Waarom in hemelsnaam 6 achteruit versnellingen ? Zal wel ergens goed voor zijn natuurlijk maar et nut ontgaat mij effe. Ik zou niet graag in zo'n gek ding 80 km/h achteruitrijdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:24 schreef RoGaM het volgende:
ze hebben 12 versnellingen, 6 vooruit, 6 achteruit
nee, maar met 50 waarschijnlijk wel. Ze zijn ontstaan als artillerieslepers. (die kun je dus ook aan de neus hangen zodat je er beter zicht op hebt.)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:29 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam 6 achteruit versnellingen ? Zal wel ergens goed voor zijn natuurlijk maar et nut ontgaat mij effe. Ik zou niet graag in zo'n gek ding 80 km/h achteruitrijden![]()
Cournil in Frankrijk maakt(te?) jeep-achtige 4x4's die ik letterlijk tegen een muur van zo'n anderhalve meter heb zien oprijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef MikeyMan het volgende:
Unimogs zijn naar mijn weten ook nogsteeds de enige apparaten die een helling van 100% bedwingen... Zijn inderdaad coole bakkies... En er komt ook nog een soort van SUV afgeleide van... stoer
En zelfs zoiets mag je met je bromfietskenteken besturen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook leuk: de MaxiMog
http://www.maximog.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, niet eens. Tractorrijbewijs is voldoende als je 16 of 17 bent, en vanaf je 18e verjaardag mag je er gewoon op rijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En zelfs zoiets mag je met je bromfietskenteken besturen?
Als je m dan toch als trcator gekeurd hebt he?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
Erg gaaf als je rijkeluiszoontje bent
Maar ik heb even zitten rekenen he. Het kost verdomme 700 euro om de tank van die MaxiMog te vullen
Er zijn er genoeg die de Unimog gebruiken om op school te komen hoor. De Maximog is een ander verhaal uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Dat bedoel ik dus ja, als hij als tractor goedgekeurd is. Iets wat mij zou verbazen met 6.2 meter lang en 3 meter hoog
Zo gaaf een Unimog. Lijkt me cool om aan je zoontje te geven als hij 16 word. Leuk voor op school, dan kan hij die kutscooters zo platrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |