Gaat Harmsen niet dood, met die rare hoofdpijnen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Weeknie.. maar kwil niet dat Benjamin dood gaat..
Yep, ben alleen nog niemand tegengekomen die in jouw lijstje met namen voorkomt (behalve Marieke dus). Ik heb 'm van http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/. Is een forum, ben daar gewoon wat rond gaan spitten. Wie weet vind ik nog meer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:41 schreef BVO het volgende:
Dank je. Op de site waar die foto vandaan komt, stan daar ook nog andere ex-GTST'ers?
Deze:quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef Dizer het volgende:
Beev....wie heb je nog meer nodig?
ZOu ook nog kunnen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat Harmsen niet dood, met die rare hoofdpijnen?
Ja, maar dat wil niets zeggen natuurlijk, aangezien wij allemaal denken dat Benjamin dood gaat en hij ook op de foto's staat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ZOu ook nog kunnen...
Staat hij op de fotos?
Ja dat is waar...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:14 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niets zeggen natuurlijk, aangezien wij allemaal denken dat Benjamin dood gaat en hij ook op de foto's staat.
Kan je niet gewoon een random baby foto nemenquote:Lotje Alberts (Fiona Wolzak)
Ja, ze was vrij jong he toen ze dood ging?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een random baby foto nemen
Was gevonden .quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:36 schreef Dizer het volgende:
Ok nu weet ik het zeker!!!!
Bowien aan de afgrond en ludo kijkt toe is toch echt wel de beste Cliffhanger ooit (toepassenlijk naam)
Maar nu nog Vrijdag afwachten.
Trouwens, is Bowien der lichaam toen gevonden? Want eigenlijk was ze in het water gevallen denk ik....
Het is al Quicktime, kan ik niet veranderen, of iemand moet een converter hebben. Download anders gewoon Quicktime.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Doe ze eens in mediaplayer er zijn ook mensen die geen quiktime hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |