quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Linkse users houden hun hand op de knip en geven geld van anderen uit. Dat geeft een fijner gevoel.
Pronk, Kok, Melkert, Bos, Marijnissen, Halsema.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Linkse mensen zijn uiteraard veel positiever... Kijk bijvoorbeeld naar mij!
Oh wacht!
Nevermind!
Kijk bijvoorbeeld naar Ype!
Die is harstikke positief
Nee, politici zijn ongelukkige mensen, anders zaten ze niet in de politiek. Ze willen continu iets naar hun hand zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar is dat dan een duidelijke indicator voor levensgeluk?
Nee het is andersom. Rechtse mensen zijn nou eenmaal chagerijnige zwartkijkersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Adelante het volgende:
mensen die hun gesteldheid van hun politieke voorkeur laten afhangen
Ik vraag me gewoon af of er een causaal verband tussen te vinden is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Adelante het volgende:
mensen die hun gesteldheid van hun politieke voorkeur laten afhangen
Nou zeg jij hetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik noem het liever naïef.
en linkse mensen zijn azijnzeikers pur sang?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef du_ke het volgende:
Nee het is andersom. Rechtse mensen zijn nou eenmaal chagerijnige zwartkijkers.
Maar de manier waarop dat gebeurt kan weldegelijk iets impliceren op die manier.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, politici zijn ongelukkige mensen, anders zaten ze niet in de politiek. Ze willen continu iets naar hun hand zetten.![]()
![]()
Maar is dat dan wel persé iets negatiefs? Aangezien je het nu wel zo brengt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef daReaper het volgende:
[..]
Nou zeg jij het
maar inderdaad
Natuurlijk ben je gelukkiger als je zo kortzichtig bent dat je de slechte dingen van iets niet kan inzien.
hoe verklaar je de SP-stemmers danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Ype het volgende:
Ik vraag me gewoon af of er een causaal verband tussen te vinden is.
Het kan dus ook precies andersom zijn. Dat positief ingestelde mensen sneller links zullen stemmen bijvoorbeeld.
Nee die zijn lief en vrolijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
en linkse mensen zijn azijnzeikers pur sang?
okeej, dan is er een verband!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
Nee die zijn lief en vrolijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |