop, maar wel een van de beste van NL). Als ik aan het einde van zo'n project luister dan is dat puur genot. Ik heb nog nooit beter geluid gehoord als dat bij hem vandaan kwam. En als ik ook maar een beetje geld heb kan hij mijn auto tzt ook helemaal verbouwen.
FF ter vergelijking, hij gebruikt de standaard bedrading maar voor 1 ding, dat is om nieuwe (betere)kabels te trekken. Zelfs voor de stroom toevoer van de radio neemt hij nieuwe kabels.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mijn Reno is het snelst...
[afbeelding]
dat er nog een kmteller op zitquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mijn Reno is het snelst...
[afbeelding]
het was wel engquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:45 schreef Steve-O het volgende:
[..].
met een express
ik heb:quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat er nog een kmteller op zit![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb:
afstandsbediening in sleutel, centraleportiervergrendeling, zonwerende voorraam, antenne, verlichting in laadruimte, leeslamp voor, ruime opbergvakken en Carina II wieldoppen.
wat een luxe zeg, ben wel jaloersquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb:
afstandsbediening in sleutel, centraleportiervergrendeling, zonwerend voorraam, antenne, verlichting in laadruimte, leeslamp voor, ruime opbergvakken en Carina II wieldoppen.
LOLquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mag ik een x meerijden ?
![]()
Zo erg was hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat je nog weet wanneer dat was
Ahaquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo erg was het
Neej ik krijg m'n opdrachten via de mail en bevestiging van urendeclaraties ook en die bewaar ik in een aparte map. Vandaar![]()
Iets steviger optrekken en remmenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
FUCK![]()
Morgen moet ik een eikel van een client rijden, ik haat die man! laatste keer dat ik hem reed was op 4-12-2002![]()
Ik heb zo'n hekel aan die gast.![]()
Zo erg zal het niet zijn hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kom dan maar niet luisteren![]()
Hij zal toch wel weer helemaal lam zijn zoals toenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets steviger optrekken en remmen
Ik heb voor nog 2x60 watt Pioneer speakertjes, valt me reuze mee wat een geluid uit die 10 cm dingen komtquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn hoor![]()
Ik bedoel, ik luister nu naar Opel speakersDie 15 euro dingen die ik eerder naast mn pc had staan klonken beter
(in de Alfa zat standaard gewoon 4x Bose 40w RMS
en twee bose tweeters en ik had een 4x45watt Radio
)
Ranzigquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij zal toch wel weer helemaal lam zijn zoals toen![]()
In een Peugeot 306 cabrio met overal as en echt OVERAL as
Is een restaurant terug rij ritje dus aankomen bij restaurant , wachten tot meneer uitgezopen is en dan gelijk weg. Stinkende ranzige zuizende kut auto en gigantische droplul.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ranzigals het echt te ranzig is zou ik t nog schoonmaken ook
(een beetje dan, zodat IK schoon zou kunnen zitten)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb voor nog 2x60 watt Pioneer speakertjes, valt me reuze mee wat een geluid uit die 10 cm dingen komt![]()
Maar dat is ook van dat merk waar een simpele speaker al meer als 500 euro kostquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:18 schreef Steve-O het volgende:
Lexus radio is ok
Dat is knake. Mag je wel binnen wachten?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is een restaurant terug rij ritje dus aankomen bij restaurant , wachten tot meneer uitgezopen is en dan gelijk weg. Stinkende ranzige zuizende kut auto en gigantische droplul.![]()
Al koop je een lexus maakt dat nix meer uitquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat is ook van dat merk waar een simpele speaker al meer als 500 euro kost
Ik blijf niet buiten in de regen staanquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is knake. Mag je wel binnen wachten?
Aan de bar, tegen het personeel lullenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik blijf niet buiten in de regen staan![]()
Ik heb dus nog geen autosleutel he, die krijg ik dus pas als die gast klaar is met eten.
Dat word hangen in het restaurant![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Bojo, hoe kom je nou aan die foto's van al die mooie meisjes![]()
en dan bedoel ik niet dit geile opdondertje
Je hebt al een vriendinquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan de bar, tegen het personeel lullen![]()
en wie is DITheb je een tel nummer????
Jij ook alquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik word moe van die eikel die telkens LCVachter ze post zet
Waar??? Ik verveel me, en heb wel zin in een relquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik word moe van die eikel die telkens LCVachter ze post zet
Is wel duidelijk dat je je verveelt als je een beetje tussen mijn foto's zit te neuzenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar??? Ik verveel me, en heb wel zin in een rel
* PeuRac gaat Canon pet kopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:29 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Nou heel simpel je neemt een camera, laat je baard staan, zet een bijpassend Canon petje op en de wannabe fotomodelletjes storten zich voor je lens
Valt t zo op dan? En vooral bij die foto's van op de dam zitten leuke meisjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is wel duidelijk dat je je verveelt als je een beetje tussen mijn foto's zit te neuzen
Moest zelf ff gaan kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt t zo op dan? En vooral bij die foto's van op de dam zitten leuke meisjes
en krijg een edit aan de broekquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:33 schreef Steve-O het volgende:
Zoek in een willekeurig PTA topic ..
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en krijg een edit aan de broek![]()
Ja want zo spannend zijn die foto's nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die PeuRac is echt geil joh...
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moest zelf ff gaan kijken, die schaats foto's bedoel je
understatement van het jaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja want zo spannend zijn die foto's niet
preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waar? Waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die PeuRac is echt geil joh...
topic van lvc, maar tommy is je al voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar? Waarom?
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet weer edit-e hequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic van lvc, maar tommy is je al voor
die $@#@#$ had die al veranderd en anders kun je wel meer topic sluiten/ niet openenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet weer edit-e he
die 1 op 1 kopie'en van de autoweek site met al die ^%#^%^# dingen erin zijn alleen maar irritant en brengen totaal geen extra waarde met zich mee
Tommy_Kuklinski
Dat zal ze leren mij een beetje quoten tsssquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic van lvc, maar tommy is je al voor
ik ken die hele user niet maar dat LVCquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toch irriteer ik me meestal aan zijn topic's
mag ik dat dan niet 1x uiten, samen met BoJO?
Tommy_Kuklinski
ow, okequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ken die hele user niet maar dat LVCop het eind kan gewoon niet
BoJo
nou hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Moet je me maar niet quotenquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nou hoor!
Van mij welquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:19 schreef GizartFRL het volgende:
* Steve-O heeft zo'n witte 304 coupe als in de openingspost.
En voor de zomer ook weer een cabrio.
Mag de volgende over de mooiste Peugeot gaan die er is? ( lees: 205?)
2 autos in 1 topic, net als bij duo-penottiquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:25 schreef Steve-O het volgende:
hoe bedoel je duo
* Fugie
Celica's genoeg gehad vind ik...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:22 schreef Fugie het volgende:
volgende ging toch over de mooiste celica die er is ?
Wat word dat een S5 ofzoquote:De kogel is door de kerk: er komt een MPV van BMW. "Het wordt een auto die waarschijnlijk qua ruimte en functionaliteit een totaal nieuw aanbod creeërt en een echte BMW zal zijn," zegt BMW-marketingchef Michael Ganal in Die Welt. Het nieuwe model zal pas na 2006 bij de dealers staan.
Het nieuwe model draagt de werktitel "raumfunktionales Konzept" oftewel "ruimtefunctioneel concept". Over een MPV van BMW wordt reeds lang gediscussieerd. Tot nog toe bleef BMW echter ontkennen dat het een dergelijk model zou uitbrengen.
Tot het interview met Ganal dat vandaag in Die Welt stond dus. "Het wordt zeker niet de ruimste of de goedkoopste auto," zegt Ganal. Het blijft een echte BMW, een luxeproduct dus. Het precieze tijdstip voor de lancering staat nog niet vast. "We zitten nu midden in ons productoffensief en hebben zeker geen haast." Op de vraag of het model er na 2006 zou komen, gaf hij een duidelijk antwoord: "Bij verkopers betekent zwijgen toestemmen."
BMW breidt zijn gamma al sinds jaren steeds verder uit. De X3 en 1-Serie zijn daar recente voorbeelden van. Met de MPV zet BMW een nieuwe stap in die verruimingspolitiek. De nieuwe 5-Reeks zal als basis dienen voor de MPV.
preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Steve-O het volgende:
ik ook niet wordt toch niet gewaardeerd
toyota heaumeauquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies
Tommy_Kuklinski
optieffenquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
toyota heaumeau!
* Tommy_Kuklinski
ik ga nu ook...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:51 schreef MutZ het volgende:
Oh ja, ik ben dood, dus rest van de avond niet aanwezig...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:28 schreef Fugie het volgende:![]()
![]()
Ik naar me ma, knip ff de punte van me haar, wat doe die domme doos... Ze laat ongeveer de punten nog achter op me hoofd, kan ik godverdomme weer een maand mijn haar laten groeien ofzo
![]()
![]()
Nu ben ik niet meer in een goed humeur, maar ik heb wel gmail
Je leert voor beroepszuiplap?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]hoi BTW!!
Heb weer ff lekker gedronken in de kroeg onder school !!!
HOLLAND![]()
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je leert voor beroepszuiplap?![]()
ja nog maar 3 kwartier zo en mijn voorspelling komt niet uitquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
nederland staat 2-0 voor en tsjechie duitsland 1-1... zoals het er nu uitziet gaat nederland door!!!!!
achja... jouw voorspelling...quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nog maar 3 kwartier zo en mijn voorspelling komt niet uit![]()
is een onjuiste hoop ik voor een groot deel van nederlandquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
achja... jouw voorspelling...![]()
is hier al weg hoor, is naar gelderland meegewaaitquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoop t nieteindelijk dat oranje weer weg uit t straatbeeld
![]()
roestig joengen... roestig.... 2e helft is net 'n kwartier bezigquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Heeft Dld verloren? FUCK![]()
Nu gaat nederland dus door? HOERENZOOI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut moffen loverquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut moffen lover
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou van m'n geld, maar daarvoor mag NL niet doorgaan naar de volgende ronde
Ik zou eerst bij een vriend gaan kijken maar ik was te lui en het was me te kut weerquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
Waarom zitten jullie btw niet in de kroeg?!
welk geldquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou van m'n geld, maar daarvoor mag NL niet doorgaan naar de volgende ronde
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:36 schreef BoJo het volgende:
duh ik ga echt niet door die klotewind fietsen ofzo, hier in de straat is al een boom ontwortelt, laat staan dat ik ga fietsen. En me geld is me te liefquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
Duidelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zou eerst bij een vriend gaan kijken maar ik was te lui en het was me te kut weer
heb morgen tentamen maar komt weer nix van natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
nog zo'n stink duisterquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:58 schreef Xtreem het volgende:
schade Deutsland alles ist forbei!
tyfus, duidelijk lang geleden dat ik duits getypt heb![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog zo'n stink duister
Ik heb gelijk maar weer mijn usericon terug veranderdquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Duidelijkik zou in Tilburg in me remy kijken.. maar toch maar in de trein naar mama gestapt
en de kroegen hier zijn kut.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk maar weer mijn usericon terug veranderd![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF.... pluskut -> nog duitser dan schevingen, of niet?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF.... pluskut -> nog duitser dan schevingen, of niet?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
usericon, veranderd?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:51 schreef Fugie het volgende:
zeeland
ja van standaard naar oranje, ik had hem na die wedstrijd tegen Tjechie weer terug naar standaard veranderd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
usericon, veranderd?
of bedoel je plus kut -> en schede
ik zie meer vuurwerk vandaag buiten dan met oud en nieuwquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
usericon, veranderd?
of bedoel je plus kut -> en schede
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja van standaard naar oranje, ik had hem na die wedstrijd tegen Tjechie weer terug naar standaard veranderd.![]()
Maar die anders zin is nog een dikke![]()
Ik heb braaf gewerkt natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
kut voor je....quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik heb braaf gewerkt natuurlijk
waar woon je in zeeland??quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeeland de gekste![]()
![]()
![]()
zeeland heeft 2 goeie dingen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeeland de gekste![]()
![]()
![]()
Hij is matig hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
enschede -> cryptisch: plus kut
plus = en
kut = schede
pluskut = enschede.
Middelburgquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar woon je in zeeland??![]()
![]()
![]()
fotooooooowwwwwwwwwwwwwww!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zeeland heeft 2 goeie dingen:
- die golvende weg.
- één vriendin van me
ja... en ouder dan .... naja... je snapt wat ik bedoel....quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij is matig hoor
toch allemaal onzin, dus bijlezen is niet nodigquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:59 schreef MutZ het volgende:
Posten jullie niet al te hard door?? Anders moet ik zoveel bijlezen...
Er is niks buiten Amsterdam... derest is allemaal gras,koeien en waterquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja... en ouder dan .... naja... je snapt wat ik bedoel....
wel slecht dat je 'm niet kent
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er is niks buiten Amsterdam... derest is allemaal gras,koeien en water![]()
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep wake up call....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeker nog nooit in Tilburg (!) bij hét meest vernieuwde kantoorpand van Nederland (Interpolis) geweest... he? stuk importquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
over import gesproken, tilburg staat daar ook nogal bekend om hequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zeker nog nooit in Tilburg (!) bij hét meest vernieuwde kantoorpand van Nederland (Interpolis) geweest... he? stuk import
Dat boeit niks, want jij zou gaan slapenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:59 schreef MutZ het volgende:
Posten jullie niet al te hard door?? Anders moet ik zoveel bijlezen...
grmnmblquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
over import gesproken, tilburg staat daar ook nogal bekend om he![]()
![]()
niet nieuw. (ja, ook wel... daar niet van) maar vernieuwend!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
Anders quote je 2x hetzelfde
Nieuw kantoorpandje? Pfff die groeien hier als wortels op het AMC wortelveldje![]()
hehe, nou als je het niet erg vindt laat ik dat cultuur 'snuiven' over aan onze import jongens en marradonaquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
grmnmbl'k zou zeggen: kom 'ns cultuur snuiven in mijn buurt...
missmsx:je bent er weer! Maak het topic zou ik zeggen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe, nou als je het niet erg vindt laat ik dat cultuur 'snuiven' over aan onze import jongens en marradona![]()
mijn oma woont daar en soms pak ik daar een biertje, hoezo ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
@ Fugie... kom je wel eens in Goes?
Wil jij dat in mijn naam doen? Je hebt vast meer interessants te melden dan ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
grmnmbl'k zou zeggen: kom 'ns cultuur snuiven in mijn buurt...
missmsx:je bent er weer! Maak het topic zou ik zeggen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet nieuw. (ja, ook wel... daar niet van) maar vernieuwend!
Met het verschil dat hier niet 1/3 van de kantoorruimte leeg staat
Nee. Jij hebt een 205.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil jij dat in mijn naam doen? Je hebt vast meer interessants te melden dan ik
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
1-0 voor jou
waar pak je dan meestal een biertje???quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn oma woont daar en soms pak ik daar een biertje, hoezo ?
Ey is het nog gelukt met je wijzerplaatstickers?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep wake up call....
er is ook niets in Amsterdam hoor
el toro, op de floorfillende breakbeats van de djquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar pak je dan meestal een biertje???
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe, nou als je het niet erg vindt laat ik dat cultuur 'snuiven' over aan onze import jongens en marradona![]()
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt een 205.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
is hier al weg hoor, is naar gelderland meegewaait
Ze zijn helemaal leip hiero in Zuid-Oost, binnen een korte tijd allemaal gigantische kantoorpanden uit de grond rukken en ze staan allemaal grotendeels leegquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ok kom ik nooit... goede vriend van me komt ong het hele weekend in de Lambik!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
el toro, op de floorfillende breakbeats van de dj
ehm ik moet nog beginnen, wist allemaal niet hoe ik da stuur moest monteren enzo. En het is een beetje slecht weer om te doen nu hequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey is het nog gelukt met je wijzerplaatstickers?![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
laat ik het zo zeggen:
Als je in mijn buurt de weg wil vragen, heb je de grootste kans op antwoord als je in het papiaments de vraag stelt.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
laat ik het zo zeggen:
Als je in mijn buurt de weg wil vragen, heb je de grootste kans op antwoord als je in het papiaments de vraag stelt.
ken ik nie, ben weleens in het keldertje geweest. Maar daar waren alleen lelijke mensen, dus op zich voelde ik me wel redelijk thuis, maar het was zo klein (is dus echt in een kelderquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ok kom ik nooit... goede vriend van me komt ong het hele weekend in de Lambik!
Stuurquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ehm ik moet nog beginnen, wist allemaal niet hoe ik da stuur moest monteren enzo. En het is een beetje slecht weer om te doen nu he![]()
M'n neeft heeft een tijdje bij Cisco gewerkt... dat pand waarvan voor de oplevering al bekend was de 2/3 leeg zou staan... wat nu voor de helft gevuld is, en de rest deels met sportfaciliteit (fitness e.d.) voor het personeelquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal leip hiero in Zuid-Oost, binnen een korte tijd allemaal gigantische kantoorpanden uit de grond rukken en ze staan allemaal grotendeels leeg![]()
ah... je bent niet zo klein dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ken ik nie, ben weleens in het keldertje geweest. Maar daar waren alleen lelijke mensen, dus op zich voelde ik me wel redelijk thuis, maar het was zo klein (is dus echt in een kelder)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga tv kijkenmorgen lekker van m'n vakantie genieten (en m'n kamer opruimen)
Dus nergens kliekjes van? dat scheeltquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
hier kan je iets uitschreeuwen in welke taal dan ook er zit altijd wel eentje tussen die het verstaat
joh...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
JAJAJAJAJAJAJAJA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
JAJAJAJAJAJAJAJA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*jaloers is*quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef PeuRac het volgende:
vakantie
* PeuRac wil al een jaar een kamer in Arnhem, maar moet daarvoor eerst een goede baan hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus nergens kliekjes van? dat scheelt
mijn buurt zijn surinamers / antillianen, paar honderd meter verder op (voor de nieuwsfreaks: het Verdiplein van een paar maand geleden) zitten de somaliers e.d.
* PeuRac wil daar weg!!
ga huilen ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik zal nog 1x blij doen in een SC
kut ZEIKERDS..
wij nederlanders zijn wel we... maar er zijn mij er tegenwoordig teveel die we zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
we = nederland ik ben toch nederlander...
we mag tegenwoordig niet meer, en dat is wat er mis is in nederland we zijn geen WE meer..
conclusie is dat ik eerst ga uitvogelen hoe het moetquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Stuur![]()
Je moet je klokkending eruit halen, mijne zat vast met stuk of 5 stekkers met alle 5 een eigen maat dus ken niet missen met terug zetten. Dan kan je die rustig thuis demonteren.
huiliequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik zal nog 1x blij doen in een SC
kut ZEIKERDS..
wij vinden dat dat best meevaltquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wij nederlanders zijn wel we... maar er zijn mij er tegenwoordig teveel die we zeggen![]()
* PeuRac wijst Xtreem op sigquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*jaloers is*
vuile zeeuw...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
En dan op het gemakje
'k wist al dat je gmail gebruikt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Xtreem wijst Xtreem op sig
Xtreem en jijquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wij vinden dat dat best meevalt
Die twee regels er onderquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k wist al dat je gmail gebruikt.
* PeuRac gaat 5wkn op vakantiequote:8 Juli ~ 8 Augustus => Oost europa onveilig maakt
10 Augustus ~ 15 Augustus => Flevo festival
Xtreem en z'n 5 persoonlijkhedenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Xtreem en jij![]()
zeg dat danquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die twee regels er onder=>
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k wist al dat je gmail gebruikt.
waarom staat de wijzer in je avatar niet helemaal naar rechts??quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Xtreem en z'n 5 persoonlijkheden
Ach er zullen vast wel kliekjes zijn alleen niet echt waar ik woon, ik woon in het groene deel van zuid-oost voor de zwarte deel moet je aan de andere kant van de A9 zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus nergens kliekjes van? dat scheelt
mijn buurt zijn surinamers / antillianen, paar honderd meter verder op (voor de nieuwsfreaks: het Verdiplein van een paar maand geleden) zitten de somaliers e.d.
* BoJo wil daar weg!!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:25 schreef alsem het volgende:
![]()
![]()
![]()
hehehe ik heb ook al heel de week vrij en nog geen ruk uitgevoerd terwijl ik nog een stageplek moet vinden, een verslag moet maken en 2 tentamens moet voorbereidenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vuile zeeuw...
zegt die vriend van mij ook de HELE dag...![]()
welke mensen zijn groen danquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach er zullen vast wel kliekjes zijn alleen niet echt waar ik woon, ik woon in het groene deel van zuid-oost voor de zwarte deel moet je aan de andere kant van de A9 zijn![]()
omdat ik dat alleen met een RS4 heb, en ik niet kan soepenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom staat de wijzer in je avatar niet helemaal naar rechts??![]()
Dus je moet je halve Opel demonterenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
conclusie is dat ik eerst ga uitvogelen hoe het moetEn dan op het gemakje alles ga doen, heb hier ook niet zoveel gereedschap tot mijn beschikking. En volgens mijn cdrommetje moet ik echt mijn stuur eraf halen
op't gemakje eejquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehehe ik heb ook al heel de week vrij en nog geen ruk uitgevoerd terwijl ik nog een stageplek moet vinden, een verslag moet maken en 2 tentamens moet voorbereidenMisschien dat ik morgen iets ga doen, misschien ook niet
Alles beter als Vordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]zutphen
neem 't hem niet kwalijk... hij kan er niets aan doen
"we come in peace"quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
welke mensen zijn groen dan![]()
![]()
ja daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus je moet je halve Opel demonteren![]()
Bij mij was het 2 inbusjes en 4 a 5 stekkers.![]()
maak je een foto van je RS4quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
omdat ik dat alleen met een RS4 heb, en ik niet kan soepen
peace en schietvereniging...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
"we come in peace"![]()
Alles? BIJNA alles... 't kan ECHT nog veeeeel erger!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles beter als Vorden![]()
mijn rs4?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maak je een foto van je RS4![]()
maar was iig wel representatief geweest![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
willen jullie niet zo stom doen tegen Tommy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |