Gewoon... omdat de draadjes anders te groot wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff de reden uitleggen waarom die dingen steeds dicht gaan na <whatever> posts ????
300 postsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff de reden uitleggen waarom die dingen steeds dicht gaan na <whatever> posts ????
Maar echt geen valsspelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef beefcake het volgende:
Hee hoe toevallig 2-2 voor Denemarken-Zweden
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon... omdat de draadjes anders te groot worden
Dat is behoorlijk onoverzichtelijk anders...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??
Tis bijna bedtijd hoor, ik zit even een kersverse vader te plagenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
heeeee easy, je bent nog laat op vanavond...
naaa nana naaa naaa doei ex- schoonpa!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Whahaha Italie eruit!
Jawel want anders blijven we de hele tijd bij deeltje 1. En nu kunnen we lekker de hele tijd nieuwe deeltjes openenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef clauwheee het volgende:
. Lady-wrb is er geen noodoplossing voor de kids met hun schoolreisje eventueel??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:
jullie zeggen wel dat ik hyper ben [afbeelding]
maar jullie zitten ook de hele tijd te- en
Het is zo'n leuke smilie, ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:
jullie zeggen wel dat ik hyper ben [afbeelding]
maar jullie zitten ook de hele tijd te- en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |