Uit jouw avatar, sig en post spreekt niets dan fijngevoeligheidquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
optiefen FuifDuif!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
optiefen FuifDuif!
En dit, fuifduif, is een kuttopicquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:49 schreef FuifDuif het volgende:
Een bierpokkel, dafjedaf, is een bierbuik.
Hij gaf geen mening.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:50 schreef FuifDuif het volgende:
Haaa, daar is de gevierde marq. Lang niet gezien jongen en wil je deze keer eens niet je mening aan mij opdringen.
juist ja, ik ga niet op uw gebrabbel inquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:50 schreef FuifDuif het volgende:
Haaa, daar is de gevierde marq. Lang niet gezien jongen en wil je deze keer eens niet je mening aan mij opdringen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
En dit, fuifduif, is een kuttopic
vraag anders gelijk of ie zn mond houdt, heel dit topic heeft geen kont met seks te makenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:52 schreef marq het volgende:
ennuh, leg jij voortaan dan geen woorden meer in mijn mond??
fuifduif zelf ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
vraag anders gelijk of ie zn mond houdt, heel dit topic heeft geen kont met seks te maken
dat, mijn waarde, is een heel sterk punt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef marq het volgende:
fuifduif zelf ook niet
oeh, ze zegt "mijn waarde" tegen mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:57 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
dat, mijn waarde, is een heel sterk punt.
FD?
excusez le motquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef marq het volgende:
oeh, ze zegt "mijn waarde" tegen mij![]()
Je vroeg of het hip was, deze zomer, dat hoort in LIF.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef FuifDuif het volgende:
Dit topic doelt op een seksueel aspect; namelijk de aantrekkelijkheid van de kale man met de bierpokkel.
Blauw van het lachen over de grond rollen om zoveel domheid is geen compliment, FD.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
Vrouwen vallen met bosjes voor mij.
Attention whore? Kennelijk voel jij je wel geroepen om mij aandacht te geven.... jij lekker ding van me.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je vroeg of het hip was, deze zomer, dat hoort in LIF.
Als je wil weten of er mensen zijn die vallen op kale mannen met bierbuiken kun je het wellicht in het fetishtopic proberen, in plaats van voor zo'n klein dingetje een topic open te knallen, attention whore.
Oh, dan heb ik het al die jaren verkeerd begrepen. Na ja, dan maar naar de hoeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Blauw van het lachen over de grond rollen om zoveel domheid is geen compliment, FD.
Ik ben nou eenmaal iemand die ook graag kijkt als er langs de weg een truck op een smart is geknald en de lichaamsdelen tegen de vangrail ketsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
Attention whore? Kennelijk voel jij je wel geroepen om mij aandacht te geven....
Je bent een ramptoerist?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal iemand die ook graag kijkt als er langs de weg een truck op een smart is geknald en de lichaamsdelen tegen de vangrail ketsen.
Leg dan even uit hoe het komt dat er uit jouw brein een topic over een halfzachte mening uit onbetrouwbare bron ontspruit dat vrouwen moeten onderbouwen.quote:Neen, geen van beide Ridocar. Betrek niet alles direct op mij persoonlijk.
Wauw, Heeft hij toch weer zijn doel bereiktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef Lllaura het volgende:
* BossFight in een poging serieus op FuifDuif te reageren:
Nee! Ik val niet op bierpokkels en kale hoofden. Hoewel: héél misschien als ze niet van nature kaal zijn, maar geschoren dus.
Zijn doel had ie naar mijn idee al in de 2de reactie op zijn topic bereikt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:14 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wauw, Heeft hij toch weer zijn doel bereiktEen vrouw die serieus op hem in gaat
![]()
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zijn doel had ie naar mijn idee al in de 2de reactie op zijn topic bereikt?![]()
![]()
Nee, ik woonde al in Enschedequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
Je bent een ramptoerist?
* dafjedaf grijpt de kans om de groetjes te doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:52 schreef Tagnar het volgende:
Als dat teveel sarcasme voor je is: Ophoeren fuifduif, ga maar weer trekker rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |