wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:24 schreef Bob-B het volgende:
Het gaat echt supersnel, trouwens, hoe moet je die link krijge van invite a friend?
yupzquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh...is dit geregeld???
zal een invite overhoudenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Ondanks dat ik al topics lang als een gelukkig iemand op de lijst sta vraag ik me af waar dat mailtje dan naar toe is gestuurd?
Ik heb helemaal niks ontvangen, en ik heb zeker niks zomaar weggegooit......
nummer 1 tot en met 6 momenteel:quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
Hoeveel kan je er invite? Ik ga zowoezo al de volgende 4 voor je klaarzettenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:55 schreef botterfly het volgende:
Ik kan er ook inviten en wacht ook even op de update
eventjes wachten maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef dopa het volgende:
Ik ga ook nog 3 mensen inviten en zal dus maar even wachten tot Jump er is.
ik zal er mailen op je adres uit je profielquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:06 schreef devzero het volgende:ik heb ook invites klaar staan. Slar/QG/Jump kunnen jullie een lijstje geven van 5 mensen?
ik heb gisteren geen mail meer had met invitequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:12 schreef deedeetee het volgende:
ikke ook invites![]()
@ jump :
Hoe zat dat nou met I_are_rudeboy gisteravond heeft ie nou een ivite gekregen of heeft byte_me die echt naar een ander doorgestuurdHij staat wel op lijst " gelukkigen "
Als hij nog geen gmail heeft stuur ik 'm wel een invite![]()
Lees bovenstaande postquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef TheFes het volgende:
jamie_starr heeft een invite
ga ik zo meteen doen, zonder jamie_starr erbij dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef ZX9R het volgende:
mail me @ zx9rninja gmail (6 stuks)
Doe maar rustig aan, die invites lopen niet wegquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal er mailen op je adres uit je profiel
zal tijdje duren, eerst het bovenstaande afhaldelen :;)
Heb je hun mailadres? dan kan ik ze al van de lijst halen zodat er geen dubbel invites verstuurd worden:)quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:32 schreef botterfly het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
Hoeveel kan je er invite? Ik ga zowoezo al de volgende 4 voor je klaarzetten(verder zie je toch geen mail
)
# The_Duce
# DiRadical
# Blender
# hupsakesie
[..]
deze ontvangen de invite van mij. Ze moeten wel even geduld hebben (ong. 1 uur) want ik moet dat op een andere comp doen, maar ze worden verstuurd
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb gisteren geen mail meer had met invite
Heb het mailadres van de 1ste 6. Ik kan er 6 versturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb je hun mailadres? dan kan ik ze al van de lijst halen zodat er geen dubbel invites verstuurd worden:)
Hmm, als dat bijgehouden wordt! van mij vandaag invite 6 t/m 11!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Jump, mag ik weer 4 namen van jou?
dat zijn invites nummer 5 t/m 8 van Man_Made_God dat het even bijgehouden wordt.....
Vertel mij maar welke 3 mensen ik kan invitenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:40 schreef Jump het volgende:
Voor de mensen die invites hebben: ik ga zo meteen lijstje voor je makenzo hebben we geen dubbel invites.
-knip: al opgelost-
Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
# L.Mo
# Toh
# LeFTBuRN
# Neviathien
# EdVe
# Talyn
Hebben een Invite!!!!
Momenteel de eerste drie op de lijst:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:42 schreef dopa het volgende:
[..]
Vertel mij maar welke 3 mensen ik kan inviten
Neem deze namen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Jump, mag ik weer 4 namen van jou?
dat zijn invites nummer 5 t/m 8 van Man_Made_God dat het even bijgehouden wordt.....
het zijn er al meer dan wachtenden, da's positiefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:28 schreef Jump het volgende:
De mensen die een account hebben dankzij hun mede-Fok!kers (klik hier!)
check mailboxquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Ondanks dat ik al topics lang als een gelukkig iemand op de lijst sta vraag ik me af waar dat mailtje dan naar toe is gestuurd?
Ik heb helemaal niks ontvangen, en ik heb zeker niks zomaar weggegooit......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |