abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:23:00 #76
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20342997
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:12 schreef Vinnie_N het volgende:
mijn advertentie

my bad
Die gast die je kent bied in al je topics, maar koopt nooit wat. Hij geeft ook steeds een goede recensie in je topics en kickt ze zonder de 24 uurs regel in acht te houden... Lijkt een beetje op oplichters praktijken die ik wel eens tegen ben gekomen op o.a. 2e hands.nl . Het is hoe dan ook geen stijl, en dat is je ook via mail duidelijk gemaakt.

Mocht je iets willen aanbieden in V&A dan mag je van mij een nieuw topic openen, maar als ik zulke praktijken weer tegenkom, dan zal je gauw uit V&A gekickt worden.

pi_20359200
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Die gast die je kent bied in al je topics, maar koopt nooit wat. Hij geeft ook steeds een goede recensie in je topics en kickt ze zonder de 24 uurs regel in acht te houden... Lijkt een beetje op oplichters praktijken die ik wel eens tegen ben gekomen op o.a. 2e hands.nl . Het is hoe dan ook geen stijl, en dat is je ook via mail duidelijk gemaakt.

Mocht je iets willen aanbieden in V&A dan mag je van mij een nieuw topic openen, maar als ik zulke praktijken weer tegenkom, dan zal je gauw uit V&A gekickt worden.

nie altijd [TK] Samsung SW-240 CD writer 40x/12x/40x
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:35:43 #78
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20360483
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:54 schreef rickystyle het volgende:

[..]

nie altijd [TK] Samsung SW-240 CD writer 40x/12x/40x
pi_20362738
Nu je zijn topic gesloten hebt, kun je ook gelijk deze sluiten:
[TK] 3 Potten L-Carnitin
Aangezien TS in het verleden zoiets al verkocht heeft: [TK] Creatine Monohydraat
Toen waren het maar 2 potten, die hij verkocht heeft en nu verkoopt hij er 3, omdat hij ze niet meer nodig heeft.
pi_20386963
Creatine en Carnitine. Zit een wereld van een verschil tussen mate.

Van die broeken, ok. Kan ik mee leven.

Maar nu mijn aanbod van gsm ook gesloten is vind ik niet leuk.
Mijn pa zijn 3310, ma haar c35 en mijn M35 mag ik niet verkopen
Natuurlijk heb ik nog wat oude gsms in de kast liggen die ik bij het 'verdere' had geplaatst. Hoe moet ik in godsnaam die dingen kwijt als mijn topic gesloten wordt???

Handel is vind ik nieuwe producten. 2de hands is voor mij geen handel...en vooral dit niet....
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:33:54 #81
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_20387251
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:23 schreef D-MIXXX het volgende:

Natuurlijk heb ik nog wat oude gsms in de kast liggen die ik bij het 'verdere' had geplaatst. Hoe moet ik in godsnaam die dingen kwijt als mijn topic gesloten wordt???

Handel is vind ik nieuwe producten. 2de hands is voor mij geen handel...en vooral dit niet....
Lees de faq even (ook de uitgebreide versie). Beter dan dat kan ik het eigenlijk niet uitleggen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:34:46 #82
33954 ElisaB
pi_20387275
quote:
Grijze en zwarte handel is met name de 2e hands producten (en gestolen waar natuurlijk).
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:01:24 #83
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20387908
quote:

Het feit dat je een zooi nieuwe merkkleding aanbied is verdacht. Je geeft zelf aan dat je het logisch vind dat dat topic gesloten is. Het helpt wel mee aan het totaal beeld dat wij van jou als user krijgen. Want naast deze kleding bied je vaak gsm's aan. Je koopt vaak gsm's. Diverse topics met pillen e.d. En nu lijk je je ook op fietsen te gaan concentreren. V&A is praktisch het enige forum waar je komt. Dat gehele plaatje komt bij mij over als handelaar. En natuurlijk is een handelaar niet iemand die alleen in nieuwe goederen handelt. Een handelaar koopt en verkoopt als waar hij winst kan pakken.
pi_20389707
Your opinion.... kunnen jullie niet zien wat ik ook allemaal lees?? Ik lees heel veel. Posten doe ik niet zo super vaak...

Die fiets is van mijn pa trouwens.
Met die broeken hebben jullie gelijk, de rest niet
Ik heb echt geen GESTOLEN spul. Ik zie hier heel vaak zolderopruimingen en dergelijke. Aangezien ik om de 2 mnd een nieuwe gsm koop en vaak wat oude 'troep' overhoudt dacht ik dat ik het hier misschien kwijt kon...
pi_20393138
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:01 schreef ShaoliN het volgende:
V&A is praktisch het enige forum waar je komt. Dat gehele plaatje komt bij mij over als handelaar.
MMhh V&A is ook het enige forum waar ik kom, maar ik ben totaal geen handelaar. Soms heb ik wat hardware nodig of een gsm voor vriendin/pa/ma etc en dan is het handig om dit forum te gebruiken. Verder wind ik het grappig om te ontdekken hoe sommige users in elkaar zitten en zo jullie als mods te helpen...
pi_20395335
quote:

Ook al zit er een wereld van verschil in tussen Creatine en Carnitine, al die "pillen" die jij verkoopt is gewoon voor jou pure winst, aangezien je al die pillen gratis gekregen hebt. Al zit ik me wel af te vragen wie jou zomaar al die pillen schenkt.
  zondag 4 juli 2004 @ 01:41:03 #87
33954 ElisaB
pi_20398633
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:33 schreef DiMacho het volgende:
MMhh V&A is ook het enige forum waar ik kom, maar ik ben totaal geen handelaar. Soms heb ik wat hardware nodig of een gsm voor vriendin/pa/ma etc en dan is het handig om dit forum te gebruiken. Verder wind ik het grappig om te ontdekken hoe sommige users in elkaar zitten en zo jullie als mods te helpen...
Ik heb geen idee wat je met je laatste zin bedoelt, maar wat jij verder beschrijft over wat jij doet op V&A is toch iets anders dan waar het hier over ging. Of snap ik je nu écht helemaal niet meer.
pi_20436914
REAGEER HIER EENS OP SHAOLIN:

[TK] Mooie DVD's (Landmarks of film, Die Hard, Charade e.a.)

WTF ? hij loopt te zeiken nadat ik gewoon bied en normaal discussier en dan moet ik ophouden?? slaat nergens op Shaolin
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:18:53 #89
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20436987
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
REAGEER HIER EENS OP SHAOLIN:

[TK] Mooie DVD's (Landmarks of film, Die Hard, Charade e.a.)

WTF ? hij loopt te zeiken nadat ik gewoon bied en normaal discussier en dan moet ik ophouden?? slaat nergens op Shaolin
Je doet een bod. Verkoper accepteert het niet. Vervolgens ga je tot vervelens toe door zeiken over de prijs. Je kan ook gewoon accepteren dat je bod niet hoog genoeg is.
pi_20437110
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je doet een bod. Verkoper accepteert het niet. Vervolgens ga je tot vervelens toe door zeiken over de prijs. Je kan ook gewoon accepteren dat je bod niet hoog genoeg is.
lees ff het hele topic door zeikventje als je hem nog ergens hebt, ik mag toch wel gewoon onderhandelen en dan is dat meteen vervelend, flikker op man.

Alleen omdat hij vanaf het begin aan zeiken is en ik pas aan het eind erop reageer word ik daarop afgestraft

SLAAT WERKELIJK HE – LE – MAAL NERGENS OP, MOD MET JE OOGKLEPPENGEDACHTENGANGETJE
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:29:13 #91
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20437256
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

lees ff het hele topic door zeikventje als je hem nog ergens hebt, ik mag toch wel gewoon onderhandelen en dan is dat meteen vervelend, flikker op man.

Alleen omdat hij vanaf het begin aan zeiken is en ik pas aan het eind erop reageer word ik daarop afgestraft

SLAAT WERKELIJK HE – LE – MAAL NERGENS OP, MOD MET JE OOGKLEPPENGEDACHTENGANGETJE
Mja knullie, ook hier bewijs je weer dat je niet in staat bent normaal te reageren. Dat is mooi, want dan hoef ik mijn punt niet meer te bewijzen.

Feit blijft dat het topicreports regent bij topics waar jij in gereageerd heb. Op de een of andere manier gaat het topic vaak naar de klote als jij aan het \"handelen bent\"
pi_20437445
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:29 schreef ShaoliN het volgende:
Mja knullie, ook hier bewijs je weer dat je niet in staat bent normaal te reageren. Dat is mooi, want dan hoef ik mijn punt niet meer te bewijzen.
Doe niet zo neerbuigend man
quote:
Feit blijft dat het topicreports regent bij topics waar jij in gereageerd heb. Op de een of andere manier gaat het topic vaak naar de klote als jij aan het \\\\\\\\\\\\\\\"handelen bent\\\\\\\\\\\\\\\"
en gewoon stug NIET inhoudelijk reageren he, dat zei ik in mijn 1e post ook al:
quote:
REAGEER HIER EENS OP SHAOLIN
en kom aub niet met het regent topicreports over mij want ik heb al meer dan genoeg met succes verhandelt hier, ook dat slaat weer helemaal nergens op.

Blijkt maar weer dat JIJ niet geschikt bent om als mod te fungeren, mannetje
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:38:28 #93
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20437538
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[..]

en gewoon stug NIET inhoudelijk reageren he, dat zei ik in mijn 1e post ook al:
[..]
Inhoudelijke reacties staan er wel degelijk. Je leest ze alleen niet. Je manier van reageren in de diverse topics accepteer ik gewoon niet meer. :\')
pi_20437605
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Inhoudelijke reacties staan er wel degelijk. Je leest ze alleen niet. Je manier van reageren in de diverse topics accepteer ik gewoon niet meer. :\\\')
WTF ??? Nou wordt ie helemaal mooi, laat es zien dan van die achterlijke reacties van mij die niet door de beugel kunnen volgens jou???
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:41:42 #95
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20437641
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

WTF ??? Nou wordt ie helemaal mooi, laat es zien dan van die achterlijke reacties van mij die niet door de beugel kunnen volgens jou???
quote:
daarom doe je zo vijandig (al vanaf je 1e reactie op mijn bod), ik wist het ik had serieus interesse maar als je zo zielig ventje bent steek je die dvd maar lekker where the sun don’t shin
Terwijl de ts doodnormaal reageert.
pi_20437747
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Terwijl de ts doodnormaal reageert.
doodnormaal?? Hij zegt dat ik aan het zeiken was en dat ik andermans topics maar moest gaan vervuilen terwijl ik normaal postte over de prijs. mod ben je gewoon want dat wil je dus niet lezen, daar reageerde ik op en niet andersom ventje.

Dat bedoelde ik met oogkleppengedachten… klasse gedaan weer mod
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:47:25 #97
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20437810
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

doodnormaal?? Hij zegt dat ik aan het zeiken was en dat ik andermans topics maar moest gaan vervuilen terwijl ik normaal postte over de prijs. mod ben je gewoon want dat wil je dus niet lezen, daar reageerde ik op en niet andersom ventje.

Dat bedoelde ik met oogkleppengedachten… klasse gedaan weer mod
Dude je was ook aan het zeiken. Mocht het zo zijn dat de topicstarter belachelijk reageert (wat niet het geval was) meldt dit dan in een topicreport of in dit topic. Maar ga niet lopen mekkeren in betreffend topic.
pi_20437825
en waar blijf je nu met al die topicreports?? laat es zien dan??
pi_20437854
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:47 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dude je was ook aan het zeiken. Mocht het zo zijn dat de topicstarter belachelijk reageert (wat niet het geval was) meldt dit dan in een topicreport of in dit topic. Maar ga niet lopen mekkeren in betreffend topic.
ben je oostindisch dom ofzo Ik zeg toch dat ik reageerde op zijn achterlijk gezeik, dat wil je gewoon niet zien

en nu genoeg want het gaat helemaal nergens over…
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:50:11 #100
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20437881
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en waar blijf je nu met al die topicreports?? laat es zien dan??
Nee natuurlijk ga ik die niet laten zien. Als je nu kijkt naar het topic waar het nu overgaat, dan zie je dat het topic normaal verloopt tot aan mijn reactie. Als je zo reageert in een topic heb ik nergens problemen mee. Maar als een topicstarter duidelijk te kennen geeft dat hij je bod te laag vind, laat het daar dan ook bij zitten. (of doe een hoger bod)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')