daar hebben wij altijd last vanquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:19 schreef Nicket het volgende:
Of je moterkap raakt vol met al die plakzooi....
Das niet erg, dan krijg ik tenminste nog íéts voor mn autoquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:03 schreef renkie het volgende:
Zet je auto NIET onder een boom, voor je het weet ligt de boom er vanmiddag bovenop
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das niet erg, dan krijg ik tenminste nog íéts voor mn auto
je fiets danquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:02 schreef rena het volgende:
Ik heb geen auto![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:52 schreef PeuRac het volgende:
Krijg ik eindelijk een andere auto, anders moet ik nog 3mdn wachten voor ik een nieuwe mag kopen
* BoJo snel een paar bomen opzoekt
* Fugie geen garage heeftquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijne staat gelukkig in de garage en ik hoef nergens heen dus die staat veilig![]()
Wij hebben ook 2 auto's maar paps mag mooi buiten staanquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
* BoJo geen garage heeft
Mijnes staat ongeveer 2 autos naast een boom, ergens anders zetten kan nietToch wel lastig 2 auto's en maar 1 parkeerplaats voor de deur
valt er dalijk een boom op de garagequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijne staat gelukkig in de garage en ik hoef nergens heen dus die staat veilig![]()
nee zijn parkeer plaatsenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:23 schreef MercedesCL het volgende:
Staat die BMW niet beetje vreemd geparkeerd langs de weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |