ik heb de fuji finepix s304 ook, en foto's met een beetje scherptediepte lukt me echt wel hoor, ik weet niet precies wat jij allemaal fout doet..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:40 schreef blackbully het volgende:
ik wil kunnen klooien met de manier van scherp stellen (foto's met scherpe voorgrond en de rest wazig vind ik supper mooi maar dat lukt me hier niet mee)
voor de meeste canon camera's zijn wel voorzetlenzen, maar bij een teleconvertel en een wideangle houdt dat wel op...quote:zijn er ook camera's met verwisselbare lenzen? zonder meteen op spiegelreflex uit te komen?
ah, meestal 4, vandaar.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
1 setje is genoeg hoor voor in de vakantie, zijn 6 batterijen.
een beetje lukt me ook wel maar niet zoveel als dat ik zou willen. hij is mij te automatisch,quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb de fuji finepix s304 ook, en foto's met een beetje scherptediepte lukt me echt wel hoor, ik weet niet precies wat jij allemaal fout doet..
ik zou gewoon voor die D30 gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
een beetje lukt me ook wel maar niet zoveel als dat ik zou willen. hij is mij te automatisch,
ik heb liever dat de camera sluitertijd zelf bepaald en eventueel white balance, de rest wil ik zelf in de hand hebben. het is me nu teveel afwachten wat het wordt zeker omdat het lcd paneel niet scherpgenoeg weer kan geven.(ik hoor mezelf nu echt naar een spiegelreflex toe praten)
idd, er gaan er maar 2 in bij mij, dus heb altijd een 2 setje als ze leeg zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:49 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ah, meestal 4, vandaar.
in mijn cam gaan er 4, dus altijd handig als je er 4 verse in kan stoppen als ie leeg is.
kijk eens naar de canon S1 IS, ik weet niet precies meer hoe duur die is (300 á 400 euroquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:20 schreef Klonk het volgende:
Ik baal, ik heb kortgeleden een powershot a75 gekocht, maar helaas begint mijn ziekte steeds meer problemen op te leveren, een daarvan is het lichtjes trillen van de handen, niet permanent gelukkig.
Nu is mijn vraag bestaan er ook betaalbare foto digicams waar een soort van beeld stabilisator inzit ?
Betaalbaar wil voor mij zeggen, maximaal zo'n 400 euro.
Tja, moet nog even kijken wat de opties zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:34 schreef Xante het volgende:
Welke?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:47 schreef RealKnuckles het volgende:
welke cam is het beste om te kopen?
zou leuk zijn als er wa\t pics gepost van werden
sony p8
sony p93
sony 73
me 1e digi cam die ik ga kopen :p
ben geen professioneel fotoshooter ofzo
alvast bedankt :>
Forum Opties | |
---|---|