Ik vraag me af of dat geweld wel zoveel meer is, dergelijke dingen komen nu met dit soort fora, nieuwsdiensten e.d. veel makkelijker in het nieuws. Volgens zijn dit soort dodelijke ruzies, helaas, niks nieuws....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:25 schreef Ingrate het volgende:
het gaat duidelijk de verkeerde kant op met dit land, wanneer leren ze nou eens problemen normaal en zonder geweld op te lossen
ik vraag me ook wel eens af of het niet slecht is, DAT je constant met alle nieuws geconfronteerd wordt via fora/nieuwsgroep etc... Tis meestal OF slecht nieuws dat het nieuws haalt OMDAT het slecht is, of dat slecht nieuws langer blijft hangen dan goed nieuws... ik vraag me af of dat mensen juist afstompt en gevoellozer maakt voor geweld of dat het misschien een negatieve kijk op de wereld kan geven? (dat laatste heb ik zelf weleens gehad, maar ja, je moet t eigenlijk relativeren he...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat geweld wel zoveel meer is, dergelijke dingen komen nu met dit soort fora, nieuwsdiensten e.d. veel makkelijker in het nieuws. Volgens zijn dit soort dodelijke ruzies, helaas, niks nieuws....
Dat zit wel een eindje verderopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef Ludacriss het volgende:
mmmm dat is niet ver hier vandaan.... zit zelfs een verpleeghuis naast.
Die smilies van je zijn erg toepasselijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[Update]
Er lopen mannen in witte pakken. En de vrouw ligt nog steeds op de gallerij voor sporenodnerzoek. En er zit bloed op een aantal etages van de flat
. De man/ haar man is door de buren met krukken neergeslagen/gestompt en is afgevoerd naar het ziekenhuis
Iddquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:
Waarom gaat men hier zeggen: , mijn vriendin woont daar , mijn oma woont ook in de buurt , dat is toch totaal niet relevant?
Erg veel meer valt er niet over zo'n gebeurtenis te zeggen anders dan "goh wat erg" Door iemand in de buurt te kennen, kan je het enigzins persoonlijk maken denk ik. Voor wat dat waard zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:
Waarom gaat men hier zeggen: , mijn vriendin woont daar , mijn oma woont ook in de buurt , dat is toch totaal niet relevant?
Dat wou ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:
Wél als die vriendin getrouwd is en kinderen achterlaatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |