Sssst..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Elisaar?.
Of wie had jij ook alweer in je MSN? Shno?.
Het is wel een bekend iemand ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
Ik heb'een vermoeden, heb de persoon in kwestie alleen nog niet kunnen spreken.
Isabella is cool en lekker en ook met haar punkeruiterlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
Ik heb'een vermoeden, heb de persoon in kwestie alleen nog niet kunnen spreken.
Ik vind sowieso dat er weinig leuks zit in GTST. Isabella met haar punkeruiterlijk, Sjors haar uitstraling alleen al vind ik om teen dan hebben we alleen nog Charlie, mwah die is wel aardig
. Blijft alleen Yasmin over
.
Ja, en Valerie, Barbara, Laura, Janine... maar die zijn net wat te oud.
Vandaar dat ik het topic eigenlijk van je naar SHO moest kicken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
Sssst..![]()
Zijn toch allebei van Idols 2 of niet ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Elisaar?.
Of wie had jij ook alweer in je MSN? Shno?.
Riann wordt weer hitsig geloof ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Riann het volgende:
[..]
Isabella is cool en lekker en ook met haar punkeruiterlijk
En charlie is ook zeer lekker
En janine ook wel ondanks haar leeftijd![]()
Nou ja zeg ik zeg alleen maar wie ik lekker vind.... En zeg nou eerlijk IK HEB SMAAKquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Riann wordt weer hitsig geloof ik.
Janine vind ik echt niks, qua uiterlijk. Voor haar leeftijd ziet ze er nog wel goed uit overigens. Isabella was vroeger wel leuk, maar ze wordt steeds meer.... tja, hoe zal ik het noemen...
Ik weet het nog niet zeker hoor, ik weet alleen dat ze auditie heeft moeten doen. Voor de rest is het vooral "hoop doet leven"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het topic eigenlijk van je naar SHO moest kicken..
Nou, nu alleen Arnie nog opgraven uit de jungle..
Ik vind haar een beetje mannelijk uitzien, of ligt dat aan mij ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Isabella was vroeger wel leuk, maar ze wordt steeds meer.... tja, hoe zal ik het noemen...
Kom dan wel met een leuke fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dit is Elisaar.
Die rechtse foto vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
Kom dan wel met een leuke foto.
Wacht even.
Post het onder ene kloon ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nog zwijgplicht.
Maar er zijn hier op Fok! maar een paar vrouwen waarbij ikheb gebruikt toch?
.
Alweer iemand gecast op uiterlijk maar met (waarschijnlijk) 0,0 % acteertalent..... zal leuk worden zeg....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker hoor, ik weet alleen dat ze auditie heeft moeten doen. Voor de rest is het vooral "hoop doet leven".
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die rechtse foto vind ik heel mooi..
Iieeuuuw!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Dizer het volgende:
ik zie het helemaal voor me, Jef en Laura iets samen.
We waren ontopicquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Dizer het volgende:
En ja hoor... de moderator himself moest zo nodig off-topic.
Mensen....hou Idols aub buiten deze topic!!!
Het is hartstikke ontopic hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Dizer het volgende:
En ja hoor... de moderator himself moest zo nodig off-topic.
Mensen....hou Idols aub buiten deze topic!!!
wat je mooi uiterlijk vindquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Alweer iemand gecast op uiterlijk maar met (waarschijnlijk) 0,0 % acteertalent..... zal leuk worden zeg....
Nou ik las anders net op het GTST forum (www.gtst.nl) datquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Dizer het volgende:
Daniel terug.... laat me niet lachen....nee toch?? Zou wel leuk zijn!!!
Dan gaat hij natuurlijk een soort van een vader spelen voor Sjors. Dat zie ik helemaal zitten!!!
En Lotte terug is leuk. En inderdaad, ik zie het helemaal voor me, Jef en Laura iets samen.
Daar krijgen ze Robert en Barbara goed kwaad mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een verhouding krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kimmster op 22-06-2004 16:24:31 (even spoilertag toegevoegd) ]
DAT heb ik niet gezegd.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat je mooi uiterlijk vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |