abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:24:59 #51
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20096284
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:22 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Nou ik las anders net op het GTST forum (www.gtst.nl) dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een verhouding krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat forum klopt nooit wat .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20096295
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze is héél mooi .
En ik heb smaak .
Maar zij is dus degene die je bedoelde ???
pi_20096335
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Op dat forum klopt nooit wat .
Heb er net pas voor het eerst een kijkje op genomen, stond bij dat het voor 95% waar was...maar goed dat wil niets zeggen natuurlijk..
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:27:03 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20096364
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Maar zij is dus degene die je bedoelde ???
Ze is toentertijd benaderd om eens een auditie af te leggen. Ben de laatste tijd niet veel op msn geweest, maar zal vragen wat er van geworden is .
pi_20096558
Zaterdag 12 juni 2004 - Christophe Haddad is in november verschenen in Goede tijden, slechte tijden als de onberekenbare Nick. De twee miljoen kijkers naar de soap kennen zijn gezicht, maar informatie is er nauwelijks over hem te vinden.

http://www.bndestem.nl/gf(...)s/2195454-243671.jpg
[img/]

Christophe Haddad is een echte familieman.
(Foto Roland Reinders)

In zijn geboorteland België kan Christophe Haddad (25) – ondanks vele rollen in musicals - rustig over straat lopen. „In Vlaanderen zit RTL 4 niet op de kabel. En als je in musicals speelt, word je niet zo snel bekend. Daarvoor moet je een ster zijn en dan nog gebeurt het pas als je jaren bezig bent.” In Nederland, waar hij in dezelfde musicals te zien is geweest, herkennen miljoenen mensen hem, zonder te weten wie de Vlaamse acteur eigenlijk is. Christophe is in Goede tijden, slechte tijden te zien als Nick van der Heyde, het onberekenbare vriendje van Charlie. De absolute tegenpool van wie hij zelf is. „Ik behoor nu tot de vaste bezetting, heerlijk. Ik leer ontzettend veel”, zegt hij enthousiast. „Mijn vader is Libanees. Hij kwam dertig jaar geleden voor zijn werk naar België, ontmoette mijn moeder en is hier blijven hangen. De passie voor het leven heb ik van mijn vader, het creatieve van mijn moeder, die in Antwerpen in het theater heeft gestaan.”

Christophe heeft van zijn vierde tot zijn achttiende jaar onderwijs gevolgd gebaseerd op de antroposofische levensleer van Rudolf Steiner. „Op mijn dertiende ben ik gaan zingen en heb ik vooral zangles genomen. Ik heb aan amateurtoneel gedaan, maar op den duur had ik daar te weinig tijd voor in verband met school”, vertelt hij. „Tijdens familiebezoek in Libanon hoorde ik dat de commerciële zender VTM had gebeld voor een auditie voor een musical van Studio 100. Ik ben terug naar België gegaan en heb een bekend nummer gezongen op de auditie. Voor de dansronde heb ik twee balletlessen gevolgd. Ik had nooit professioneel gedanst, maar altijd veel gesport, atletiek op hoog niveau gedaan. Ik had een goede conditie en dankzij mijn Arabische wortels veel soepelheid. Ik ben dus aangenomen en kwam toen ik 18 was in Sneeuwwitje terecht. Wow. Tijdens de eerste musicals waarin ik heb gespeeld heb ik de buitenschoolse theateropleiding ICVA in Gent gevolgd.” Daarnaast heeft Christophe Haddad nog musical- en acteerworkshops gedaan. „Toen is de bal beginnen rollen”, zegt hij - bij wijze van uitzondering - op z'n Vlaams. „Via het Ballet van Vlaanderen kreeg ik mijn eerste contact met Nederland en wat me daar vooral opviel was dat de theaters er zo netjes zijn. In België kun je soms geen spiegel vinden als je je wilt opmaken.”

„De schakel naar Nederland was Titanic. In de verlenging, de musical zou aanvankelijk eerder stoppen, speelde ik de bandleider en had ik mijn eigen solo. Ragtime. Dat voelde goed. Ik was toen ook al aangenomen voor een rol in het ensemble van De drie musketiers. Daarin was ik bovendien vervanger voor de rol van Aramis, een van de musketiers. Tot begin januari heb ik dat samen gedaan met GTST”, zegt Christophe op zijn praatstoel in het studiocomplex in Aalsmeer. „Ik had veel van GTST gehoord. Ik was vorig jaar juni in New York om naar musicals en andere theaterstukken te kijken. Ik ben al ver gekomen zonder echte opleiding, maar ik zoek toch steeds naar nieuwe uitdagingen. Ik wil mijn horizon verbreden. Ik hoorde bij terugkomst dat er een auditie zou zijn voor GTST. Ik belde Harry Klooster op om me bij zijn castingbureau in te schrijven. Er gebeurde niets, tot mijn foto doorkwam. Toen kon ik komen. Ik was dus kennelijk het goede type.” „Op maandag heb ik bij Harry Klooster auditie gedaan, op vrijdag in Aalsmeer. Dezelfde avond wist ik dat ik de rol van Nick had. Ik ben heel blij met Nick. Hij is qua karakter het tegenovergestelde van Christophe. Hij is heel egocentrisch, doet alles om te krijgen wat hij wil hebben. Hij heeft nooit zijn echte ouders en ook geen liefde gekend. Die leegte wordt opgevuld met geld. Ik daarentegen heb een fantastische jeugd gehad. Allez, ik ben mijn ouders dankbaar. Ik heb vier zusjes en ben een echte familieman. Hij niet, maar toch is Nick niet de slechterik die zijn wapen klaarheeft, hij doet alles uit onwetendheid, is op zoek naar bevestiging, een arm om hem heen.”

„Echt, met de rol van Nick kan ik alle kanten op. Omdat je zo intensief met die rol bezig bent, vijf dagen per week en voorbereidingen in het weekeinde, wordt het een soort tweede leven, leid ik twee levens. Daarom scheid ik mijn werk en mijn privéleven strikt”, zegt Christophe, die er 's avonds van kan genieten heerlijk te eten met zijn vriendin. „En als ik echt privé wil, rijd ik in anderhalf uur naar Gent, waar ik samen ben met mijn familie.”

Christophe Haddad vindt acteren heel belangrijk. „Het gaat mij er niet om erdoor bekend te worden, het creëren is het belangrijkst. Ik wil niet geleefd worden, ik wil zelf in een bepaalde richting koersen. Je moet constant werken aan jezelf, aan je evolutie. Ik wil graag televisie blijven doen, of een mooie rol in een film spelen en ik wil ook terug het podium op. Ik sta open voor alles.”
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:33:49 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20096607
Waar moet het volgende tournament over gaan?
» Zomercliffhanger
» Vrouwelijke Personage

maak je eigen FOK! poll zelf!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:40:07 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20096822
Elisaar
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:43:09 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20096903
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:
Elisaar
Beter dan die oude taart van een Janine .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:49:16 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20097106
Ludo en Janine
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20097752
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Beter dan die oude taart van een Janine .
Nou nou nou

janine
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:11:20 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20097825
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:09 schreef Riann het volgende:

[..]

Nou nou nou

janine
Janine is best leuk hoor .

We zullen zien hoe ze scoort bij het tournament, het lijkt nu topch weer de andere kant op te gaan.. .
pi_20098075
Ik wou Isabella in de topictitel
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:32:46 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20098428
Als we die poll opvolgen en dus voor het favoriete vrouwelijke personage gaan, kom ik op 68 deelnemers uit. Zou ik dan de 4 onbekendste wegstrepen en via het knock-out systeem spelen of ze alle 68 mee laten doen en de eerste ronde een poulesysteem gebruiken?
pi_20098465
Post die lijst 's? .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:35:52 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20098507
Ik ben mbv alle tournaments die we gedaan hebben tot deze lijst gekomen. Als er wat ontbreekt of fout staat moet je het maar even melden .

Alexandra Verduyn-Popescu
Alice de Boer
Anita Dendermonde
Annette Dekker-van Thijn
Anouk
Barbara Alberts-Fischer
Bebe
Betty Luijendijk
Bowien Galema
Charlie Fischer 1 (Aukje van Ginneken)
Charlie Fischer 2 (Toncy van Eersel)
Charlie Fischer 3 (Lieke van Lexmond)
Cilia de Ridder
Cleo de Wolf
Connie Dekker (zus van Peter)
Daantje Mus/Alberts
Dian Alberts 1 en 3 (Lotte van Dam)
Dian Alberts 2 en 4 (Chris Jolles)
Fatima Yilmaz
Gerda Kelder-Timmer (moeder van Peter)
Gladys Bloem
Gwen Faber
Hannie van der Kroeft
Hedwig Harmsen
Helen Helmink 1 (Bruni Heinke)
Helen Helmink 2 (Marlous Fluitsma)
Hennie Harmsen
Inge Berkhout (een van oom Goverts flings)
Isabella Kortenaer
Janine Sanders-Elschot
Jeanne Daniël-Dekker
Jessica Harmsen
Karin Alberts
Kim Azalaia-Verduyn
Koossie Siebrandy
Laura Alberts-Selmhorst
Leida Schimmelpenninckx
Leila Azalaia (zus van Che)
Linda Dekker
Lisette de Boer
Lotje Alberts
Madeleine DuPont
Marieke Vollaards
Martine Hafkamp
Mathilde Carillo
Meike Griffioen
Meta Morfose
Mira Brandts Buijs
Miriam van der Pol
Nina Sanders
Nora Daniël
Pascale Berings
Roos Alberts-Bentz van den Berg-de Jager
Rosa Gonzalez
Roxy Belinfante
Sjors Langenveld
Sofia Sanders
Sonja de Wijs
Stephanie Stenders-Kreeft
Suzanne Carpenter-Balk
Sylvia Alberts-Merx
Terra Koetsier-Bloem
Tessel Selmhorst
Tracey Gould
Trix Gerritse
Yasmin Fuentes
Valerie Fischer
Wil de Smet
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:39:23 #66
83461 Kylee
Nou en ?
pi_20098609
Wil de Smet
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_20098612
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Betty Luijendijk
Charlie Fischer 2 (Toncy van Eersel)
Die mogen wel weg. .
pi_20098634
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:39 schreef Kylee het volgende:
Wil de Smet
Niks tegen Wil ja? .

.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:54:36 #69
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20099068
Charlie Fischer 2
Inge Berkhout
Madeleine DuPont
Betty Luijendijk

Kunnen die 4 weg?
pi_20099105
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Charlie Fischer 2
Inge Berkhout
Madeleine DuPont
Betty Luijendijk

Kunnen die 4 weg?
We zijn het iig eens! .

Die Inge Berkhout doet geen belletje rinkelen, dus zwaai dat schatje maar uit.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:58:13 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20099186
Ok, dan heb ik er 64. Ik doe de loting vast enzo, dan kan dit tournament beginnen wanneer het andere is afgelopen (aangezien jullie gelijk door willen )

Dan doen we daarna de zomercliffs, die heeft sowieso wat meer voorbereiding enzo nodig .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:58:14 #72
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_20099189
quote:
Ik ben mbv alle tournaments die we gedaan hebben tot deze lijst gekomen. Als er wat ontbreekt of fout staat moet je het maar even melden .
Het is Sophia Sanders.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_20099481
quote:

Alexandra Verduyn-Popescu
Alice de Boer
Cilia de Ridder
Connie Dekker (zus van Peter)
Fatima Yilmaz
Gerda Kelder-Timmer (moeder van Peter)
Gwen Faber
Jeanne Daniël-Dekker
Koossie Siebrandy
Leida Schimmelpenninckx
Lisette de Boer
Meta Morfose
Mira Brandts Buijs
Nora Daniël
Sonja de Wijs
Stephanie Stenders-Kreeft
Tessel Selmhorst
Trix Gerritse
Nou de personen hierboven kan ik me of niet meer herinneren of me geen gezicht bij voorstellen....wordt leuk tijdens tournament...

edit : Gwen ken ik wel
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:14:16 #74
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20099627
Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te vinden . De minste bekende vallen sowieso al snel af.
pi_20099685
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te vinden . De minste bekende vallen sowieso al snel af.
Dank je
Maakt de keuzes gelijk een stuk makkelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')