is idd een dienst en dat mag nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:07 schreef woeeiiii het volgende:
Als mn vader nou een hele mooie oldtimer (cadillac) heb he, en die verhuurt ie voor alles, reclame bruiloften, huweljiksaanzoeken enzo zou ik die dan op fok mogen zetten? Het is een dienst en die mogen toch niet? Of mag dit soort wel? Hij staat ook op marktplaats...
Nope, helaas, mag niet. Wie weet, ooit nog eens...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:07 schreef woeeiiii het volgende:
Als mn vader nou een hele mooie oldtimer (cadillac) heb he, en die verhuurt ie voor alles, reclame bruiloften, huweljiksaanzoeken enzo zou ik die dan op fok mogen zetten? Het is een dienst en die mogen toch niet? Of mag dit soort wel? Hij staat ook op marktplaats...
Done.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:40 schreef MarcV het volgende:
[GEZ] Afstandsbediening DTT-2200 Speakerset, zou afstandsbediening vervangen kunnen worden voor Volume regelaar?
BVD
die heeft al een ban wegens oplichterijquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:43 schreef mordradead het volgende:
dit topic: [TK/TR] Xbox, ps1, ps2, DVD, PoP...
inmiddels allang betaald en hij weet het ook, 3 mailtjes gestuurd nog niets terug... op msn zei hij dat het goed zou komen maar hij is inmiddels ook niet meer online geweest...
ik ben geloof ik ook niet de enige in het topic maar van een ander is het weer wél opgestuurdvage shit
Hint: prima verzoek voor een Topic Reportquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:34 schreef perfectionist het volgende:
Hallo, beetje last van mensen met te weinig saldo.
graag een beetje schoonmaken
thnx
[TK] Panasonic Q
Je kunt een bericht maar een bepaalt aantal uren na het invoeren wijzigen. Inmiddels al niet meer dus. Als je even aangeeft wat je verandert wil hebben aan je openingspost, dan doe ik het even voor je.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Underground2003 het volgende:
Hoi, ik ken mijn topic ([TK] Mega zolder opruiming (computer spullen))niet meer aanpassen, Dan krijg ik deze melding "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft."
Maar ik wil gaar bijwerken dat er een product verkocht is.
Dat klopt; komt omdat ik 'm aangepast heb (de OP dan); als dat eenmaal is gebeurd, dan kan de user het niet meer doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Underground2003 het volgende:
Hoi, ik ken mijn topic ([TK] Mega zolder opruiming (computer spullen))niet meer aanpassen, Dan krijg ik deze melding "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft."
Maar ik wil gaar bijwerken dat er een product verkocht is.
op fok mag het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:22 schreef Frank112 het volgende:
De policy is bullshit!
zou je misschien even het stuk policy kunnen quoten dat hier van toepassing is want ik snap je beweegredenen ook niet helemaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:24 schreef nikky het volgende:
[..]
op fok mag het niet
simpeler kan ik het je niet uitleggen
omdat Fok! het niet wilt hebben klaar uit. Zoek maar in gam & fb voor topics hierover.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:14 schreef Frank112 het volgende:
Ik heb policy gelezen, het mag IDD niet, maar het is fucking bullshit met de grote B
Het is niet illegaal dus waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |