Ja man! die zijn bijna net zo erg als die Amerikanen met hun mishandelingen, martelingen, en onrechtmatige opsluitingen zeg! :pquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
lijkt me een leuk spel een beetje moslims afknallen die lafaards met hun onthoofdingen
Haha.quote:Ik hoop dat een partij als Groen-Links opstaat en deze rotzooi aan de kaak stelt! Ik heb in elk geval al een mailtje naar ze gestuurd.
En als je vannacht CNN hebt gekeken weet je dat ze ook onschuldige kinderen neerschieten. Gelukkig kreeg 'ie daarna wel een vluchtje in een Blackhawk Medevac om het goed te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef Croga het volgende:
[..]
Ja man! die zijn bijna net zo erg als die Amerikanen met hun mishandelingen, martelingen, en onrechtmatige opsluitingen zeg! :p
Velig vanaf grote hoogte bommen gooien is daarintegen wel erg heldhaftig.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
lijkt me een leuk spel een beetje moslims afknallen die lafaards met hun onthoofdingen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
Mja, zou me een leuk spel lijken. Een beetje Amerikanen afknallen, die lafaards met hun bezetting en martelingen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al Qaida moet dan maar met een tegenhanger komen.
Ideaal toch. Die spellen worden gratis gedistribueerd, Al Qaida heeft geen tijd om aanslagen te plegen omdat ze dus aan die spellen moeten werken, en een gevolg is ook nog dat de spellen al mooier worden, want je wilt natuurlijk wel beter zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Mja, zou me een leuk spel lijken. Een beetje Amerikanen afknallen, die lafaards en bezetters met hun martelingen.
En mocht er ooit vrede komen, dan kunnen Al Qaida en de VS samen een collectors edition uitbrengen, waarin beide games gebundeld zijn. Hopelijk krijgen ze dan geen nieuwe oorlog ivm onenigheid over de opbrengsten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ideaal toch. Die spellen worden gratis gedistribueerd, Al Qaida heeft geen tijd om aanslagen te plegen omdat ze dus aan die spellen moeten werken, en een gevolg is ook nog dat de spellen al mooier worden, want je wilt natuurlijk wel beter zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ideaal toch.
Al Qaida moet dan maar met een tegenhanger komen.
zijn gewoon bagger screensquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens zul je mij dit spel niet zien spelen
Wat een baggergraphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |