Bans en unbans.worden niet op het forum besproken. Mail maar naar forum@fok.nlquote:Op maandag 28 juni 2004 15:15 schreef DiMacho het volgende:
waarom mag deantoine onder een andere naam blijven posten??
Peter_Griffin22
Zie zijn topics.... (maar dat weten jullie (mods) al omdat een aantal posts in zijn topics zijn verwijderd: waarin stond dat de user onder 2 namen post.)
dank voor een antwoord.
done!quote:Op maandag 28 juni 2004 15:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bans en unbans.worden niet op het forum besproken. Mail maar naar forum@fok.nl
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:15 schreef DiMacho het volgende:
waarom mag deantoine onder een andere naam blijven posten??
Peter_Griffin22
Zie zijn topics.... (maar dat weten jullie (mods) al omdat een aantal posts in zijn topics zijn verwijderd: waarin stond dat de user onder 2 namen post.)
dank voor een antwoord.
nevermind, ik dacht dat dit een bedanktopic was dat hij onder een andere naam mocht posten :Squote:Op maandag 28 juni 2004 15:33 schreef ElisaB het volgende:
+
[..]ik wist nergens van (maar moet wel zeggen dat Peter_Griffin22 me opviel de laatste tijd)
Schop gegevenquote:Op maandag 28 juni 2004 15:41 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[TK] DVD's
aarg code rood, verkeerde subforum
Dat soort belangrijke beslissingen mag ik heel niet maken.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:39 schreef DiMacho het volgende:
[..]
nevermind, ik dacht dat dit een bedanktopic was dat hij onder een andere naam mocht posten :S
ShaoliN ik wilde je nog even bedanken
Tja maar het is jammer dat je er nooit meer iets van hoortquote:Op maandag 28 juni 2004 15:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat soort belangrijke beslissingen mag ik heel niet maken.
Maar als je zoiets opmerkt, plaats dan een topicreport zoals je ook gedaan had, maar laat verder het topic maar rusten. Dan kunnen de mods altijd nog kijken wat ze er eventueel mee aan zouden moeten.
Ja, daar kan ik eigenlijk ook niet een zinnige oplossing voor verzinnen.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:14 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Tja maar het is jammer dat je er nooit meer iets van hoort
Ik verwijder ze soms en dan om twee redenen. Ten eerste is het imho niet handig om je mob nummer op internet te zetten (maar je hebt gelijk als je zegt dat dat mijn zaak niet is; point taken) en daarnaast verwijder ik het als uit de OP duidelijk blijkt dat V&A als prikbord wordt gebruikt (als in: dat geinteresseerden eigenlijk alleen mogen bellen).quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom verwijderen jullie mobiele nummers? Moeten mensen toch zelf weten als ze dat verspreiden? Op marktplaats is het ook de gewoonte om het te doen..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:58 schreef Triloxigen het volgende:
[TK] Domeinnaam: Massenger .net
Waarom slotje?
Uit de FAQ.quote:Het aanbieden van domeinnamen, content, websites, hostingpakketen en dergelijke is niet toegestaan. Dit wordt al langer niet toegestaan, maar bleek niet met die woorden in de FAQ te staan. Bij deze.
Topics over deze digitale 'handel' worden gesloten. Het is niet mogelijk hiertegen 'in beroep te gaan'.
Ahaa, dat had ik dus gemistquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:00 schreef ShaoliN het volgende:
Uit de FAQ.
Ehh, ik zit hier nog niet zo heel lang, dus durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:03 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ahaa, dat had ik dus gemist
Waarom als vragen mag?
hehe, maakt niet uit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ehh, ik zit hier nog niet zo heel lang, dus durf het niet met zekerheid te zeggen.Maar ik ga het even voor je navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |