Na de 3e week hoef je nog maar 2 dagen per week Vichy te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Green_Eyess het volgende:
Heeejzz...
Ik heb vandaag de behandelingscreme van Vichy gekocht die 7 dagen werkzaam is..Het gaat de transpiratie tegen...Gedurende 3 weken moet je dan een soort schema volgen..
Maar nu is mijn vraag of je na die 3 weken weer van voor af aan moet beginnen met dat schema...Of blijft die daarna gewoon werken?? Het staat namelijk niet in de bijsluiter...
Heeft iemend hier ervaring mee??
En ga je dan niet op andere plekken meer zweten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben nu ook aan de Odorex Extra dry, 3 dagen achter elkaar geen 1 zweetdruppeltje gezien
Ik heb het nog niet gebruikt. Ik heb namelijk nog niet echt last gehad van veel zwetenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:06 schreef Virus.NL het volgende:
Iemand nog positieve/negatieve ervaringen met Vichy??
Zelf red ik het niet om 5 dagen niet te smeren, dus smeer ik tussendoor nog 1 keer extra
Deze dusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:06 schreef Virus.NL het volgende:
Iemand nog positieve/negatieve ervaringen met Vichy??
Odorex extra dry helpt bij mij geen zier. Ik heb bijna altijd last van natte okseltjes. Erg charmant voor een vrouwquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:03 schreef m0ridin het volgende:
Odorex extra dry wel eens gebruikt? Schijnt ook heel goed te helpen... zelf vergeet ik het vaak op te doen moet ik toegeven maar heb wel het idee dat het werkt. Vooral in het begin toen ik er nog wat consequenter mee was. Is ook een stukje goedkoper... 3 euro voor een flacon van 50 ml ofzo. Zou je ook 2 of 3 keer in de week op moeten deppen... en dan werkt het steeds voor een dag of 3.
Dit spul ken ik verder niet... maar misschien kan je dat odorex ook eens proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |