Moet je wel je bonnetjes bewaren....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Houzer het volgende:
Ik ruil me vriendin vaak in voor een nieuwe
Idem. Ik zat er al vol ongeduld op te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef AiRulez het volgende:
*meldt
Het werd weer eens tijd voor een HTT topic!
Oh foolquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Fool het volgende:
Dat is bewust verneuken.
Doe je vaker.
Laatste waarschuwing daarover.
een grapje.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Idem. Ik zat er al vol ongeduld op te wachten![]()
homosueel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
Moet je zolang, je vinger in je kont stoppen...
Ga weg met je zieke spelletjes. Daar heb je een eigen topic over!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
In de woorden van Knut:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
Tis vandaag Knut-dag bij jou heh!?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In de woorden van Knut:
Uhm, Rot op!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Oh foolwat deed je daar
Op mijn kalender staat dat het "Zet-een-lul-in-het-zonnetje-dag" isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Tis vandaag Knut-dag bij jou heh!?
wat is er mis met dat ik zeg dat ik ongeduldig benquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Fool het volgende:
Dat is bewust verneuken.
Doe je vaker.
Laatste waarschuwing daarover.
Daar heb je zeker met ongeduld op gewacht!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Op mijn kalender staat dat het "Zet-een-lul-in-het-zonnetje-dag" is
Schijn niet te veel licht op hem. Anders worden de contouren te duidelijk. En dat kan zeer schadelijke gevolgen hebben voor degenen die het aanschouwenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
Op mijn kalender staat dat het "Zet-een-lul-in-het-zonnetje-dag" is
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:05 schreef muurjunky het volgende:
[..]
wat is er mis met dat ik zeg dat ik ongeduldig ben
ontopic: ik ben gelukkig niet meer ongeduldig![]()
wat een loser ben je toch ook eigenlijk!! niet normaal!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben zo ongeduldig!
Ik was met mijn laptop aan het knutselen, en het wilde maar niet lukken, moest ruimte vrijmaken voor en bepaald spelletje en de harde schijf was gewoon niet groot genoeg ...
Heb ik gewoon een nieuwe gekocht, heb hem vanavond, en ik verkoop de oude [afbeelding]
Wie is hier nog meer ongeduldig?
Sprak de ultieme kneus wijselijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat een loser ben je toch ook eigenlijk!! niet normaal!![]()
en.....dit bevestigt mijn eerdere uitspraak maar weer eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:36 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Sprak de ultieme kneus wijselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |