abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20094355
Heeejzz...

Ik heb vandaag de behandelingscreme van Vichy gekocht die 7 dagen werkzaam is..Het gaat de transpiratie tegen...Gedurende 3 weken moet je dan een soort schema volgen..

Maar nu is mijn vraag of je na die 3 weken weer van voor af aan moet beginnen met dat schema...Of blijft die daarna gewoon werken?? Het staat namelijk niet in de bijsluiter...

Heeft iemend hier ervaring mee??
I May Be Crazy..But I'm No Fool...!!
pi_20095504
Ik ben nu ook aan de Odorex Extra dry, 3 dagen achter elkaar geen 1 zweetdruppeltje gezien
pi_20101741
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Green_Eyess het volgende:
Heeejzz...

Ik heb vandaag de behandelingscreme van Vichy gekocht die 7 dagen werkzaam is..Het gaat de transpiratie tegen...Gedurende 3 weken moet je dan een soort schema volgen..

Maar nu is mijn vraag of je na die 3 weken weer van voor af aan moet beginnen met dat schema...Of blijft die daarna gewoon werken?? Het staat namelijk niet in de bijsluiter...

Heeft iemend hier ervaring mee??
Na de 3e week hoef je nog maar 2 dagen per week Vichy te gebruiken.
Dus als je het volgens het schema hebt gedaan dan hoef je alleen maar op Maandag en Dinsdag te smeren.
(ik doe het op zaterdag en zondag )
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:11:53 #5
62567 Red_Avenger
Prik...zei de cactus
pi_20104479
oeps foutje... stond onder de verkeerde naam ingelogd...
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
Het goede nieuws is: er is een ziekte naar u vernoemd.
pi_20203812
Ik gebruik Vichy volgens het schema alleen op zaterdag en zondag, maar ik heb gemerkt dat dat net niet voldoende is. Ik smeer voortaan ook nog 1 keer op woensdag of donderdag.
pi_20826382
Iemand nog positieve/negatieve ervaringen met Vichy??

Zelf red ik het niet om 5 dagen niet te smeren, dus smeer ik tussendoor nog 1 keer extra
  zaterdag 24 juli 2004 @ 13:21:36 #8
94342 Rapid
"schattig"
pi_20826583
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben nu ook aan de Odorex Extra dry, 3 dagen achter elkaar geen 1 zweetdruppeltje gezien
En ga je dan niet op andere plekken meer zweten?
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
pi_20828965
idd vind het maar raar allemaal en of het nou zo gezond is...

Dacht altijd dat dit soort middeltjes alleen maar voor mensen met overmatig zweten waren.
pi_20829071
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:06 schreef Virus.NL het volgende:

Zelf red ik het niet om 5 dagen niet te smeren, dus smeer ik tussendoor nog 1 keer extra
Ik heb het nog niet gebruikt. Ik heb namelijk nog niet echt last gehad van veel zweten .
pi_20843337
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:06 schreef Virus.NL het volgende:
Deze dus

pi_22931548
( Begin nieuw topic)

Laatst werd ik door iemand op een nieuwe deo gewezen.
Ik heb nogal last van zweten en op een gegeven moment komen er geurtjes (ook in kleding).
Via de seach zag ik dat ik niet de enige was...

Het product heet syNeo5 en is eigenlijk geen deo, maar antitranspirant. Ik heb de proef op de som genomen het rete dure spul gekocht (18 euri). Het claimt wel 5 dagen te werken.

Ik heb het nog maar paar uur op, dus of het allemaal echt werk weet ik niet... maar denk ik post het vast. Misschien kunnen anderen er mee of gebruiken mensen het al... (ervaringen!)

Meer info op: http://www.gezondheidsnet.nl/legacy/productpage.php?contentID=297

[ Bericht 1% gewijzigd door Brennie op 29-10-2004 18:49:35 (Ivm mergen een toevoeging!) ]
pi_22931674
Ik gebruik het zelf niet, maar ken wel iemand die het gebruikt. Deze persoon zweert er bij en gebruikt nooit meer wat anders.
pi_22931676
ja het is geweldig spul.. maar je moet het 's avonds op doen he.. en dan zweet je 5 dagen niet/ veel minder.. Je kunt overigens de dag erna gewone deo gebruiken..
pi_22931734
Ik heb ook zoiets gebruikt tijdens mijn huwelijk, na de afterparty zweette ik overal behalve onder mijn oksels :p
pi_22931757
Odorex extra dry wel eens gebruikt? Schijnt ook heel goed te helpen... zelf vergeet ik het vaak op te doen moet ik toegeven maar heb wel het idee dat het werkt. Vooral in het begin toen ik er nog wat consequenter mee was. Is ook een stukje goedkoper... 3 euro voor een flacon van 50 ml ofzo. Zou je ook 2 of 3 keer in de week op moeten deppen... en dan werkt het steeds voor een dag of 3.

Dit spul ken ik verder niet... maar misschien kan je dat odorex ook eens proberen
pi_22931824
odorex is niks vergeleken bij syneo.. het heeft een heel andere werking.. zie website..
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:14:46 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_22932020
Syneo5 werkt uitstekend. Oderex extra dry haalde bij mij nix meer uit, Syneo 5 wel!

Wel precies gebruiken zoals in de bijsluiter staat
F means you're fucked
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:20:13 #19
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_22932147
Op de site staat dat het na wassen/douchen ook nog blijft werken?
Iemand hier ervaring mee?

Is nl. wel mooi als het voor 5dagen werkt ook na douchen. Kan je voor het geurtje nog een deo op doen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:28:47 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_22932341
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:03 schreef m0ridin het volgende:
Odorex extra dry wel eens gebruikt? Schijnt ook heel goed te helpen... zelf vergeet ik het vaak op te doen moet ik toegeven maar heb wel het idee dat het werkt. Vooral in het begin toen ik er nog wat consequenter mee was. Is ook een stukje goedkoper... 3 euro voor een flacon van 50 ml ofzo. Zou je ook 2 of 3 keer in de week op moeten deppen... en dan werkt het steeds voor een dag of 3.

Dit spul ken ik verder niet... maar misschien kan je dat odorex ook eens proberen
Odorex extra dry helpt bij mij geen zier. Ik heb bijna altijd last van natte okseltjes. Erg charmant voor een vrouw
Als ik iets moet kopen van 18 euro en het werkt echt dan doe ik dat meteen!!
Ik moet nu altijd oppassen wat voor kleding ik koop (qua materiaal en kleur) Blazers en bloesje verbloemen ook erg goed, maar in de zomer ben je gewoon de lul!
Gelukkig stink ik niet....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_22932584
Douchen is geen probleem..
En koop het maar, is idd een investering maar het gaat maanden mee! Bovendien niet goed geld terug actie bij de verpakking die ik laatst kocht..
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:43:01 #22
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_22932649
Als de zweetlucht in je kleren trekt, dan is het beste remedie snel wassen. Hoe langer je wacht, hoe erger je het blijft ruiken (na het wassen).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_22932685
Maar heb je dan niet last van zweet dat toch wegmoet? Want bij mij werkt Odorex op zich ook wel, alleen komt er dan allemaal zweet op mijn voorhoofd te staan en dat is al helemaaal niks...
pi_22932690
Het is echt niet nieuw hoor maar k heb er al meerdere zeer positieve ervaringen van gehoord.
pi_22932712
odorex extra dry werkte prima bij mij, maar ik kan er niet tegen :S Kreeg er uitslag...
Zou dat syneo wel willen proberen, maar als dat net zo gaat als bij de odorex (qua uitslag) dan heb ik 18 euro betaald voor 1 of 2 keer gebruiken en dat vind ik zonde.
Maar zou wel graag van mn klotsoksels af willen. Overigens had ik wel het idee dat wanneer ik dat odorex spul gebruikte, ik harder ging zweten op mn armen en rug...
In elk geval helpt de deo van neutral wel aardig tegen geur, net als de sanex die ik nu gebruik, alleen droger wordt het er neit van...
Fake it till you make it...
pi_22933016
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:53 schreef oZner het volgende:

Het product heet syNeo5 en is eigenlijk geen deo, maar antitranspirant. Ik heb de proef op de som genomen het rete dure spul gekocht (18 euri). Het claimt wel 5 dagen te werken.
Waar heb je het gekocht? In een winkel of via de site?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_22933248
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45 schreef Nijna het volgende:
odorex extra dry werkte prima bij mij, maar ik kan er niet tegen :S Kreeg er uitslag...
Zou dat syneo wel willen proberen, maar als dat net zo gaat als bij de odorex (qua uitslag) dan heb ik 18 euro betaald voor 1 of 2 keer gebruiken en dat vind ik zonde.
Maar zou wel graag van mn klotsoksels af willen. Overigens had ik wel het idee dat wanneer ik dat odorex spul gebruikte, ik harder ging zweten op mn armen en rug...
In elk geval helpt de deo van neutral wel aardig tegen geur, net als de sanex die ik nu gebruik, alleen droger wordt het er neit van...
Ik gebruik tegenwoordig Rexona, de 24h active reserve variant. Die werkt erg goed. Na een lange zoektocht naar een vervanging van Arrid XXX dry, dat niet meer in nederland werd geleverd ben ik hier op uitgekomen. Geurtechnisch gezien helemaal goed en het houdt ook aardig droog. Dat wil wat zeggen, ik ga al zweten als ik zit te typen!
Whiskyplankje
pi_22933416
dat rexona werkt wel tegen het "vocht"opzich maar je blijft het echt wel ruiken hoor..

en ik het het idee dat het naarmate je het vaker gebruikt minder effect heeft meer mensen die dat gemerkt hebben??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_22933435
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:57 schreef Karstman het volgende:

[..]

Waar heb je het gekocht? In een winkel of via de site?
Volgens mij kun je het overal krijgen, DA, kruidvat, etos etc....
pi_22933845
Het is misschien ook wel niet nieuw... maar via de search kon ik niks vinden, dus vandaar!

Ik moet zeggen dat het op zich goed werkt. Vooral met strakke shirtjes heb ik vaak last van vochtige oksels (en kleding dus). Ik heb het gister opgebracht op schone huid, vanochtend gewoon gedouched en geen andere deo gebruikt. Ben nog redelijk droog! Voel wel dat armen wel zweten.

Je kunt het overal kopen bij drogist. Het staat bij de deo's en het is een klein doosje.

Overigens kun je als het niet werkt de boel terug sturen en je geld terug krijgen. Kassabon goed bewaren en aanbrengen zoals de handleiding zegt!!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:38:02 #31
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_22933944
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:07 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik gebruik tegenwoordig Rexona, de 24h active reserve variant. Die werkt erg goed. Na een lange zoektocht naar een vervanging van Arrid XXX dry, dat niet meer in nederland werd geleverd ben ik hier op uitgekomen. Geurtechnisch gezien helemaal goed en het houdt ook aardig droog. Dat wil wat zeggen, ik ga al zweten als ik zit te typen!
Is dat die met het groene pijltje? die heb ik sinds kort en die is idd erg prettig.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_22933982
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
dat rexona werkt wel tegen het "vocht"opzich maar je blijft het echt wel ruiken hoor..

en ik het het idee dat het naarmate je het vaker gebruikt minder effect heeft meer mensen die dat gemerkt hebben??
Ja je hebt gelijk aan het eind van een lange dag kan het zijn dat de okseltjes van je blouse of shirt niet fris meer zijn. Overigens ben ik daar wel aan gewend na al die jaren zweten

Ik heb niet gemerkt dat de werkzaamheid zou verminderen, ik gebruik het nu ongeveer een jaar en het doet volgens nog steeds gewoon z'n werk.
Whiskyplankje
pi_22934125
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Is dat die met het groene pijltje? die heb ik sinds kort en die is idd erg prettig.
Ja, met dat soort van klokje erop met 24h erin en de tekst active reserve ernaast. Ik heb trouwens de sensitive variant ( ben een gevoelig typje ) Het is wel de enige goeie van Rexona, ik ook dat Ionic spul gehad maar dat werkt echt voor geen meter.
Whiskyplankje
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:00:37 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_22934435
[tell-sell mode ON]

Syneo5 is bij mij het enige dat écht werkt! Ik heb al van alles geprobeerd, ook alle extra dry uitvoeringen van de bekende Deodorantmerken.

[tell-sell mode OFF]
F means you're fucked
pi_22934499
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:00 schreef YUR het volgende:
[tell-sell mode ON]

Syneo5 is bij mij het enige dat écht werkt! Ik heb al van alles geprobeerd, ook alle extra dry uitvoeringen van de bekende Deodorantmerken.

[tell-sell mode OFF]
[tell-sell mode ON]

Maar Mike dat is ongelofelijk, zoveel resultaat uit zo'n klein potje. Snel vertel meer over deze fantastische aanbieding!

[tell-sell mode OFF]
Whiskyplankje
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:12:58 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_22934713

Trouwens, voor die 18 Euro krijg je een redelijk klein flesje. Maar omdat je het spulletje maar eens in de 3 a 5 dagen hoeft te gebruiken (mits gebruikt volgens de bijsluiter) doe je er redelijk lang mee. En ik vind zelf het geld minder belangrijk dan mijn voorkomen (natte plekken enzo) en mijn gemoedsrust...
F means you're fucked
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:34:22 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_22935219
Ik lees net dat het eigenlijk alleen tegen de geur is...en die natte plekken dan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:55:18 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_22936917
Tegen natte plekken werkt 'ie ook, heel goed zelfs.

Zo, en nu kap ik er mee, lijkt net of ik de reclame doe voor die toko...
F means you're fucked
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:57:51 #39
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_22936975
hier zijn al een aantal topics over...
To infinity…and beyond!
pi_22939247
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23398084
zijn er al mensen hier die het langer gebruiken??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_23398250
Kan dat syneo5 ook als je een gevoelige huid hebt? Net als een eerdere poster kreeg ik ook uitslag van Odorex. Gebeurt dat bij syneo5 dan ook?
pi_23399142
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er al mensen hier die het langer gebruiken??
Ik ga het zaterdag halen. Ik hou jullie op de hoogte!
pi_23399293
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:44 schreef Inu het volgende:
Maar heb je dan niet last van zweet dat toch wegmoet? Want bij mij werkt Odorex op zich ook wel, alleen komt er dan allemaal zweet op mijn voorhoofd te staan en dat is al helemaaal niks...
Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ik moet zeggen dat ik het niet iedere week 2 a 3x in de week gebruik, hoogstends 1x of als ik weet dat ik de volgende dag syntehetische kleding aan ga doen ofzo.
Dus ik ben blij dat het werkt want het is een stuk cheaper dan dat andere
  maandag 17 januari 2005 @ 15:58:16 #45
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24613662
Ik zou jullie nog op de hoogte houden van de werking van Syneo5. Ik kan niets anders zeggen als:

Het kost 19 euro maar je doet er een hele tijd mee. Ik heb het een paar maanden geleden gehaald en nu is het pas half op. Voor mij is het het enige dat ooit heeft gewerkt en blijft werken! Ik doe het alleen wel ietsje vaker op dan die 5 dagen. (om de drie dagen ongeveer)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 03:00:33 #46
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24619469
Hmm ook een keertje syneo5 gebruiken mischien dat het mij helpt. Want vaak als ik een tshirt draag dan zweet ik best wel(zeker als ik bezig ben met iets)
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_24694590
Ik had er eerst ook erg veel last van. Toen een keertje Odorex extra dry geprobeerd en dat beviel erg goed! Daarna een tijdje intensief gebruikt en nu gebruik ik het bijna nooit meer
pi_24694646
Hoe kan zoiets nou goed zijn? Het is toch noodzakelijk dat je zweet. Je laat het lichaam in feite toch niet toe om af te koelen met zo'n flesje. Of zie ik dit nu verkeerd
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24694741
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:55 schreef Avani het volgende:
Hoe kan zoiets nou goed zijn? Het is toch noodzakelijk dat je zweet. Je laat het lichaam in feite toch niet toe om af te koelen met zo'n flesje. Of zie ik dit nu verkeerd
Het gebruik van zulke middelen kan geen kwaad hoor. Het zweten word namelijk niet helemaal gestopt. Sommige mensen zweten echt heel erg veel, dat heet hyperhydrosis. Hyperhydrosis is teveel, aanvalsgewijs of continue zweten, vooral van de oksels of van de handpalmen of van voetzolen. En geloof me, dan is zon middeltje echt een geschenk uit de hemel
pi_24695951
vies zeg
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')