quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef kepler het volgende:
Whiteass_NL, Cwave, Crack, Maniax en Railgunner hebben allen een invite gekregen
Lees even de openingspost en dan vertel ik het jequote:Op woensdag 23 juni 2004 00:55 schreef JaY-D-KaY het volgende:
Ook ik zou graag een Gmail account willen! Ik heb geen idee of ik dan hier moet posten maar ik doe het maar: jay-dee@zeelandnet.nl.
Aaa het zit hem in de kleine schuingedrukte lettertjes. Tis laatquote:Post je emailadres en je username om aan te sluiten!
Super, bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef kepler het volgende:
[users...] en Railgunner hebben allen een invite gekregen
Lees de fucking OP nou eens!quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
Ik wil mij ook aanmelden voor de lijst.
jansenp@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
Geregistreerd op: woensdag 23 juni 2004 @ 06:19quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
toen ik aan de lijst werd toegevoegd was ik nr 30quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef woeeiiii het volgende:
zozo 190 wachtenden maar.. er waren tjiden van 300
Euh...is dit geregeld???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef wonko het volgende:
Probleem,
MIjn mailadres moet aangapst worden als dat kan.
guidob at bigfoot dot com
Thanks man!quote:Michael de Nijs has invited you to open a free Google Gmail account. The
invitation will expire in three weeks and can only be used to set up one
account.
En hoe weet jij wie profiteert en wie niet? Hoe weet jij of er een bepaald persoon, zodra hij zou kunnen inviten, deze niet aan dee lijst uitdeelt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:50 schreef D.Rose het volgende:
er staan nog steeds allemaal profiteurs in de wachtrij
Ik stel voor dat iedereen die invites verstuurd kijkt of ie het naar 'gewone' Fokkers stuurt.
Of zeg dat je een profiteur een invite hebt gestuurd, dan gaat ie van de lijst![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:50 schreef D.Rose het volgende:
er staan nog steeds allemaal profiteurs in de wachtrij
Ik stel voor dat iedereen die invites verstuurd kijkt of ie het naar 'gewone' Fokkers stuurt.
Of zeg dat je een profiteur een invite hebt gestuurd, dan gaat ie van de lijst![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:28 schreef QuietGuy het volgende:
Om dan dusdanig te reageren dat mensen onterecht van de lijst wordt geschrapt ben je niet goed bezig vind ik.
Misschien over een uur, misschien wel nooit. Niemand weet het. Ik heb mijn account al bijna een week, en nog geen invites gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef HolyPanther het volgende:
kheb iets van 3 dagen een gmail account nu maar kheb nog steeds geen invitepunten gehad om mensen te inviten.
wanneer zou ik die dan moeten krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |