In het boek staat vrij duidelijk uitgelegd hoe het zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Maar het is wel erg overdreven he 300 tegen een miljoen.... maarja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
Bij de echte historische slag bij Thermopylae waren het 300 Spartanen met zo'n 7000 bondgenoten tegen een leger van 200.000 à 250.000 Perzenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Maar het is wel erg overdreven he 300 tegen een miljoen.... maarja
En zelfs dat is nog zwaar overdreven, het waren er hoogstens 120.000. In die tijd was het onmogelijk zoveel mensen bij elkaar te brengen en 120.000 is nog ruim genomen. Griekse historici scheppen graag op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:36 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Bij de echte historische slag bij Thermopylae waren het 300 Spartanen met zo'n 7000 bondgenoten tegen een leger van 200.000 à 250.000 Perzen
Hij staat gepland op 22 maart, volgens IMDb.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef engessa het volgende:
Trailer 2 staat nu ook op de website, had ik nog niet eerder gezien.
Dit is voor mij iig de film waar ik dit jaar op zit te wachten. Iemand een idee wanneer die hier gaat draaien?
Die was een stuk langer dan ik tot nu toe gezien had IMO, maar kan aan selectief geheugen liggen...quote:
De laatste trailer die ik online zag was al behoorlijk lang andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die was een stuk langer dan ik tot nu toe gezien had IMO, maar kan aan selectief geheugen liggen...
Kheb dr zin an iig...
quote:
quote:Any directors reading this – IT’S OKAY TO JUST THROW IN NAKED HOTTIES.
Can’t someone make a movie about naked Amazons and call it PAUSE BUTTON?
My final analysis is 300 the most ass-ruling movie I’ve seen this year, and will probably be the King of 2007 unless someone makes a movie where a pair of sentient boobs fights a werewolf.
De reviewer in kwestie, Neil Cumpston, is waarschijnlijk een pseudoniem van een van de vaste reviewers van Aint it Cool News. Zijn reviews gaan altijd zo, maar hij heeft de film zeker wel gezien (previews, test screening etc.) en het enthousiasme is gemeend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef RijstNatie het volgende:
hoe kan hij trouwens die film gezien hebben, want hij is toch nog lang niet uit?
misschien lult tie wel geoon uit zn nek...
Dit is verre van positiefquote:I'm stunned by this movie. I'm a History fanatic and of course movies like this make a big impression on me, just like Alexander or Troy did.
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07065&f=300.pngquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef the_jasper het volgende:
ik zou wel een wallpaper willen hebben van die ruiters die over die bergtop heen komen
ik ben al aan het zoeken..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef the_jasper het volgende:
ik zou wel een wallpaper willen hebben van die ruiters die over die bergtop heen komen
ik ben al aan het zoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |