Hij zou als eerste de Maasboulevard opknappen. Daar wil hij een prachtige flaneerboulevard van maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:06 schreef Koos Voos het volgende:
PvdA-leider Wouter Bos ziet zichzelf ooit burgemeester van Rotterdam worden. ,,Het is de mooiste baan die ik ken voor iemand die politiek bezig is zoals ik. Dat, en wethouder haven. Ik heb niet uit mijn hoofd gezet dat het er ooit nog wel eens inzit.''
bron: http://www.rd.nl/
Dit is nu een voorbeeld van een onrealistiche linkse natte droom ..![]()
Laat Woutertje de Formule 1 naar R'dam halen en ik stem op hem. Ah, dromen is heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:08 schreef pesci het volgende:
[..]
Hij zou als eerste de Maasboulevard opknappen. Daar wil hij een prachtige flaneerboulevard van maken.
Nee he, niet weer![]()
Racen in de haven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat Woutertje de Formule 1 naar R'dam halen en ik stem op hem. Ah, dromen is heerlijk.![]()
Of een lanceerbasis voor ruimteschepen, lijkt me ook wel cool.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat Woutertje de Formule 1 naar R'dam halen en ik stem op hem. Ah, dromen is heerlijk. :')
Inderdaad, het is een stoep langs de doorvoerflitsroute. Je hebt er een tropicana en een verloren Japans eettentje en een tankstation. Er is inderdaad helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:10 schreef pesci het volgende:
[..]
Of een lanceerbasis voor ruimteschepen, lijkt me ook wel cool.
Hoeveel tientallen miljoenen zijn er al niet in dat windgat gepompt, vijftien jaar geleden? En hoe moet de Maasboulevard een flaneerboulevard worden als er gewoon niets is?
Sluit ik me volledig bij aan. Extreem linkse mensen dromen van onmogelijk haalbare idealen (communisme) , extreem rechtse mensen denken juist enorm kortzichtig (hoe langer de gevangenisstraf, hoe beter). Allebei naar mijn mening behoorlijk dom.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:08 schreef djenneke het volgende:
extreem linkse en extreem rechtse mensen zijn geen van allen realistisch.
Jij denkt dat Letland gaat winnen/boven Nederland komt te staan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
Ho, wacht even, er zijn wel een paar pierige boompjes en betonnen woon-/kantoorflats hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een stoep langs de doorvoerflitsroute. Je hebt er een tropicana en een verloren Japans eettentje en een tankstation. Er is inderdaad helemaal niks.![]()
is er nou echt geen linkse user die mij wil generaliserenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef CIXX het volgende:
CIXX voelt zich geroepen met zijn rechtse ideeen en atavar, en wacht op nog een mooie generalisatie, om vervolgens de betreffende user uit te schelden voor rotte vis
Lombok is toch wel gelukt? Zo hoort Nederland eruit te zien in de grote stad.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:26 schreef freud het volgende:
Ik zou het interessant vinden of rechtse mensen vaker in een grote stad wonen als linkse mensen. In een grote stad heb je genoeg voorbeelden rondlopen waarbij je echt wel inziet dat knuffelen niet werkt. Maar goed, het realisme hangt natuurlijk ook af van je omgeving. Een linkse instelling zal in een klein dorpje best realistisch zijn, maar een linkse instelling in kanaleneiland in Utrecht of in Den Helder bijvoorbeeld weer niet. Het is maar wat je om je heen ziet.
Ik denk niet dat Nederland de kwartfinales gaat halen in elk geval. Misschien ook wel beter van niet, dan zijn we eindelijk van Dick Advocaat af.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij denkt dat Letland gaat winnen/boven Nederland komt te staan?
Dat is geen realisme, dat is wens. En als je dat denkt doe je nog altijd een Duitse vlag, Letland is kansloos.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederland de kwartfinales gaat halen in elk geval. Misschien ook wel beter van niet, dan zijn we eindelijk van Dick Advocaat af.
Volgens mij zijn juist mensen in kleine dorpen vaak behoorlijk rechts. Ik woon in een redelijk grote stad, met alle stedelijke problemen van dien. Maar heb nog niet de behoefte om me bij een rechtse partij aan te sluiten. We kennen hier ook problemen met sommige van onze tweede generatie marokkanen, maar dat geeft mij niet de neiging om alle marokkanen daarop te veroordelen.... Dat is een van de dingen die mi rechtsgeorienteerden wat minder realistisch maken...(generalisatie)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:26 schreef freud het volgende:
Ik zou het interessant vinden of rechtse mensen vaker in een grote stad wonen als linkse mensen. In een grote stad heb je genoeg voorbeelden rondlopen waarbij je echt wel inziet dat knuffelen niet werkt. Maar goed, het realisme hangt natuurlijk ook af van je omgeving. Een linkse instelling zal in een klein dorpje best realistisch zijn, maar een linkse instelling in kanaleneiland in Utrecht of in Den Helder bijvoorbeeld weer niet. Het is maar wat je om je heen ziet.
Zeggen dat alle rechts georienteerde mensen neigen tot generaliseren is een generalisatie in zichzelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist mensen in kleine dorpen vaak behoorlijk rechts. Ik woon in een redelijk grote stad, met alle stedelijke problemen van dien. Maar heb nog niet de behoefte om me bij een rechtse partij aan te sluiten. We kennen hier ook problemen met sommige van onze tweede generatie marokkanen, maar dat geeft mij niet de neiging om alle marokkanen daarop te veroordelen.... Dat is een van de dingen die mi rechtsgeorienteerden wat minder realistisch maken...(generalisatie)
Hmmm, ik had gedacht dat je beter zou lezen, en me erop zou wijzen dat ik zelf generaliseer als het op kleine dorpen aankomt, maar helaas, zo slim was je niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef pesci het volgende:
[..]
Zeggen dat alle rechts georienteerde mensen neigen tot generaliseren is een generalisatie in zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |