Die kan je zelf kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:56 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
maar uhm ik sta in de lijst als hmmm_lasagne wordt dat dan ook mijn user name bij gmail ?
of kan ik die zelf nog kiezen ? want in principe zou rmlinden oid wel zijn wat ik zou willen ..
your welcomequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef marchien het volgende:
Ik heb hemdank je david
![]()
Als ik mijn invites heb, kom ik terug
hmmz, heb nog niks ontvangen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef LWaS het volgende:
BoomSmurf
Wanco
vogelspin
NJ
Geinvite
veldmuis was er toch al uit ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef QuietGuy het volgende:
Hilarisch, archanox en veldmuis kunnen van de lijst. Hun zijn voorzien.
Ja die had ik net al uit de lijst gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]
veldmuis was er toch al uit ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef QuietGuy het volgende:
Hilarisch, archanox en veldmuis kunnen van de lijst. Hun zijn voorzien.
ik sta nu alweer bijna op plaats 100quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:02 schreef Quacker het volgende:
Het schiet inderdaad verrekte snel op, wel beterben er bijna nog ff wachten.
heb ze al van de lijst gehaald omdat je hun mailadres toch hebt, knip wel hun mail dan eventjes wegquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:59 schreef vinnie81 het volgende:
#Miss_Mini -knip-
#vrot-vrot -knip-
#RSX -knip-
zijn voor mij!!!!!!!!!!
Sterker nog, ze doseren zelf de users om de load te testenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:10 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
maar volgens mij is dit gewoon een gimmick van gmail om veel users te krijgen ...
nouja het boeit me verder niet .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |