abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20106911
Deze zondag was het eerste deel van de vage miniserie Dinotopia erop, eerst dacht ik dat het misschien de serie was die ik eeeeeeeuwen geleden volgde.
Maar als snel bleek het compleet anders te zijn, het was dat de leuke acteur uit Wonderfalls er in zat dat ik bleef kijken :-S Maar goed de serie die ik bedoel, tenminste als het een serie was ging over een gezin of vrienden die door een aardbeving 'onder de aarde' terecht kwamen.
In de wereld onder de aarde waren nog allemaal dinosaurussen en het ging over hoe hun daar probeered te overleven terwijl ze een terugweg naar huis probeerde te vinden.

Weet iemand nog welke serie of film of mini serie het was?
pi_20107043
hm ik had dit beter in het Ik zoek de titel van een serie/film deel 7 topic kunnen zetten :-(

*inge voelt zich dom

nou ja laat ik dit topic dan maar ook over de mini serie Dinotopia laten gaan,
ik heb het ff op tvtome opgezocht, en volgens mij is het een boekverserie - verfilming :-S

Wat vonden jullie ervan? Ik vond het nogal nep qua special effects, en qua acteren viel het ook nogal tegen
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:45:34 #3
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_20107259
Was dat niet met een gezin dat met hun auto in een aardscheur reden en zo in die dinowereld kwamen?
Werd een jaar of 7 uitgezonden op RTL4 rond Telekids tijd?
Narcist
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:49:47 #4
17067 Jutter
Subtilus nihilus
pi_20107408
"Land of the Lost" was dat volgens mij.
Mijn vader heeft me leren praten, maar daar heeft hij inmiddels spijt van.
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 22:50:56 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20107461
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')