quote:op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef mobious het volgende:
ik heb viola_holt al een tijdje niet meer gezien in wfl. vakantie? spreekt iemand vh tegenwoordig nog op irc? (ik heb nog wel een ander vermoeden, dat te maken heeft met de sig van vh)
nee, het_fokschaapquote:op donderdag 26 augustus 2004 13:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn naam is haas !
toch die sig hè? 'k dacht al.quote:op donderdag 26 augustus 2004 13:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn naam is haas...eh...het_fokschaap !
je werkt vast bij de recherchequote:op donderdag 26 augustus 2004 13:53 schreef mobious het volgende:
[..]
toch die sig hè? 'k dacht al.
en dat allemaal dankzij douwe egberts.quote:op donderdag 26 augustus 2004 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je werkt vast bij de rechercheeen echte speurneus !
ja, het leven gaat niet altijd over rozen.. en als het over rozen gaat, zit het vol met doorns.quote:op donderdag 26 augustus 2004 17:19 schreef mobious het volgende:
alicey, wat ben je trouwens het laatste half jaar serieus bezig. voorheen zag ik alleen maar "alicy-topiques": topiques waar de meeste mensen totaal niks van begrepen inclusief mods, waardoor er rijkelijk met slotjes werd gestrooid. nu lijkt het wel alsof je bent afgedaald tot het niveau van de doodnormale sterveling (woordgrap intended).
zodat er een slotje op komt omdat akkersloot de islam er bij betrekt?quote:op donderdag 26 augustus 2004 21:06 schreef alicey het volgende:
wellicht dat ik ooit weer eens geniale topics zal openen.
verdomme en ik was juist zo gehecht aan m'n koffie.quote:op vrijdag 16 juli 2004 14:55 schreef alicey het volgende:
thee is voor luie ongemotiveerde ongeinteresseerde mensen.
dit is niet de eerste keer dat ik deze one-liner lees.. waarom moet jij overal akkersloot er bij halen?quote:op donderdag 26 augustus 2004 21:10 schreef boomstam het volgende:
[..]
zodat er een slotje op komt omdat akkersloot de islam er bij betrekt?![]()
douwe...quote:op donderdag 26 augustus 2004 17:16 schreef alicey het volgende:
en dat allemaal dankzij douwe egberts.
hoe verschillend het toch kan gaan... ik kreeg een schop onder m'n hol van beiden en een italiaanse espresso-machine toe.quote:op donderdag 26 augustus 2004 22:26 schreef daniel_hoenderdos het volgende:
ik kreeg toen ik op kamers ging een kus van mijn moeder en een koffiezetapparaat van mijn pa. moge zij beide geheiligd worden.
kreeg waterkoker+ koffie-kan en filter houder combi mee...quote:op vrijdag 27 augustus 2004 11:08 schreef pfaf het volgende:
* marvin-the-martian zet ook nog een bakkie op z'n ouderwetse de-koffiezetapparaat.
quote:[...]
conceived to make the science as accessible as possible, the quantum universe report focuses on nine fundamental questions in response to a request by two major research funding agencies, the us department of energy and the national science foundation.
the report was prepared by a task force chaired by persis drell, director of research at the stanford linear accelerator center (slac).
[...]
an unusual feature of the document - which went through some 24 drafts during its five months of preparation - was the emphasis on communication. from the beginning, the committee included two science communication experts - neil calder of slac and judy jackson of fermi national laboratory in batavia, ill.
"it was so important to us that quantum universe be accessible and engaging," calder said. "the physics is so cool, we wanted people to read the report and go: 'wow!'"
[...]
"for some of us, the first reaction was: 'what? twenty-first-century physics in a 19th-century cover?'" drell said, referring to its leather-logbook look.
with its use of photography and graphics, quantum universe is pleasing to the eye and includes playful details such as a fake sticky note on the back.
[...]
at the same time, she said, "the research being carried out at slac, especially through [the particle-collider experiment] babar and kipac, and in the stanford physics department, is targeted to many of those questions. we cover just about all of them."
so far, the intended audience of quantum universe - the funding agencies and all levels of washington policymakers - has given it a warm welcome, jackson said.
"people liked it, and that's extremely gratifying. this is the first time i have ever seen a report get this kind of response."
er zit heel veel dark matter in zwarte kofiequote:op vrijdag 27 augustus 2004 13:46 schreef mobious het volgende:
het dark matter verhaal komt op mij altijd nogal "etherisch" over: zoals men vroeger over "de ether" sprak. verwonderlijk vind ik het dan ook dat men er toch vrij serieus mee bezig is, darkmatter schijnt dus gewoon te bestaan.
ik zou wel willen weten hoe men over zeg 200 jaar over onze wetenschap denkt. en ook de dingen die we geheel fout hebben, maar nu als blinde vlekken in onze wetenschapswereld aanwezig zijn. en hoeveel paradigma verschuivingen we tegen die tijd verder zijn.
mobious soerjadi ?quote:op maandag 30 augustus 2004 13:12 schreef mobious het volgende:
maargoed, de snaren in mijn piano heb ik ook nog niet gezien, terwijl ik, door zuiver beredeneren, wel weet dat ze er moeten zitten.
wannabequote:op maandag 30 augustus 2004 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mobious soerjadi ?
ik heb net een topique aangemaakt over het grootste getal dat nog nuttig gebruikt wordt. lijkt me nagenoeg eindeloos. al is het natuurlijk niks in vergelijking met oneindigheid.quote:op dinsdag 31 augustus 2004 10:39 schreef marvin-the-martian het volgende:
![]()
![]()
\_/7 + \_/7 + \_/7 =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*woei*![]()
![]()
hi iemand vandaag zin in eindeloze vermoeiende topics??? ik zit er klaar voor (naast koffie automaat)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |