quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het toch een onfris idee om zon ding er 3 weken aan een stuk gewoon in te laten zitten.
Ik niet! ik vind het niet onfris.
![]()
Het beste is gewoon om de ring er niet uit te halen. Het is geen probleem dat je hem eruit haalt en even afspoelt hoor! Helemaal niet... maar het getuigd wel van het feit dat je er in je hoofd te veel mee bezig bent dat je een nuvaring draagt. Is dat niet vermoeiend?
Daarnaast ..... wat moet dat dan wel niet met een spiraal?
Die kunnen er 5 jaar in zitten maar kunnen er niet uitgehaald worden door jou zelf.
Het is maar net wat je in je eigen gedachten creeerd DancingPhoebe.
De ring is oorspronkelijk een staafje! Dus zit er inderdaad een naad. Ik denk zelf dat het stukje geschaafde ervoor zorgt dat daar de hormonen geleidelijk uitgestoten worden. Ik heb eens geprobeerd de ring te breken. Nououo .. daar heb je VEEL kracht voor nodig!!!
Verder kan zich daar inderdaad menselijke vloeibare afscheidingen aan hechten maar je lichaam zal het op een of andere manier toch je lichaam uit gaan drijven omdat er weer nieuwe baarmoederslijmvlies aan komt.
quote:
vandaag was t echt prut, hij is me 2 keer echt dr uit gevallen, in de wc... 1e keer dr wel opnieuw ingedaan, na afspoelen, 2e keer niet meer..
Wat jammer ! Emmertje. Heel vervelend voor je!
![]()
Maar hier blijkt ook wel weer .....
Vrouwen zitten anatomisch gezien niet hetzelfde in elkaar. Dit kan helaas ook gebeuren !!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........