Laat mij voor u knielen mijnheerquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:55 schreef Renmaestro het volgende:Beschouw mij als messias
Ik ben nieuw hier...!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef SanCoTec het volgende:
Doe net alsof je nieuw bent![]()
Hoezo niet, ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:15 schreef kastanova het volgende:
Ga niet met KastaNova in discussie.
Wat 'ie ook zegt. BMWM3 is een lekker wijf met dikke tieten!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:28 schreef BMWM3 het volgende:
1. Don't mess with BMWM3
Omdat je de discussie altijd zal verliezen en dus de rest van je "forumcarrière" uitgelachen en weggehoond zal wordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:24 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik zou niet weten waarom niet![]()
dat betwijfel ik maar zie ook sigquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je de discussie altijd zal verliezen en dus de rest van je "forumcarrière" uitgelachen en weggehoond zal worden.
waar zullen we over discusieren?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat je de discussie altijd zal verliezen en dus de rest van je "forumcarrière" uitgelachen en weggehoond zal worden.
* slaps The_Langolier hard in his facequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wat 'ie ook zegt. BMWM3 is een lekker wijf met dikke tieten!
![]()
Dus ik als newbie mag niet naar je tieten vragen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:28 schreef BMWM3 het volgende:
1. Don't mess with BMWM3
auch! biatch.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef BMWM3 het volgende:
* slaps The_Langolier hard in his face
* melanie_the_miss slaps The_Langolier in his facequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
auch! biatch.![]()
Inderdaad, negeer hem gewoon.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:15 schreef kastanova het volgende:
Ga niet met KastaNova in discussie.
Zeg het maar; ik ben immers alwetendquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:41 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
waar zullen we over discusieren?![]()
You messin' with my mindquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
MtM slaps The_Langolier in his faceHij is een jongen!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en vraag die auto uit Beieren naar haar tieten. Minstens 10 keer per dag.
Dat doe jij zelf namelijk ook al voor de 5e keer nuquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Inderdaad, negeer hem gewoon.
matigquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf namelijk ook al voor de 5e keer nu.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* BMWM3 slaps The_Langolier in his faceHij is een jongen!!!!!!!
nee ik cam welles met hem het is echt een jongenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
You messin' with my mind![]()
NiteSpeedquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
neeik cam welles met hem het is echt een jongen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf namelijk ook al voor de 5e keer nu.
ja.. telaat!quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:04 schreef Nulkoud het volgende:
Negeer de newbie topics en vermaak je
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Inderdaad, negeer hem gewoon.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee ik cam welles met hem het is echt een jongen
Nouquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Steve-O het volgende:
matig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:44 schreef Honingdropje het volgende:
ik negeer je vanaf nu gewoon. Dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:50 schreef Honingdropje het volgende:
Ik negeer je, ik ga hier niet op in
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:55 schreef Honingdropje het volgende:
Bla bla fucking blaaaaaaa. Nu lees ik niet eens meer mee in dit topic.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:00 schreef Honingdropje het volgende:
Jou negeer ik ook vanaf vandaag, schattebout.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef Honingdropje het volgende:
En nu sta ook jij op mijn fok-ignorelijstje.
En zelfs nog tot in m'n fotoboek:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:11 schreef Honingdropje het volgende:
Ik lees dit niet eens.
En dan heb ik het alleen nog maar over haar posts van gisterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 @ 20:09 schreef Honingdropje het volgende:
Tot jij je excuses aanbiedt, negeer ik jou.
Wat is die kerel dom zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zelfs nog tot in m'n fotoboek:
[..]
En dan heb ik het alleen nog maar over haar posts van gisteren.
Laat ik het op matig houdenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alsof iemand dat wat boeit he??quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja, ik hoop dat hij in ieder zijn uiterlijk mee heeft, maar ik vrees het ergste aangezien hij zijn foto's niet durft te postenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:08 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is die kerel dom zeg.
Huh? Negeer je me niet meerquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef Honingdropje het volgende:
Alsof iemand dat wat boeit he??
Luister eens V&D doos, als je iets pretendeerd te gaan doen, doe dat dan ook.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Alsof iemand dat wat boeit he??
Maar ik ben allesbehalve dom, dat meen je toch niet echt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Luister eens V&D doos, als je iets pretendeerd te gaan doen, doe dat dan ook.
In plaats als een dom schaap in elk topic waar wij komen te gaan mekkeren.
Je hebt laten zien dat je jezelf gigantisch belachelijk kan maken, wij hebben het door.
Laat het dan ook rusten, gun die 4 hersencellen even wat rust wil je?
Zou iemand dit ventje uit kunnen leggen wat negeren inhoudt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef Honingdropje het volgende:
...Wederom hersenloos gebrabbel...
Stop maar even met het honingdropje verhaal hier in dit topic trouwensquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou iemand dit ventje uit kunnen leggen wat negeren inhoudt?.
Ik voel me geroepen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou iemand dit ventje uit kunnen leggen wat negeren inhoudt?.
..en o ja! Als je wat post druk dan ook 's af en toe op [ENTER] zodat het geheel 'n beetje overzichtelijk en leesbaar blijft!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wees leuk genoeg om leuk gevonden te worden door de usuals zonder dat je te leuk bent om je newbie-achtige onschuldigheid te verliezen. Trap dus in alle klonen, doe net alsof ze echte users zijn. Wees niet te geforceerd garppig, kijk eens over het hele forum. Lurk een tijd voordat je volle kanne begint te posten. Open nooit een topic zonder dat je het idee hebt dat het echt leuk is in plaats van de gewoonlijke nietleuke topics van wannabee toffe newbies. Zeg dat je heel veel van honden houdt en constant op zoek bent naar nieuwe manieren om ze lief te kozen. Als newbie ben je uiteraard bierdrinken en paarderookvleeseter. Alle links die je in topics krijgt van wie dan ook open je rücksichtslos. Tot slot druk je minstens 5 keer per dag op de sponsorlinks bovenin om Fok! te steunen.
heb je ook het slot van dat topic gezien ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg het maar; ik ben immers alwetend.
Euh, neequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef godard_k het volgende:
heb je ook het slot van dat topic gezien ?(als je mikt op "jinkens" )
Enters zijn zoooo baukel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:39 schreef zlapelooz het volgende:
..en o ja! Als je wat post druk dan ook 's af en toe op [ENTER] zodat het geheel 'n beetje overzichtelijk en leesbaar blijft!
Vervang in bovenstaande post vrouwelijke door mannelijke en UIO_AMS door Tokay en je hebt ook een heel goede tip.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:14 schreef Tokay het volgende:
Vrouwelijke newbies: pap in géén geval aan met UIO_AMS.
Anders krijg je met mij te maken.
Cool, dus ik mag met Tokay neukenquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vervang in bovenstaande post vrouwelijke door mannelijke en UIO_AMS door Tokay en je hebt ook een heel goede tip.
Mits geen newbie en met haar toestemming.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:43 schreef patty het volgende:
Cool, dus ik mag met Tokay neuken
dag schat remember mie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef jogy het volgende:
Zout, veel zout.
Koop het. je kan 10 kilozakken halen bij de Makro. Doe het, niemand wilt eindigen als een duitse auto met een minderwaardigheidsgebrek ten grootte van Mongolië.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef jogy het volgende:
Zout, veel zout.
Koop het. je kan 10 kilozakken halen bij de Makro. Doe het, niemand wilt eindigen als een duitse auto met een minderwaardigheidsgebrek ten grootte van Mongolië.
Nepfoto's???? Die peuken kun je vergeten nuquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Doe alsof je een vrouw bent met cup dd die vrijgezel is en iedereen wilt neuken. Maar don't over do it.
Open een leuk fotoboekje met nep foto's, geen tieten foto's en ga vervolgens op IRC om je te mengelen in discussies.
Open geen topic tenzij in B&H totdat je de modjes kent en de users je niet meer om de zin afzeiken. De kans dat dit gebeurt binnen een maand bestaat niet dus kortom open geen topics het eerste jaar al helemaal niet in ONZ.
Verder gewoon braaf, ja nee en amen zeggen en naar een meet komen. Er is vast iemand die je wilt adopteren.
Succes!
shhhtttquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nepfoto's???? Die peuken kun je vergeten nu
ow, sorry hij mag dta natuurlijk niet wetenquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
shhhttt
Nog een tip niet tegen mij in gaan verdomme kut newbs
whehehehequote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, sorry hij mag dta natuurlijk niet weten
NS is geen jongen, ns is een geile pinguinquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef phantium het volgende:
[..]
NiteSpeed![]()
![]()
Sazzje, je bent weer terugquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:12 schreef Sazzefraz het volgende:
ga modjes pesten. ja, het schijnt te werken
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Sazzje, je bent weer terug
* melanie_the_miss knuffelt en liegekoost Saz
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]stinkie!!!!
!!!!!
*prop in mond stopt en er klaar voor isquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:22 schreef stinkie het volgende:
[..]mel
sssstttt zachies hoor, ik ben aan het werk, dalijk hoort iemand hier het
De soesquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
*prop in mond stopt en er klaar voor is
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
De soesis kapot
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
NS is geen jongen, ns is een geile pinguin
Ja sorry hoor }:quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hofdr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
...:D V
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
k...van die rare plaatjes
* zeg alles vaker dan een keer .. we 'horen' het niet in een keer
* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
k...v
a
n
..
d
i
e
...
r
a
r
e
... p
l
a
a
t
j
e
s
![]()
![]()
*en doe alsof ... doe alsof je in de file staat ... doe alsof je doe alsof topics kan verzinnen ... doe alsof jouw topic geen lemming is ... doe alsof je 1337 bent ...
* doe alsof je iets meent ... dus als je zegt mensen te negeren ...doe dat vooral niet
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
k...v
a
n
..
d
i
e
...
r
a
r
e
... p
l
a
a
t
j
e
s
![]()
![]()
*en doe alsof ... doe alsof je in de file staat ... doe alsof je doe alsof topics kan verzinnen ... doe alsof jouw topic geen lemming is ... doe alsof je 1337 bent ...
* doe alsof je iets meent ... dus als je zegt mensen te negeren ...doe dat vooral niet
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:45 schreef coz het volgende:
*bagger*
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:18 schreef timbob het volgende:
belangrijkste tip:
stop nu je nog kan!
laat ons achter, we zijn niet meer te redden..
ren!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:45 schreef coz het volgende:
nog een paar [afbeelding] tip ...
*verneuk elk goed topic met off topic slowchat .. zoals alles tussen de vorige goede tip
*vraag naar de bekende weg
*open overal topics voor
*vooral niet UTFS (use the fucking search)
*plaatjes die je post vooral zo groot mogelijk laten .. dus een resolutie van boven de 1600x1200 zien we het liefst bijvoorbeeld ... gaarne ook nog in BMP formaat
*geen icoontjes gebruiken zoals [afbeelding]om iets over een topic te melden ......en de naastgelegen ...bookmark ... veel handiger is het om een teeveepee te doen
* spoilers van films gewoon losjes in elk willekeurig gesprek plaatsen en nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
* ge
b
r
u
i
k ...
Z
O
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
l ... m
o
g
e
n
l
i
j
k...v
a
n
..
d
i
e
...
r
a
r
e
... p
l
a
a
t
j
e
s
![]()
![]()
* doe alsof je iets meent ... dus als je zegt mensen te negeren ...doe dat vooral nietLeesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ohnee, je beteedt je tijd verkeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:04 schreef _Denker het volgende:
Je hebt teveel tijd...
Hier krijg je spijt vanquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
...
Verder gewoon braaf, ja nee en amen zeggen en naar een meet komen
...
moet ik me msn log erbij pakken......dat spelde ik vast beterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef _Denker het volgende:
Ohnee, je beteedt je tijd verkeerd![]()
quote:Denker: pfffffff, je hebt teveel tijd over
b..xx. @gmail.com: waar heb ik dat eerder gehoord ...
b..xx..@gmail.com: nee ik besteed mijn tijd verkeerd
Denker: ik ga, m'n tijd besteden
Denker: laterrrr
ligt aan de meetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef livEliveD het volgende:
Hier krijg je spijt van :')
De Almelo meets zijn goed te doen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hier krijg je spijt van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |