Voor sommige beter als voor anderenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Het betaald goed, maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:21 schreef Tigress74 het volgende:
Nee mijn neus ziet er nu ook uit alsof ik iets te vaakgedaan heb
Dat wilde ik ook al zeggen hoor
Mijn neus ziet er op dit moment inderdaad uit alsof ik neus-punt-tyfus heb
Open een topic in KLB zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef sol1tair het volgende:
Vooral door al die procesmanagers met d'r gestandaardiseer ... ik lijk wel een administratief medewerker. Voor iedere regel code, twee a4's volliegen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
te veeeeel informatie weer
![]()
Ik dacht al dat je ziek was...een newbie en je vliegt hem/haar niet naar zijn/haar strotquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open een topic in KLB zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef SailingAce het volgende:
Ben weer helemaal blij in de IT
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:24 schreef SailingAce het volgende:
Ben weer helemaal blij in de IT
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:44 schreef SailingAce het volgende:
Tis maar wat je er van maakt denk ik hoor.. en als je er geen uitdaging meer in ziet, stop met janken en ga ook daadwerkelijk stappen ondernemen, anders zit je volgend jaar nog te janken. [afbeelding]
HOERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy,... Brown msn'de me net. Of je hem even wilt toevoegen in je msn lijst thuis !
Klopt, ben een jaar bezig geweest met kloten om uiteindelijk weer een baan te hebben (goddank) .. tis dun, maar tis te doen. Ik heb ook nog een tijd in de verpleegrichting gekeken, dus niet volop geconcentreerd op de ICT, misschien was het dan sneller gegaan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bezig is..... maar jij off all people moet weten dat het niet denderend is op de arbeidsmarkt
Welke rank heb je ook alweer met PGR2?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:54 schreef SailingAce het volgende:
btw, een jaar ongewild vakantie is zeker geen vakantie.
Als hij beloofd dat thee verhaal te vertellen kan je hem mijn gegeven gevenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy,... Brown msn'de me net. Of je hem even wilt toevoegen in je msn lijst thuis !
Ik wel......wat mij betreft mogen ze die kunstzinnige zooi die miljoenen kost wel een paar jaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Een belangenorganistatie als de Raad voor Cultuur zal natuurlijk niet snel zeggen dat er minder geld naar cultuur hoeft.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke rank heb je ook alweer met PGR2?
Ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:03 schreef Tigress74 het volgende:
Maar da's mijn mening
Thee verhaal............. ooooh dat verhaalquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:57 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Als hij beloofd dat thee verhaal te vertellen kan je hem mijn gegeven geven
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thee verhaal............. ooooh dat verhaal![]()
Nee...![]()
Niet gelezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Nee doe ik zeker niet ! Vertrouw mequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
niet dat thee verhaal hoor...... dat ga je niet vertellen hoor gijs
ooohhhhh dat zou ik dan echt niet trekken
![]()
Ga jij eens een jaar thuis zitten.. kijken hoe jij het vind he?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke rank heb je ook alweer met PGR2?
Ik heb na mijn afstuderen 9 maanden thuis gezeten...leuk was het inderdaad niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:07 schreef SailingAce het volgende:
Ga jij eens een jaar thuis zitten.. kijken hoe jij het vind he?
Kojakquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond The Dirty Dozen kijken. Geweldige film!![]()
En Lee Marvin, en Charles Bronson en één neger.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
Kojak![]()
Die neger gaat doodquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Lee Marvin, en Charles Bronson en één neger.
Ik bedoelde morgenavond, vanavond is voetbal.
ja en die neger heet Jim Brownquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Lee Marvin, en Charles Bronson en één neger.
Ik bedoelde morgenavond, vanavond is voetbal.
Terecht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Die neger gaat dood
DUITSLANDquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
NEDERLAND [afbeelding]
iemand moet toch het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Terecht.
In die oude films gaat de neger altijd (meestal als eerste) dood.
Hoerquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
DUITSLAND![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoer
Als hij nu net als jij gewoon een tentje had opgezet had hij vast langer geleefd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
iemand moet toch het goede voorbeeld geven
DUITSLANDquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
En Tsjechië gaat met een B-elftal spelen. Ik heb een heel naar voorgevoel. Maar goed, Nederland heeft het aan zichzelf te danken.
Kan vanavond nog gezellie worden dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
En Tsjechië gaat met een B-elftal spelen. Ik heb een heel naar voorgevoel. Maar goed, Nederland heeft het aan zichzelf te danken.
Gooi de poster van Advocaat ook maar in het hellevuur dan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:43 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Kan vanavond nog gezellie worden dus
Moet naar een verjaardag/voetbal kijk avond...
Zal braaf mijn oranje petje opzetten...maar vrees een rituele verbranding van alle oranje artikelen aan het einde van de avond
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gooi de poster van Advocaat ook maar in het hellevuur dan.
Pieter ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef mr_Brown het volgende:de storm is gearriveerd in Zoetermeer
Ik hoop van niet....NS bovenleidingen willen nog wel eens afknappen met dit soort weer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:59 schreef Nadientje het volgende:
als je op www.knmi.nl kijkt ziet het er vrij ernstig uit maar ja hier in limburg vast niet
er wordt zeer veel en grote schade verwacht inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet....NS bovenleidingen willen nog wel eens afknappen met dit soort weer.
lijkt me verstandig strolquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga denk ik ook na de lunch naar huis...voor de zekerheid.
Ik zit hier ook al vlaggen te staren om te zien of het harder gaat waaienquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga denk ik ook na de lunch naar huis...voor de zekerheid.
Neem ik maar een halve vrije dag. Ik moet toch nog wat dingen thuis regelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:05 schreef Nadientje het volgende:
lijkt me verstandig strol
Hoertje......quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooorgenn
Strol, Brown, Ace, Cho, Tig, Dien en Magneet
Briljante quote!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
Linkse mensen gamen niet
kachel van mequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoertje......![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS kan je nog ff die foto's sturen over msnquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kachel van me![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooorgenn
Strol, Brown, Ace, Cho, Tig, Dien en Magneet
Strol ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer!
Pootjeeeequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoertje......![]()
Dientjequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja,... dat snap ik eeecht niet...quote:
www.denieuwsteslechtstewisselooit.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja,... dat snap ik eeecht niet...
Die spits van Letland is behoorlijk snel... en de Boer...![]()
Whahahaha...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
www.denieuwsteslechtstewisselooit.nl
Die loopt net zo snel als dat hij praatquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja,... dat snap ik eeecht niet...
Die spits van Letland is behoorlijk snel... en de Boer...![]()
Exact dat ja!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Die loopt net zo snel als dat hij praat
bedoel je dat??
Briljant spel !!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteren toch nog een keer de Full Spectrum Warrior video review gezien...
het is toch wel heel erg mooi hoor...
Haal hem nu maar gewoon, krijg je geen spijt van.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteren toch nog een keer de Full Spectrum Warrior video review gezien...
het is toch wel heel erg mooi hoor...
Hij is niet slecht maar hij heeft de laatste maanden weinig gespeeld en hij gaat fouten maken..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind de Boer wel ok
Strol ... een reviewquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljant spel !!Heb er echt zin in
Strol doet een review !
Ja... ik ben ook erg aan het twijfelen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal hem nu maar gewoon, krijg je geen spijt van.
Tja,.. daar ziet het er wel naar uit.. ik hoop het echt niet...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zou Advocaat deBoer een plezier gunnen? Dit is (voor hun beide) waarschijnlijk de laatste interland.
Je moet geen shooter of actiegame verwachten. Het is een tactische simulator waarin je groepen soldaten bestuurd. Mij lijkt het heerlijk! De meeste oorlogsgames zijn meestal “standaard” FPS-shooters terwijl bij infanteriegevechten behoorlijk veel strategie om de hoek komt kijken. Zie bijvoorbeeld Band of Brothers of Blackhawk Down.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
Ja... ik ben ook erg aan het twijfelen..
Helemaal de woorden van IGN...
One of the best games of the year, go buy it...
He heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet geen shooter of actiegame verwachten. Het is een tactische simulator waarin je groepen soldaten bestuurd. Mij lijkt het heerlijk! De meeste oorlogsgames zijn meestal “standaard” FPS-shooters terwijl bij infanteriegevechten behoorlijk veel strategie om de hoek komt kijken. Zie bijvoorbeeld Band of Brothers of Blackhawk Down.
Dat was een copy/paste uit mijn concept voor de review.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was een copy/paste uit mijn concept voor de review.
Wauw ik had iets goed over voetbal !!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Exact dat ja!!
Dan zeg je dat tochquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open een topic in KLB zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef kepler het volgende:
zou ik vrij krijgen voor vanavond? Het gaat echt superhard stormen rond 14 uur en Nederland moet voetballen
Ik moet om 1700 uur werkenIk ben bang dat ik weg waai...
Ja, fijn. En nou opzouten!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef sol1tair het volgende:
Dan zeg je dat toch![]()
he, dat hoeft pas bij windkracht 4 hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ja bij jou zou een loodgordel geen kwaad kunnen boven windkracht 2
Hoeft niet, Roy gaat wel op hem zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef Tigress74 het volgende:ja bij jou zou een loodgordel geen kwaad kunnen boven windkracht 2
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeft niet, Roy gaat wel op hem zitten.
Ben je aangekomen danquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]
he, dat hoeft pas bij windkracht 4 hoor
2 hele kilo'squote:Op woensdag 23 juni 2004 12:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ben je aangekomen dan
Lul naar je verstand ... ow, dat zal je wel doen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, fijn. En nou opzouten!
Heb je je salaris gekregen? Haal dat kleingeld eens uit je zaken!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:09 schreef kepler het volgende:
2 hele kilo's![]()
![]()
Ah gut, de werklozen drommen samen ... suc6 ermeequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen![]()
sol1tair ==>
heh, jullie zijn ook niet aardigquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je salaris gekregen? Haal dat kleingeld eens uit je zaken!
zegt de kanslozequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ah gut, de werklozen drommen samen ... suc6 ermee![]()
Moet je nog tentamen of heb je het al gehad ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen![]()
sol1tair ==>
He, lekker, die ontwetendheidquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ah gut, de werklozen drommen samen ... suc6 ermee![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He, lekker, die ontwetendheid
Cho, ik heb vrijdag nog één tentamen, dan ben ik eindelijk klaar
quote:
Ja hij belde me.... moest er zo om lachenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:49 schreef mr_Brown het volgende:
zoooooo net ff heerlijk gelunched bij slurfer
heb er wel geteld 10 minuten gezeten..... toen riep de gevangenisbewaarder weer
![]()
ach ja als hij maar ff kon ontsnappen héquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij belde me.... moest er zo om lachenGewoon even vanuit Zoetermeer racen, 6 minuten chillen en weer weg.
Je had ook 3 bij Surfer en 3 minuten bij mij kunnen zitten![]()
?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach ja als hij maar ff kon ontsnappen hé
uit de hel, zegt hij zelf toch altijdquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
ik ben wel langs je huis geredenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij belde me.... moest er zo om lachenGewoon even vanuit Zoetermeer racen, 6 minuten chillen en weer weg.
Je had ook 3 bij Surfer en 3 minuten bij mij kunnen zitten![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach ja als hij maar ff kon ontsnappen hé
je gaat toch bijna verhuizenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:19 schreef Toadette het volgende:
ze zijn de badkamervloer eruit aan het hakken......
is nie leuk![]()
maar daarom zit ik nu nog wel met herrie en troep!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
je gaat toch bijna verhuizen
Hey meid !quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:30 schreef Toadette het volgende:
[..]
maar daarom zit ik nu nog wel met herrie en troep!
Het gaat wel goed hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Toadette, hoe issie, met verhuizing enzo? Zenuwen?
Ik was zeikes van het kleine stukje fietsen van me werk naar huis.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hey meid !
Tsja nu ff op een terrasje gaan zitten is ook geen optie
Radio ofzo lekker hard aanzetten...is dat een optie ?
Des te beter !!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:34 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik was zeikes van het kleine stukje fietsen van me werk naar huis.
met de radio maak ik ze vast niet zo blij (mijn muzieksmaak kan die vast niet waarderen)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:35 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Des te beter !!
Dan werken ze harder om sneller die muziek niet meer aan te horen
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. De keren dat ik verhuisde waren ook vreemd, tis leuk, maar ook weer niet omdat je dingen moet achterlaten. Helemaal nu je ver weg gaat. Maar een eigen huis, nieuwe omgeving, ook weer spannend.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef Toadette het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor.
Mijn koppie is alleen regelmatig een vergiet nu.
Ben ook wel moe van het vele reizen (en in dit geval van het concert van maandag).
Dus ik ben wel blij als ik over twee en een halve week op vakantie kan.
In de verhuizing heb ik wel zin, maar ik denk dat ik Maastricht wel zal gaan missen.
De ene week gaat het me allemaal te snel en de andere week te langzaam.![]()
je bent dan wel dichter bij onsquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef Toadette het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor.
Mijn koppie is alleen regelmatig een vergiet nu.
Ben ook wel moe van het vele reizen (en in dit geval van het concert van maandag).
Dus ik ben wel blij als ik over twee en een halve week op vakantie kan.
In de verhuizing heb ik wel zin, maar ik denk dat ik Maastricht wel zal gaan missen.
De ene week gaat het me allemaal te snel en de andere week te langzaam.![]()
preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. De keren dat ik verhuisde waren ook vreemd, tis leuk, maar ook weer niet omdat je dingen moet achterlaten. Helemaal nu je ver weg gaat. Maar een eigen huis, nieuwe omgeving, ook weer spannend.
Tis een heel gedoe ook, klussen, dingen kopen, etc.
JA!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je bent dan wel dichter bij ons![]()
en ook vlakbij Delftquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je bent dan wel dichter bij ons![]()
jepquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
en ook vlakbij Delft![]()
ongeveer dan
geen bezwaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil... nee ik EIS dat Toadette een keer komt "gamen"
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:05 schreef Toadette het volgende:
[..]
geen bezwaar
jij bent de sexwereld wel erg vaak aan het verkennen,,,,quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
rare mensen die aziaten
http://www.pumpster.com/archives/handmade_vagina.htm
ja was wel gezellig...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haaaaai Dien! Hoe issie? Lekker gewerkt gister?
omkoperijquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook
'Tsjechen krijgen 1 miljoen euro per doelpunt'
Een groep van veertig Nederlandse zakenlieden heeft besloten de Tsjechen vanavond voor elk gescoord doelpunt een miljoen euro te geven. Ze zijn bereid liefst vier doelpunten te honoreren. Tsjechië speelt vanavond de voor Oranje mede cruciale afsluitwedstrijd in poule D tegen Duitsland.
De zakenlieden willen op deze manier de sportieve ambities van de Tsjechen wat leven inblazen. Vijftig procent van het bedrag wordt betaald door de Nederlandse Kamer van Koophandel in Praag en de andere helft wordt bijgelegd door Nederlandse zakenmensen.
Duitsland heeft vanavond genoeg aan een overwinning op Tsjechie om de kwartfinales te bereiken. Dit gaat dan ten koste van Nederland. Mocht Tsjechie daadwerkelijk geinspireerd raken door het aanbod (als ze dat al niet waren) en Duitsland verslaan of op een gelijkspel houden, dan volstaat een Nederlandse zege op Letland.
Mocht Nederland de kwarfinales bereiken dan speelt het zaterdagavond tegen Zweden.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:29 schreef Nadientje het volgende:
ik had gewoon 38,50 gewonnen gster in de staatsloterij![]()
Bron?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook
'Tsjechen krijgen 1 miljoen euro per doelpunt'
Een groep van veertig Nederlandse zakenlieden heeft besloten de Tsjechen vanavond voor elk gescoord doelpunt een miljoen euro te geven. Ze zijn bereid liefst vier doelpunten te honoreren. Tsjechië speelt vanavond de voor Oranje mede cruciale afsluitwedstrijd in poule D tegen Duitsland.
De zakenlieden willen op deze manier de sportieve ambities van de Tsjechen wat leven inblazen. Vijftig procent van het bedrag wordt betaald door de Nederlandse Kamer van Koophandel in Praag en de andere helft wordt bijgelegd door Nederlandse zakenmensen.
Duitsland heeft vanavond genoeg aan een overwinning op Tsjechie om de kwartfinales te bereiken. Dit gaat dan ten koste van Nederland. Mocht Tsjechie daadwerkelijk geinspireerd raken door het aanbod (als ze dat al niet waren) en Duitsland verslaan of op een gelijkspel houden, dan volstaat een Nederlandse zege op Letland.
Mocht Nederland de kwarfinales bereiken dan speelt het zaterdagavond tegen Zweden.
ja ik kijk zelf ook nooit maar mijn lot komt nog steeds per post bij mijn ouders en mijn moeder vindt het altijd mega spannend dus die belty me dan altijdquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:33 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet gelukt...maar ik doe pas 2 maanden mee...en 2e maand had ik 15,50 (eigen geld terug dus)
Ik kijk eind van de maand wel of ik iets heb gewonnen....stel dat ik iets win komt het automatisch op mijn rekening...nu maar duimen dat er opeens een hoop centen gestort worden
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Toadette krijgt gewoon veel meer terug dan ze had verwacht van de belastingdienst. Ik krijg bij nader inzien helemaal niks terug.
Als het elkaar opheft is er gelukkig niet zoveel aan de hand...toch ??quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Toadette krijgt gewoon veel meer terug dan ze had verwacht van de belastingdienst. Ik krijg bij nader inzien helemaal niks terug.
Ohw ik krijg een mailtje dat ik op de site kan kijken.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik kijk zelf ook nooit maar mijn lot komt nog steeds per post bij mijn ouders en mijn moeder vindt het altijd mega spannend dus die belty me dan altijdnet zoals gister./.. je hebt 38,50 gewonnen
![]()
ik win meestal wel iets iedere maand... maar meestal is het maar 5 euro ofzo en heb je niet eens je lot eruit
je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik win meestal wel iets iedere maand... maar meestal is het maar 5 euro ofzo en heb je niet eens je lot eruit
En het was al veelquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Toadette krijgt gewoon veel meer terug dan ze had verwacht van de belastingdienst.
is maar 1 trekking per maand van de staatsloterij.. je krijgt ook maar 1 lotquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:37 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw ik krijg een mailtje dat ik op de site kan kijken.....
Iedere maand iets winnenZoveel mazzel heb ik meestal niet bij loterijen etc..
Maar er zijn toch 3 trekkingen per maand? is de laatste al geweest? Nee toch ...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
ofzoiets
Riiiiiiiiiiiiiiiight, we zijn alleen maar in gemeenschap van goederen als het mijn inkomen betreft geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef Tigress74 het volgende:
Als het elkaar opheft is er gelukkig niet zoveel aan de hand...toch ??
Wat kun jij je aanstellen zeg!quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiight, we zijn alleen maar in gemeenschap van goederen als het mijn inkomen betreft geloof ik.
kom danquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De bron is ID-T.com meneer Ace
Ik ga zo ook maar RS3 doen ofzo
of is tie anders?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
![]()
We hebben een Rquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:56 schreef Magneet het volgende:
ja ik had maar 3 slots ja maar nu ben ik er weer me egestopt, pols doet hier echt gruwelijk pijn van als ik het teveel doe, vanaf nu maximaal een uurtje per dag dus
nee gaat verder dan RSI, had al voordat ik veel achter de pc zat last van me schouder en me pols, moet er eigenlijk een keer mee naar de docquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
We hebben een R
We hebben een S
We hebben een I![]()
We hebbenRSI RSI RSI RSI
YEEEEEEEEEEHHHHHHHHH
Ja ....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:05 schreef mr_Brown het volgende:![]()
Gieling is playing Rainbow Six 3.
KeplerNL is playing Rainbow Six 3.
NotoriousRoy is playing Rainbow Six 3.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ....... die Kepler had gewoon geen zin om een nieuwe game aan te maken ook...
ooooooooooooooohhhhhhhhhquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Net een heerlijke actie gedaan. Ik heb avond met Surfer maar morgen kan ik niet. Dus moet er vervanging komen. Surfer hoopte dat YB mijn avonddienst zou overnemen en dat boodt YB ook aan, maar ik STOND er op om eerst MuPu te vragen en guess what,..............
ZE KONSurfer morgen avonddienst met MuPu [afbeelding]
Mijn dag![]()
Nog bedankt hequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Net een heerlijke actie gedaan. Ik heb avond met Surfer maar morgen kan ik niet. Dus moet er vervanging komen. Surfer hoopte dat YB mijn avonddienst zou overnemen en dat boodt YB ook aan, maar ik STOND er op om eerst MuPu te vragen en guess what,..............
Mijn dag![]()
Ja en nou heb ik vrijdag een DV1....thanksquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Mijn dag![]()
Hahahahah Hoer...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooooooooooohhhhhhhhh
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
HELD VAN ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik doe je
Ik deed het voor jou Gijsquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooooooooooooohhhhhhhhh
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
HELD VAN ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik doe je
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik deed het voor jou Gijs![]()
![]()
Ik hoopte al dat je dit zou lezen voordat je naar huis ging !
YB zei wel 4 keer dat hij die avonddienst zou nemen maar ik wist van geen wijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Die actie van jou mbt Slurfer en MuPu vind ik trouwens wel
Zoben ik ook wel weer
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Mijn dag![]()
deed me weer even opfleurenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahah Hoer...![]()
Terecht ook, we hebben zo gelachen om jou toenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ....... die Kepler had gewoon geen zin om een nieuwe game aan te maken ook...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
YB zie wel 4 keer dat hij die avonddienst zou nemen maar ik wist van geen wijkenMuPu moest en zou hem doen !!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deed me weer even opfleuren
Ja dat was hard van Keplerquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook, we hebben zo gelachen om jou toen![]()
![]()
Gijssss........ ik zweer het je...... anything you wantquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik deed het voor jou Gijs![]()
![]()
Ik hoopte al dat je dit zou lezen voordat je naar huis ging !
Gelukkig kan je om me lachen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook, we hebben zo gelachen om jou toen:'(
Ach ja... tis een mannetje...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat was hard van Kepler![]()
Geweldig !
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
YB zei wel 4 keer dat hij die avonddienst zou nemen maar ik wist van geen wijkenMuPu moest en zou hem doen !!
![]()
![]()
Cheap whore...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijssss........ ik zweer het je...... anything you wantanything
![]()
![]()
Misschien ff mailen met thuis om te melden dat ze veilig aangekomen zijn en dan gelijk MSN aan....??quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:30 schreef mr_Brown het volgende:
huh?? Gaaasstt heeft zich aangemeld op MSN![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
zooooooooooo dankbaar........
Gijs ik vind het heerlijk je te zien maar ga alsjeblieft genieten van je vrouw manquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Gaaaast het volgende:
Hoooolllliiieeeeesss![]()
Gijs... WTF doe jij hier... ??????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ja... tis een mannetje...
Wat doe jij op Fok!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Gaaaast het volgende:
Wehehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Mijn dag![]()
hij is een echte nederlander, hij ging een mailtje sturen. Maar nu heeft tie nog een half uur internet overquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik vind het heerlijk je te zien maar ga alsjeblieft genieten van je vrouw man![]()
Hoi.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
jij probeerde mij toe te voegen door een nieuw profiel aan te maken in RS3, genaamd KeplerNL![]()
wie is er nu het mannetje
niet eens stiekemquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:37 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
geniet ervan !!! we zijn allemaal stiekem wel jaloers op je
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef kepler het volgende:
[..]
niet eens stiekem
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Gaaaast het volgende:
Een nieuwe game had ook niet uitgemaakt, dan stond je toch nog steeds niet in zijn Friendslistquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat was best slecht...
Maar dan nog... waarom maakte je niet ff een nieuwe game aan henk?
stiekem opeens edittenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat was best slecht...
Maar dan nog... waarom maakte je niet ff een nieuwe game aan henk?
Bij jullie wel hequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoi.
Regent het?
Gunt.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik vind het heerlijk je te zien maar ga alsjeblieft genieten van je vrouw man![]()
Wat kan jou die ene dollar dan schelen ??? ouders zijn gerust nu dus ga genieten samen met je vrouw !!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef Gaaaast het volgende:
Heb voor een half uur internet om die ouderstjes gerust te stellen dus zit hier ff met m`n kuiken
Tis hier geweldig
Hollander!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef Gaaaast het volgende:
Heb voor een half uur internet om die ouderstjes gerust te stellen dus zit hier ff met m`n kuiken
Tis hier geweldig
Nee... niet hij... maar jij bv...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een nieuwe game had ook niet uitgemaakt, dan stond je toch nog steeds niet in zijn Friendslist![]()
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef Gaaaast het volgende:
Bij jullie wel he
*gunt*
Ach ja... dit heeft ook geen zin...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef kepler het volgende:
[..]
stiekem opeens editten![]()
![]()
maar zeus belde jouw om te zeggen dat je mij moest toevoegen, dat werkte toch ook
Je had wel last he...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... niet hij... maar jij bv...
Ach ja.. whatever... het werkt nu..
Fantastisch Gijs.... hier... voor jouquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef Gaaaast het volgende:
Tis hier geweldig
daar hadden we geen zin inquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... niet hij... maar jij bv...
Ach ja.. whatever... het werkt nu..
Dat zeg ik niet... want dan geef ik je een goed gevoel ....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had wel last he...
zooooooooquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fantastisch Gijs.... hier... voor jou
[afbeelding]
Jij loopt alleen maar mee... omdat het om mij gaat... WHOREquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
daar hadden we geen zin inkonden wij ondertussen gewoon verder gamen
*Bijna koffie proestquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
daar hadden we geen zin inkonden wij ondertussen gewoon verder gamen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... want dan geef ik je een goed gevoel ....
Na het zien van die foto's kan hem geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is weer offlineDan gaan ze vast nu weer neuken
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij loopt alleen maar mee... omdat het om mij gaat... WHORE
Hoe meer ellende voor mij hoe beter...
vanavond moet ik werken, pfoeiquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ja... dit heeft ook geen zin...
Vanavond schiet ik je gewoon door je kop...
Het werkt nu
en ze heeft ook nog een tweeling zus, maar die is ook al getrouwd. Heh, het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na het zien van die foto's kan hem geen ongelijk geven.
duurde zooooooooooooooo lang....... en dan dat verlossende belletje..... het lukt niet........quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Bijna koffie proest*
Wel 4 potjes nog
![]()
je kon me echt opvegen, ik kwam niet meer bijquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
duurde zooooooooooooooo lang....... en dan dat verlossende belletje..... het lukt niet........![]()
Kun je volgende keer wat screenshots plaatsen, kan ik ook meegenieten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik genoot helemaal toen je het eerst potje ook nog eens tegelijk mol ging
![]()
![]()
![]()
Ja mooi... en het erge was... ik dacht: Mooi ik zal die hoeren eens wat laten zienquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik genoot helemaal toen je het eerst potje ook nog eens tegelijk mol ging
![]()
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je volgende keer wat screenshots plaatsen, kan ik ook meegenieten.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
je kon me echt opvegen, ik kwam niet meer bij:')
Whehehehehe hoeren...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
duurde zooooooooooooooo lang....... en dan dat verlossende belletje..... het lukt niet........![]()
ik zei nog tegen Odin dat het helemaal humor zou zijn als je nu als eerst mol gingquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... en het erge was... ik dacht: Mooi ik zal die hoeren eens wat laten zien
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:52 schreef mr_Brown het volgende:
nee![]()
whehehehehheequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgende keer weer meegamen, je voelt je meteen zo buitengesloten als je slurfer niet ziet sucken.
Jaaa.. dat is prachtig om te zienquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgende keer weer meegamen, je voelt je meteen zo buitengesloten als je slurfer niet ziet sucken.
NG al uitgespeeld ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het mooie van RS3, je maakt alles 2 keer mee, een keer tijdens het spelen, een keer de dag erna op FOK!![]()
ey, je vergeet mij helemaalquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa.. dat is prachtig om te zien
Ik zuig elke avond bij RS3.... daarom is het spel ook zo leuk...
Nero en ik.. wij zuigen het meest...![]()
Oh ja... jij bent ook flink slechtquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ey, je vergeet mij helemaal
ik sta ook meestal bij de laatste 3
Op Hard al zelfs, met alle Scarabsquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NG al uitgespeeld ?
En Kepler?
fucking nog steeds bij die klote vissen, ik ga het nog een keer proberenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NG al uitgespeeld ?
En Kepler?
:') ... tuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Hard al zelfs, met alle Scarabs :')
komt mede doordat het spel niet kloptquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... jij bent ook flink slecht![]()
![]()
quote:Eindhoven<->Roermond
Door een stroomstoring rijden er tussen
Eindhoven en Weert geen treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Intercity's rijden niet tussen Eindhoven en Roermond.
De verwaching is dat dit tot in de avond duurt.
alle spoorbomen staan dicht langs het hele traject momenteel lees ik op een politie/brandweer scannerlogquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed dat ik eerder naar huis ben gegaan!
[..]
Ik zuig ook Gijs?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:56 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaa.. dat is prachtig om te zien
Ik zuig elke avond bij RS3.... daarom is het spel ook zo leuk...
geluk!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed dat ik eerder naar huis ben gegaan!
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het mooie van RS3, je maakt alles 2 keer mee, een keer tijdens het spelen, een keer de dag erna op FOK!![]()
Er is 1 verschil. Nero moet zijn best doen om onder je te blijvenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij zuigt mij gijs...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zuig ook Gijs?
Daarna wil ik wel een kopje thee van je.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... tuuuuuuurlijk
Ok dit doet pijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil niet dingen meer dan 3 keer opnieuw proberen.
Zelf slurfer is beter in NG dan jij Gijs.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent beter in NG ja. Nu blij![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verstond je niet goed gijs... wat zei je... ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij had het over mij gijs..quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelf slurfer is beter in NG dan jij Gijs.
Jij bent beter in NG dan ik. Nu blij?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
Ik verstond je niet goed gijs... wat zei je... ?
Ja, zo zwart wit is het nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok dit doet pijn
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is 1 verschil. Nero moet zijn best doen om onder je te blijven
Mwah, ik denk dat iedereen wel sucked hoor eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... ik ben de slechtste ..
Boeie gijs.. het mooiste is gewoon dat iedereen hard kan lachen om de anderenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat iedereen wel sucked hoor eigenlijkZeus ook, want die kan alleen maar campen
Hij is het aan het proberen ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:18 schreef kepler het volgende:
heh wat een last ook die vissen
was ik er bijna, ga ik alsnog dood
Jezus man dat is het makkelijkste stuk. Je flails gebruiken en veel hakken en slashen.. als je gegrepen wordt snel je Nippo gebruiken (Lighting) en af en toe de spheres collecten voor health en Ki !quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:18 schreef kepler het volgende:
heh wat een last ook die vissen
was ik er bijna, ga ik alsnog dood
Praat voor jezelf Gijsquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We zijn idd allemaal niet super goed... we komen NOOOIT boven de 1250 ..
Gijs... ook jij zuigt... gruwelijkquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus man dat is het makkelijkste stuk. Je flails gebruiken en veel hakken en slashen.. als je gegrepen wordt snel je Nippo gebruiken (Lighting) en af en toe de spheres collecten voor health en Ki !
Wij hebben een oranje cake gekochtquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wokkels? Check
Bier? Check
Cakejes? Check
Ik ben klaar voor Nederland
Daarbij vergeleken heeft zelfs zeus een levenquote:Ik zag trouwens in de overall statistieken mensen met ELO's van 120 000500 uur... Dat is echt ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |