wow Fok wordt steeds groterquote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef hellmondunited het volgende:
daar zijn al zon 10912349082395 topics voor geopend
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wow Fok wordt steeds groter![]()
je moet wel bewegen meisje anders wint Nederland niet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:17 schreef Sport_Life het volgende:
tis een menneke hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je moet wel bewegen meisje anders wint Nederland niet hoor![]()
een menneke met staartjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tis een menneke hoor
tja ok, ik kan je verwarring dan wel begrijpen.. totti is ook net een wijfquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
een menneke met staartjes![]()
Adam Durittzquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
een menneke met staartjes![]()
is hij ook cheerleaderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja ok, ik kan je verwarring dan wel begrijpen.. totti is ook net een wijf
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:28 schreef hellmondunited het volgende:
is dit topic nou nog niet dicht?
ik moet poepen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg ik ging net poepen
eeh nee, jij wel? en zoja komt dat door het ek ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
Ben je ook aan de spetterpoep?
ja, kut advocaatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eeh nee, jij wel? en zoja komt dat door het ek ?![]()
[ omhels-msn-smilie plaatst ]quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, kut advocaat
Inderdaad... de advocaat was bedorven... zal mijn oma van 97 eens zeggen dat ze nieuwe moet kopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, kut advocaat
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
Waar is de wc
Trap af naar benee
'T kleintje
is't fonteintje
En de grote is de plee
Hé Hé
Hé Hé
Ga je meehee?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Inderdaad... de advocaat was bedorven... zal mijn oma van 97 eens zeggen dat ze nieuwe moet kopen.
of je gaat gewoon aan het bierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Inderdaad... de advocaat was bedorven... zal mijn oma van 97 eens zeggen dat ze nieuwe moet kopen.
nee nee nee ik ga niet meeequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:32 schreef Stefkuh het volgende:
Waar is de wc
Trap af naar benee
'T kleintje
is't fonteintje
En de grote is de plee
Hé Hé
Hé Hé
Ga je meehee?
ROFLquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee nee nee ik ga niet meee
ik ga nog liever zwemmen in de zee
dan met jou naar de plee
volgens mij komt er nooit een slot op dit topic nee
en dat is best okeeey
yeeh yeeh yeeeh
duz
ooooooooooooh dit is een bier topic zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
of je gaat gewoon aan het bier
*rondje geeftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ooooooooooooh dit is een bier topic zeg dat dan meteen![]()
volgens mij zijn alle modjes en users slapen behalve wij , in ieder geval de ek topic bezoekersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
*rondje geeft
Bier is voor homo's! Echte mannen drinken:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
of je gaat gewoon aan het bier
wat staat er dan op dat flesjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Bier is voor homo's! Echte mannen drinken:
[afbeelding]
Meer dan bier, Jupiler Echte mannen weten waarom!
*geeft daarom nog een extra rondjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle modjes en users slapen behalve wij , in ieder geval de ek topic bezoekers... eneeh het regent buiten volgens mij
![]()
als je je hand bij dat biertje houdt lijkt het net dat je hem van het scherm kan pakken probeer maar is en whow wat een groot biertje is hetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat staat er dan op dat flesje![]()
![]()
![]()
BIER JA!
![]()
ondanks dat ik net mijn kater van afgelopen weekend kwijt ben, krijg ik toch wel zin als ik dat ziequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
als je je hand bij dat biertje houdt lijkt het net dat je hem van het scherm kan pakken probeer maar is en whow wat een groot biertje is het
1. Ja hoor, Kheb je naam gespeld met mijn grote boodschapquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
stefkuh
1. ben je al naar de wc geweest
2. maak weer is zon mooi gedicht
Mierenneuker!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat staat er dan op dat flesje![]()
![]()
![]()
BIER JA!
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Mierenneuker!
Ik zei niet dat Ik niet.. uh ik bedoel.. jij ook.. uh.. ik dacht dat ik daar alelen in was!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
je weet niet wat je mist
wat een mooi gedicht, van mijn wang biggelt een traanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
1. Ja hoor, Kheb je naam gespeld met mijn grote boodschap
2.
Daar doe ik niet meer aan
Eet veel liever een banaan
Kijk ff Bassie & Adriaan
Voordat mijn ogen dicht gaan
eerste gedicht was gejat.. ist te zien?![]()
Voor jou was het dan een broer..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:47 schreef Stefkuh het volgende:
Ben
En ik woonde van kinds af aan
Allebei in dezelfde laan
En wanneer het lente was
Lagen we in het gras
Vingen vlinders in een glas
je zag ons altijd samen gaan
Ben
Hij was voor mij meer dan een broer
Nauwelijks grote maar zo sterk en stoer
Wat wij hadden kon niet stuk
Leek onafscheidelijk
Tot hij vertelde dat
Hij een ander meisje had
Het is voorbij
Voor altijd
Het doet wel pijn
Ik ben hem kwijt
pff ik stop met Ministars quoten hoor
Mijn jeugd herinneringen... wat doe je!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Voor jou was het dan een broer..
voor mij maar een vuile hoer
wat jullie hadden kon niet stuk..
nee, hij neukte je in een ruk
Daarna nam hij dat meisje
die hij likte als een ijsje
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:51 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Mijn jeugd herinneringen... wat doe je!!!!!!!!!!!
JAN HUYGEN IN DE TON!! JAN HUYGEN IN DE TON!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
hellmond webfilmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
JAN HUYGEN IN DE TON!! JAN HUYGEN IN DE TON!!
Hoe kom ik daar nou weer bij????
juistquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hellmond webfilm
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
juistVandalisme, dat lossen we samen op? Hehehe wereld fimpje
hee maar ik ga pitten, slaap zachtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
juistVandalisme, dat lossen we samen op? Hehehe wereld fimpje
ook met jou kom t goedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Timpe, tampe tovenaar,
Timpe, tampe tovenaar,
kom, vertoon je kunsten maar.
timpe tampe tovenaar,
wij zijn klaar.
Hotsie kiele kiele knotsie boem,
bim bam basie paardebloem.
ik maak van jullie........ (vullen maar in)
Bim Bam Bom!
ik ook:+quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ohja ik ging slapen
ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:56 schreef hellmondunited het volgende:
owja! ik wil nog even de groeten doen aan mijn oma
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef Praag het volgende:
hier kan je tenminste maar 1 keer stemmen en niet zoals bij die Duitse poll waar ik zeker 100 keer heb gestemd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef Praag het volgende:
hier kan je tenminste maar 1 keer stemmen en niet zoals bij die Duitse poll waar ik zeker 100 keer heb gestemd.
dag kleine jongen, wat doe jij zo laat nog op internet? morgen moet je weer vroeg opquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ookhoi !
ik snapte al niet waar die het over hadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
jij gaat nou niet ontopic doen he
dit topic verdient een mooi gouden slotje
sorry mamquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dag kleine jongen, wat doe jij zo laat nog op internet? morgen moet je weer vroeg op
Ook al zo sneaky i love techno! Net als die blauwe pokemon! Kom er toch eens voor uit jongens! Kom uit die kast!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:59 schreef Praag het volgende:
Hallo, ik ben Praag, ik ben 24 jaar en ik doe Donald Duck na:
*Quack, quack*
[afbeelding]
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ook al zo sneaky i love techno! Net als die blauwe pokemon! Kom er toch eens voor uit jongens! Kom uit die kast!!
Sorry... blijf eeuwig in de kastquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:
er was eens een wissel die slecht was,
op een site kon je stemmen of dat echt was,
een topic of tien,
heb ik er al over gezien,
het is 100 keer gezegt pas
goeden dagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef paultjuhhh het volgende:
heeeeee hellmond
en ik had gister nog wel zon mooie aangebodenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:47 schreef paultjuhhh het volgende:
ja best hoor, volgens mij zijn de slotjes op
goeden middagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef Stefkuh het volgende:
Present! (Maar Stefkuh gaat even voor Huisman spelen.. stofzuigen, opruimen etc,.. jaja.. die schitterende gedichten komen niet uit het brein van zomaar iemand)
stefkuh wat maakt die toch goed schoonquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef Stefkuh het volgende:
Present! (Maar Stefkuh gaat even voor Huisman spelen.. stofzuigen, opruimen etc,.. jaja.. die schitterende gedichten komen niet uit het brein van zomaar iemand :'))
waar heb jehet over dit is een dichttopic hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:53 schreef Maikel1 het volgende:
neppe kut site
om de seconde komt er 1 stem bij
ik snap hem ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waar heb jehet over dit is een dichttopic hoor![]()
dichten is voor nichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waar heb jehet over dit is een dichttopic hoor![]()
misschien vindt ie Fok een neppe kut site najaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik snap hem ook niet helemaal
plaatjes van stefkuh overnemen is voor nichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
saai doen ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
ckerssss, ik denk gewoon dat de mods denken dat dit topic gaat over de slechtste wissel ooit dus denken van ogh daar hoeven we niet in te kijken dat zal wel goed wezen ...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:59 schreef hellmondunited het volgende:
Zal er trouwens een deel 2 van een dicht topic komen?
gaat het ook, heb je mijn mooie gedicht net niet gelezen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ckerssss, ik denk gewoon dat de mods denken dat dit topic gaat over de slechtste wissel ooit dus denken van ogh daar hoeven we niet in te kijken dat zal wel goed wezen ...![]()
ohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gaat het ook, heb je mijn mooie gedicht net niet gelezen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjawow
dit topic mag nooit sluiten
![]()
daar heb ik ook al zon 1013905482305 keer na gevraagd, maar ja.. volgens mij willen ze m gewoon niet dicht gooien omdat onze gedichten zo mooi zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef Maikel1 het volgende:
slotjuhhhhh
die kwam ik gister ook tegen op google als je op slotje zoekt ja! vond hem alleen iets te ranzig om te postenquote:
ik eigenlijk ook wel. maar toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die kwam ik gister ook tegen op google als je op slotje zoekt ja! vond hem alleen iets te ranzig om te posten
jij bent stoutquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Praag het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel. maar toch maar gedaan.![]()
[evil laughter]quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij bent stout![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:12 schreef Praag het volgende:
[..]
[evil laughter]
Mwuah ah ah ah aaahhh...
[/evil laughter]
Dichten is voor nichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
Probeer eens voor de grap een Zubr (Tsjechisch voor bison):quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
doe mij een lekker pivotje uit pilsner ofzoiets
ik dronk in Tsjechie alleen maar buddweiserquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Praag het volgende:
[..]
Probeer eens voor de grap een Zubr (Tsjechisch voor bison):
[afbeelding]
Grappig biertje uit P?erov in het oosten van Tsjechie
stefkuh hij is nog niet geslotenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef Stefkuh het volgende:
Laat dit topic niet slopen
Dit is dicht en moet open
Je hebt trouwens een Amerikaanse en een Tsjechische Budweiser (in het Tsjechisch Budvar)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik dronk in Tsjechie alleen maar buddweiser
ja ik snap dat budweiser gedoe nog steeds niet echtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef Praag het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een Amerikaanse en een Tsjechische Budweiser (in het Tsjechisch Budvar)
Dit zijn 2 totaal verschillende bieren/merken en hebben niets met elkaar te maken behalve dat ze over de naam ruzieen.
SUPERquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dichten is voor nichten
En dus zal ik blijven berichten
Want tjek mijn profiel er maar op na
Ik ben een homo jaja uit Breda
En daarom zal ik nu de vloer aan gaan dweilen
Zodat de buurman zich op kan geilen
Aan dit goddelijke lichaam
Dat met zwabber danst achter het raam
Ach en wee ben ik de klos
Met mijn boog schoot ik een albatros
Tot een later tijdstip
Dan ben'k terug, wees niet sip
nee dan gaan we met zn alle boe roepen, das veel stoerderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
stefkuh hij is nog niet gesloten
anders wordt de moderator keihard uitgefloten
![]()
giros, tzatziki, mousaka hmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef Praag het volgende:
Ik ben dol op Grieks eten.
jaaaaaaaaaaa issie weerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:52 schreef Stefkuh het volgende:
Ik ben terug
Wees niet bevreest
Alleen mijn rug
Is er geweest
Een massage zou
Een uitkomst zijn
Helaas mijn meis
Is niet meer mijn
...
"Je was toch nicht?
Dat zei je hierboven!"
Dat was maar een dicht
Niet alles geloven
Een dicht is niet altijd berust
Op de waarheid
Is dit brandje ook weer geblust
Ga ik nu aan de schijt
Inspiratie lijkt helaas
Wat op te raken
Dit is slechts een waas
Kreten die ik doe slaken
hehe hoe verzin jij toch iedere keer die gedichten man?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:49 schreef Stefkuh het volgende:
Ja waar is D'n Paul nu toch gebleven
De man die heel Fok! van angst doet beven
Zonder hem is het zo jammerlijk stil
Dat ik haast zelf niet meer wil
Gedichten uit dit brein ontsprotenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hehe hoe verzin jij toch iedere keer die gedichten man?
Dat het lang duurt is om het evenquote:maarja.. paultje is wel erg lang weg![]()
Snachts na tweeën!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:43 schreef hellmondunited het volgende:
TRALALALALALALALA
SLOTJE
TRALALALALLA
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:12 schreef Stefkuh het volgende:
Ook Paul is terug op aarde
Waarna hij dit gedicht baarde
Een licht, een teken, een wonder
Geen dag kan ik meer zonder
Neen helaas voor die vele personen
Die enkel over voetbalsupporters kunnen honen
Ook wij hebben onze mooie dingen
Leven niet alleen in een wereld van zingen en springen
Ook wij staan stil bij de dingen van't leven
Al is het maar kort, al is het maar even
Zonder ons zou de aardbol vergaan in saaiheid
Dus wees blij en geniet van onze fraaiheid
Na vanavond als het wonder is geschiedt
Zal het feest zijn, dus ook u daar: GENIET!!
hoi!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:31 schreef hellmondunited het volgende:
hallo
how you're doing?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hoi!
pipeloi!
haaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
how you're doing?
valt best mee, t regent net 2x 5 minuten en de rest waait t een beetje hier.. zon heeft de overhandquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaiwat een storm he
![]()
zit jij niet stiekum in portugalquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
valt best mee, t regent net 2x 5 minuten en de rest waait t een beetje hier.. zon heeft de overhand
daar hoorde ik op dit moment wel te zitten jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zit jij niet stiekum in portugal
ga dan snellllllllllllllllllquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daar hoorde ik op dit moment wel te zitten ja
dat was mijn enige probleem, kaarten had ik, maar geen vervoerquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ga dan snellllllllllllllllll
ja dat is zo he!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:06 schreef mark_03 het volgende:
The man with the air in his hair
ik vind eigenlijk van niet, jij wel?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi mark mag jij hier wel komen in ons topic
kssssssssst je mag alleen blijven als je een mooi gedicht maaktquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk van niet, jij wel?
hij valt sowieso al af, want hij probeerde stoer ontopic te blijvenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kssssssssst je mag alleen blijven als je een mooi gedicht maakt![]()
ok ok je mag blijvenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:18 schreef mark_03 het volgende:
OK
Nederland - Letland
Het hele land
zit straks huilend met een zakdoek in de .... hand.
Morgen staat 't allemaal in de krant
Goed he
hoe doe je dat lekeer slapen doe is voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Laat ze lekeer slapen...
okquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Laat ze lekeer slapen...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok
*geeft heel zachtjes een rondje weg*
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]:D bier hier
:D
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
sssssssssssssssst
hahahah ik hou mn stem inquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
moet je poepen?
ow maar je moet er niet in stikke hequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hahahah ik hou mn stem in![]()
ja op school zeide ze dat ik moest blijven oefenen, t lukt nogsteeds nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ga je weer het alfabet doen![]()
issie weeeeeeeeeeeerquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:39 schreef Stefkuh het volgende:
Nog ruim een uur te gaan
Voor de strijd der strijden
Winnen of er aan gaan
Overmars of Van der Meijden
Maar de gedichtenstop hier
Doet mij een traan wegpinken
Zijn jullie nu al aant't bier
Mijn knappe sterke binken?
Gedichten zijn zeer te pruimen
Als je weet hoe dichten moet
Niet zoals Rijkaard deed fluimen
In Völlers moffen toet
Maar laat je gedachten eens spreken
Laat je helemaal gaan
Dan eindig ik nu met preken
Want... DE LETTEN GAAN D'R AAN!!!!!!!!!!!!!!!
Nederlaannnnnd ohh nederlaaaaaaand jij bent een kampioeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:44 schreef paultjuhhh het volgende:
sorry ik was nog niet aan het bier
daarmee doe ik jou vast een plezier
het was meer de storm die mijn hoofd deed waaien
en zo dit topic liet vernaaien
maar hier dan een gedicht
ik voelde mij er tot verplicht
want dit topic is om te dichten
en niet voor die rare gezichten (![]()
![]()
![]()
)
daarom gaan ik hiermee door
en zingen we in koor
NEDERLAND GAAT DOOR !!!!
Ik zing met je meequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:44 schreef paultjuhhh het volgende:
sorry ik was nog niet aan het bier
daarmee doe ik jou vast een plezier
het was meer de storm die mijn hoofd deed waaien
en zo dit topic liet vernaaien
maar hier dan een gedicht
ik voelde mij er tot verplicht
want dit topic is om te dichten
en niet voor die rare gezichten (![]()
![]()
![]()
)
daarom gaan ik hiermee door
en zingen we in koor
NEDERLAND GAAT DOOR !!!!
Zo deze is ook sterk!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Nederlaannnnnd ohh nederlaaaaaaand jij bent een kampioeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
wij houdeeeeeeen van oraaahaaanje om zijn daddden en zijn doen!!!!!!!!!
mja mja ik ga zo ergens voetbal kijken suc6 allen !quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:59 schreef hellmondunited het volgende:
juist jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
HOOOOOOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAAAAND!! boem boem boem
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAAAAAND boem boem boem
Nahja het is Oranje zal ik maar denkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:59 schreef hellmondunited het volgende:
juist jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
HOOOOOOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAAAAND!! boem boem boem
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAAAAAND boem boem boem
du auch!quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mja mja ik ga zo ergens voetbal kijken suc6 allen !![]()
![]()
OK dus als we niet doorgaan, neem jij advocaat anaal!quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nahja het is Oranje zal ik maar denken
Maar boem boem boem doet mij niet zoveel
In plaats van trommels te doen schenken
Schreeuw ik liever met mijn keel
En handen om te klappen
Ook gekregen van onze liever Heer
Trommels zijn geen grappen
Hoeft van mij echt niet meer
Maar vanavond zie ik het door de vingers
Elke decibel is nodig
Daarna zijn wij echte swingers
En is uitleg overbodig
Komaaan jongens allemaal!!
Dit MOET gaan lukken!
Anders neme ik Advocaat anaal
Want met mij valt nie te fucken
Mie toe!! mzzlquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mja mja ik ga zo ergens voetbal kijken suc6 allen !![]()
![]()
Praag mag ik jou zoenenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:24 schreef Praag het volgende:
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
jij ook! evenals iedereen, behalve die rotkneus van een compile naquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Praag mag ik jou zoenen![]()
Stefkuh en Helmond gefeliciflapstaard
Compile.. whahaahhahahahahhaaquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij ook! evenals iedereen, behalve die rotkneus van een compile na
flink gezopen vannacht?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Compile.. whahaahhahahahahhaa
je hoeft niet meer ontopic te doen hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:26 schreef rooiehond het volgende:
mwoa kvind deze redelijk slecht:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:32 schreef rooiehond het volgende:
je hoeft niet te huilen or, we zijn toch door![]()
had hij gister toch al gedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:05 schreef paultjuhhh het volgende:
hee rooiehond, mag jij hier wel komen, je moet eerst ontgroend worden dusssss
MAAK EEN GEDICHT NU ! ANDERS OPROTTEN
eg waar? dan heb ik nix gezegd ( ben je niet in de war met mark ? )quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
had hij gister toch al gedaan?
owja je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eg waar? dan heb ik nix gezegd ( ben je niet in de war met mark ? )![]()
![]()
![]()
![]()
neejoh gekkie waarom zou ikquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:42 schreef hellmondunited het volgende:
paultjuhhh waar ben je? je bent toch niet boos op me he?
gelukkigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neejoh gekkie waarom zou ik![]()
![]()
![]()
portugal wint, ze moeten wel, anders krijgen ze veel ruzie met de fansquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gelukkig![]()
ga je vanavond ook voetbal kijken? en wat denkt U er van?
als portugal wint krijgen ze dat toch wel met die engelsen vrees ikquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
portugal wint, ze moeten wel, anders krijgen ze veel ruzie met de fans![]()
rellen !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als portugal wint krijgen ze dat toch wel met die engelsen vrees ik
zal wel weer uit de hand lopen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
rellen !!!!!!!!!!!![]()
wie ligt daar, advocaat?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:06 schreef hellmondunited het volgende:
moet je dit trouwens zien: opa hooligans hahahahaha
[afbeelding]
familie advocaat jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wie ligt daar, advocaat?
ah wa liefquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
wehheeheheh
hier nog een plaatje omdat je ze spaart
[afbeelding]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (b) ohnee we zijn niet op msnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:18 schreef hellmondunited het volgende:
BIER!
Daar drinken ze toch alleen maar BrEeZzAaHh?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (b) ohnee we zijn niet op msn
don't fok with msnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Daar drinken ze toch alleen maar BrEeZzAaHh?
ok..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
don't fok with msn![]()
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
GRIEKENLAND JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHOEPIEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIII
BIER!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WHOEPIEEEEEEEEEEE
*o*
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
BIER!
lekker joh zon kruisje in je haarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
HALLO ALLEMAAL!
WAT VIND JE VAN MN HAAR?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lekker joh zon kruisje in je haar
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:13 schreef hellmondunited het volgende:
STEFKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
doen we jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
ATTENTIE !!!!!!
wat doen we als dit topic sluit? we maken een deel 2 en beginnen ontopic ok ????zodat die weer open blijft
feyenoord?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
STEFKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
nee googlequote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
feyenoord?![]()
aaaaaaaahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee google![]()
je lijkt tong80 welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
aaaaaaaah![]()
FC GOOGLE OLE OLE
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je lijkt tong80 wel
is dat zon erge beledigingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha nee hoor tong is liefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
is dat zon erge belediging
i hope so,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha nee hoor tong is lief
morge is de dag
dat heel zweden huilen mag![]()
zag het gisteren ook ja. das nieuw, denken hip te zijn ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
i hope so,
waarom zenden ze films uit op mtv![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zag het gisteren ook ja. das nieuw, denken hip te zijn ofzo
maarja we kunnen het samen ook gezellig maken hoor![]()
dat gaat automatisch jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mja mja ga zo wel slapen maar moet wel ff waken dat hier geen slotje opkomt, dat gaat automatisch he ?
mwah nog ff danquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat gaat automatisch ja
wil je t niet gezellig maken?![]()
waar blijf jequote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mwah nog ff dan![]()
sorry sorry sorry, dr kwam ineens een chick langsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
nah ik ga slapen hoor, daar wacht ik niet meer op
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
sorry sorry sorry, dr kwam ineens een chick langs![]()
haha omdat je zon mega droge post hier dropt welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:30 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Chickie?? Chickie in da basket!!
BIIRDIEE BIRDIEE BIRDIE BIRDIEE BIRD BUP BU BUP!
Onze Zweedse kok!
Was ff met andere dingen bezig gisteren.. vergeven jullie het me?
Oleeeeeeeeeee.. we dansen samen de sirtakiiiiii..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha omdat je zon mega droge post hier dropt wel
hoe ist met onze stefkuh? geen kater van de ouzo?
cijfer voor die maskers? hahaha ik heb die nog geen vast gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:52 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Oleeeeeeeeeee.. we dansen samen de sirtakiiiiii..
Nee eigenlijk niet neeWas een sober vrijdagavondje. En heb nog wat met dat Pierre masker lopen stoeien. Ben niet helemaal tevreden, maar ach tot nu toe de meesten wel
Wat is uw en Johan's (eerlijke) mening? cijfer?
damn.. je ziet pierre er wel in maar hij komt me iets wat verwijfd over. ik geef het een 4.83765quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:59 schreef Stefkuh het volgende:
Neen.. smpel oftie lijkt of niet. De een vind hem geniaal, de ander weet niet wie het is. Denk dat er nog wat essentiele Pierre dingen in ontbreken. maar deze dus (je hoeft hem niet op te zetten)
[afbeelding]
Op naar de 5.5 dan maarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
damn.. je ziet pierre er wel in maar hij komt me iets wat verwijfd over. ik geef het een 4.83765
en jij hebt natuurlijk geen bier gedronken?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:14 schreef paultjuhhh het volgende:
haaaaaaaaai
ik was in parkpop vandaag en gister in de kroeg voetbal kijken, en in de disco
ik had een bandje voor de viproom bij parkpop onbeperkt eten en zuipenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en jij hebt natuurlijk geen bier gedronken?
bier..quote:Op zondag 27 juni 2004 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik had een bandje voor de viproom bij parkpop onbeperkt eten en zuipen![]()
ZWAAR RELEAXED ! eneeh gister alleen maar gezopen met voetbal tegen de spanning he
gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juni 2004 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
eeeeeeeeeeeen mn moeder is jarig vandaag
hoi hoi
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
bier..
das echt not done![]()
drink jij dan bier?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
drink jij dan bier?
ik niet hoor![]()
haha stefkuhquote:Op zondag 27 juni 2004 23:15 schreef Stefkuh het volgende:
pff kan geen alcohol meer zien...
dat was mijn korte bijdrage voor vandaag.. ben maffen...
ik voel een romance opkomenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha stefkuh![]()
jij mag ook wel meedoen hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik voel een romance opkomen![]()
geilquote:Op maandag 28 juni 2004 13:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij mag ook wel meedoen hoor
jij komt hier om te spammen?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:37 schreef MarcovanLieren het volgende:
www.dickisoke.nl is veel cooler!
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:37 schreef MarcovanLieren het volgende:
www.dickisoke.nl is veel cooler!
jaaaaaaaaaa hebbik allang gedaaaaahaaaaaaaaan, zuchtquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
paultjuhhh! VOTE VOOR JOHAN ALS BONDSCOACH op z'n site
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
paultjuhhh! VOTE VOOR JOHAN ALS BONDSCOACH op z'n site
ga weg met je goede tijde slechte tijden man. Dit topic is niet om te spammenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:42 schreef Dizer het volgende:
Tjah...als de TS mag spammen dan doe ik dat ook
http://www.dickiebedankt.nl
ja homo ! wie kijkt er nou GTSTquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ga weg met je goede tijde slechte tijden man. Dit topic is niet om te spammen
juistquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja homo ! wie kijkt er nou GTSTje moet voetbal kijken !
![]()
Ik durf te wedden dat ik meer kutjes heb geneukt dat jij er op internet achter je zielige pornosites aan kutjes hebt gezien...MONGOOL!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja homo ! wie kijkt er nou GTSTje moet voetbal kijken !
![]()
en wat gebeurde er ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
juist
ik had vannacht over NL gedroomd![]()
nederland stond met 1-0 achter.. we liepen het stadion alweer uit.. portugezen op een brug zaten ons uit te lachen en ik stampte er een achter over t water inquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en wat gebeurde er ?
(kwam ik er niet eens in voor)
haha eej neem nou niet alles serieus.. lees dit topic eerst even door.. dan snap je wel dat t gewoon allemaal onzin is. snap je t dan nog niet.. danquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer kutjes heb geneukt dat jij er op internet achter je zielige pornosites aan kutjes hebt gezien...MONGOOL!
SPANNENDDDDquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:43 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nederland stond met 1-0 achter.. we liepen het stadion alweer uit.. portugezen op een brug zaten ons uit te lachen en ik stampte er een achter over t water indaarna kregen we door dat Nederland alsnog 1-1 maakte dus liepen we weer richting stadion
t verhaal is nog niet afgelopen.. want de verlenging komt nog.. misschien kom je er dan in voor
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
SPANNENDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha eej neem nou niet alles serieus.. lees dit topic eerst even door.. dan snap je wel dat t gewoon allemaal onzin is. snap je t dan nog niet.. dan
maakt niet uit johquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry....
![]()
Deel 2quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
t topic is bijna vol
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deel 2![]()
Volgens mij is dit echt een MEGA MEGA offtopic topic of zo... Heb nog niet alles gelezenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
damn ik zat net dat topic opnieuw te lezen vanaf t begin
is niet goed voor mijn hart![]()
![]()
tja dat krijg je als de modjes slapenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit echt een MEGA MEGA offtopic topic of zo... Heb nog niet alles gelezen
hey gabbertje !quote:
neej alleen zon dikke koequote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hey gabbertje !![]()
hoe was het bij de kapper nog lekkere kapsters ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |