Volgens mij moet je nog uit de kast komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:43 schreef doedelzak13 het volgende:
![]()
nee... en nog hetero ook...
Je duwt je motor aan, niet je accu.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:48 schreef doedelzak13 het volgende:
Uhg... ik beschouwde dat met die startkabels als de gemakkelijke optie...
Maarre, ik wil die Clio best aanduwen, maar werkt dat wel als de accu echt [i]helemaal]/i] leeg is?
Gek he!!! je accu is leeg.quote:Als ik de sleutel omdraai dan hoor je zelfs niet eens dat haperende geluid van de startmotor; hij doet echt helemaal niks meer.
Ik zal mijn vriendin informeren dat ze er rekening mee moet houden.quote:Volgens mij moet je nog uit de kast komen.
Clio RN 1.2, 1992, 89 duizend op de teller (!), voor 1200 euri. Heb ook een afbeelding: maakt kennis met de berrymobiel!quote:On-topic: welk model/jaar.
Ha, jij hebt gegoogled op 'accu'. Heb ik ook gedaan, maar ik wist niet of dit er ook zo eentje was die in auto's zit. Tnx.quote:Zie hier, een accu.... Het is even wennen, maar zo zien ze er echt uit
communicatiewetenschap.quote:hmmm geen vrouw dus... maar je doet pabo ofzo?
Goed he? En da's niet gecopypaste maar van verschillende sites bij elkaar gegoogled.quote:Je schema (volgorde) klopt trouwens wel prima
Ik weet niet wat voor motor er in de clio ligt van de topicstarter..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:43 schreef Gerako het volgende:
Een Clio kun je makkelijk even aanduwen, daarna even een half uurtje rijden en alles is weer goed.
Werkt NIET gegarandeerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:52 schreef ooops het volgende:
gewoon sleutel 1 slag omdraaien. Niet zover dat de startmotor normaal aan slaat. Auto in 2de versnelling maar koppeling in. Even iemand anderslaten duwen. Als je beetje vaart hebt koppeling op laten komen.
Werkt gegarandeerd mits je geen automaat hebt
In de eerste gaat de auto gelijk stoppen slimpie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:53 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon ff aanduwen! Motor in de TWEEDE versnelling ( !!!! ) want de eerste verbrandt bij het aanduwen; dus auto op het contact, koppeling in, aanduwen, versnelling in de twee en rustig koppeling op laten komen zonder gas geven. Dan start ie gewoon en moet je ff een stukkie rijden voor wat stroom. (liefst overdag, zonder licht aan, dan heeft de dynamo meer vermogen voor de accu.
En voor aanduwen heeft je auto in theorie niet eens een accu nodig, je brengt namelijk de startmotor in beweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |