quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
koffie naar bed gooien,
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:29 schreef gfree het volgende:
[..]
![]()
Dat is juist goed: De stem des volks.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:27 schreef kastanova het volgende:
Ik kan alleen nog maar brabbelen nu.
Tja, en dát weet ik dus niet, of dat de bedoeling is van het mailtje...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef Tiemie het volgende:.
gewoon gaan
Die eer is inderdaad niet iedereen gegundquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef Lucille het volgende:
Is wel stoer eigenlijk, samen met Kasta op de voorpagina
Natuurlijk staat mijn naam wel in de headline met fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die eer is inderdaad niet iedereen gegund.
Ja, stel nu dat ze me in het programma willen hebben, dan zat ik eerder aan zo'n Giel Beelen stunt te denken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:34 schreef APK het volgende:
Vergeet trouwens je roeptoeter niet.
Dude, ik ben telemarketeer, bellen is m'n wérkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:36 schreef Oksel het volgende:
Je durft niet te bellen.
Whehehe, of "Ik zeg juist wat het volk denkt! Ik laat me niet langer de mond snoeren!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:40 schreef RigorMortis het volgende:
Of je doet je kattenvelle bontjas aan, en allemaal staarten aan je hoed. Tijdens het gesprek gewoon een paar keer zeggen:"Het is zoals het is..."
Goh, we lijken echt op elkaar. Ben ik ook geweest. Je hebt zeker ook een lekkere vriendin die ouder is dan jij, al een tijd. Verder heb je vast ook wel eens in de horeca gewerkt. Woon je ook samen? Genoeg geld, genoeg aandacht altijd gehad? Arrogant, goed gekleed en altijd correct? Verder een redelijke hekel aan criminele kutallochtonen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik ben telemarketeer, bellen is m'n wérk.
Hé fuck, ben jij een vergeten kloontje van mequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Goh, we lijken echt op elkaar. Ben ik ook geweest. Je hebt zeker ook een lekkere vriendin die ouder is dan jij, al een tijd. Verder heb je vast ook wel eens in de horeca gewerkt. Woon je ook samen? Genoeg geld, genoeg aandacht altijd gehad? Arrogant, goed gekleed en altijd correct? Verder een redelijke hekel aan criminele kutallochtonen?
Jij bent gewoon een slap aftreksel van Kasta!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Goh, we lijken echt op elkaar. Ben ik ook geweest. Je hebt zeker ook een lekkere vriendin die ouder is dan jij, al een tijd. Verder heb je vast ook wel eens in de horeca gewerkt. Woon je ook samen? Genoeg geld, genoeg aandacht altijd gehad? Arrogant, goed gekleed en altijd correct? Verder een redelijke hekel aan criminele kutallochtonen?
Ja, zoiets. Maar dan beter. Hou me alleen op de achtergrond de laatste tijd. Lekker rustig onder een kloontje, je kent het.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé fuck, ben jij een vergeten kloontje van me
Dat doe ik nu al als ik met bekenden in de stap loopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou gaan, maar dan zou ik mezelf wel een tic aanmeten. Dat is altijd leuk.
Elke keer met je hoofd trekbewegingen maken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |