Hmm.....Tja, als een man vraagt "Wil je me in m'n gezicht spugen?" vind ik dat minder opwindend, want het idee dat hij het lekker vind vind ik gewoon niet echt leuk. Dan spuug je hem niet echt uit walging, maar omdat hij het vraagt en dan is het dus niet echt vernederen. Maar ja, hij kan het ook waarderen want dat weet je van tevoren al, maar het is niet leuk als hij dat toegeeft als ik hem spuug...dan is het idee van "Gatver, ik vind je vies en ik kots van je" ook weg
![]()
En het is dan altijd leuk om nog iets te doen wat hij niet zo kan waarderen...Maar aan de andere kant wil ik ook geen dingen doen waardoor ik hem echt kwets of pijn doe, want dat vind ik zielig....En omgekeerd bij mij geldt natuurlijk hetzelfde. Als een man mij spuugt? Tja, dat vind ik opzich wel opwindend maar niet op de manier dat hij me wil vernederen, meer op de manier van "Ik spuug je omdat ik je haat" (Ook al is dat natuurlijk niet echt, ik denk best dat je sex met iemand kunt hebben zonder dat je van diegene houdt...)
Ohja, over dat slaan. Ik zelf hou meer van hem in bijvoorbeeld zijn maag trappen als diegene op de grond ligt. Als een man mij trapt vind ik dat weer niet opwindend....dan heb ik liever slaan...want ik hou er zoiezo al niet echt van om op de grond te liggen, tenzij mijn partner ook op de grond zit, naast me ofzo.
Wat ik vind is niet echt relevant, maar ja, misschien heb je hier nog wat aan
PS: Wat bedoelde je met "meer"? Je zei..misschien vraagt hij wel om meer
![]()
Dafjedaf: Wat jij zegt kan ik begrijpen, want als iemand zoiets doet terwijl jij er niets vanaf weet zou ik me ook afvragen of diegene wel van me houd. En ik heb het ook absoluut niet op lomperikken die er niet op geilen maar je gewoon expres willen vernederen en waarbij het dus echt gemeen bedoeld is. Maar ik denk dat je als je met zoiets begint toch wel eerst afspraken moet maken wat je absoluut niet wil enzo, en liefdevol is niet altijd opwindend...maar af en toe ook wel schattig...het lijkt me wel lief als mijn partner moet huilen zodat ik hem kan troosten enzo..(mijn leukste fantasie
![]()
) maar ach wat boeit het, haha laat ik hier anderen maar niet mee lastigvallen.
[ Bericht 7% gewijzigd door KimBoggs op 24-06-2004 18:17:45 ]