quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:43 schreef Rob30 het volgende:
Waarom krijgen ouders kinderbijslag als ze kinderen krijgen? Het feit dat kinderlozen belasting moeten betalen, zodat de overheid het onderwijs tegen een redelijke prijs kan aanbieden (terecht) is al erg genoeg. Vooral moslims maken hier gretig gebruik van, zij hebben gemiddeld 2,4 kinderen per gezin. Hoe vaak zie je wel niet van die stereotype dikke theedoeken met 4 jonge kinderen om zich heen? En dat allemaal op MIJN kosten.
Afschaffen die bijslag vanaf het tweede kind, als je meer kinderen wilt moet je die maar lekker zelf betalen. Vooral als je die zo opvoedt dat ze zich twintig jaar later in een gebouw vliegen.
Ouders krijgen kinderbijslag omdat kinderen de toekomstige belastingbetalers van Nederland zijn, waar ook kinderlozen van profiteren, aangezien het die kinderen zijn die onze AOWtjes in de toekomst mogen gaan financieren, ook de jouwe, dus wees maar eens blij dat ze er zijn, zij zijn jouw toekomstig pensioen!!!
Als jij zo graag de kinderbijslag gedeeltelijk wilt afschaffen, mag wat mij betreft ook jouw AOW worden afgeschafd, samen met de rest van de sociale zekerheid die door de kinderen in de toekomst overeind moet worden gehouden.
Daarnaast
![]()
ik hier weer van dit hokjesgedrag "Oh, al die moslims die hier maar raak neuken en tig aan kinderen willen hebben", alsof dat ook maar iets met het moslim zijn te maken heeft, dus doe me een plezier en tief gewoon op met die vooroordelen.