Maar hij zit er wel in de mooiste positie voorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:01 schreef Aurelium het volgende:
haha. Ik denk niet dat hij de enige zal zijn als advocaat weer zo'n blunder maakt
Volgens mij 16 miljoen mensen met jouquote:Op maandag 21 juni 2004 23:05 schreef Remzerrr het volgende:
Dat zou ik dan echt wel willen zien
Ja, dus?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:22 schreef Cheese het volgende:
Ik kan er niet om lachen. Dat zeg je toch niet? Ondanks alles heeft ie het wel over z'n baas.
Ik denk dat Advocaat écht wel van Hanegem's gevoel voor humor op waarde kan schatten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:22 schreef Cheese het volgende:
Ik kan er niet om lachen. Dat zeg je toch niet? Ondanks alles heeft ie het wel over z'n baas. Schlemiel van een kerel.
Ja, op een persconferentie na de wedstrijdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
In ieder geval mooi dat er wat tegengas is binnen de leiding
Mja, Advocaat is uiteindelijk de baas dus wat kun je dan van Van Hanegem verwachten? Dat hij opstapt tijdens de wedstrijd? Ook niet echt professioneel.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, op een persconferentie na de wedstrijdAls 'ie echt wat had willen veranderen had ie het tijdens Ned- Tsjechie moeten doen...
Ach, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:34 schreef Cheese het volgende:
Als ie nou van het woonwagenkamp kwam, a la, maar hij is de assistent-coach en hoort zo'n ordinaire uitspraak niet te doen.
Ik vond het juist geweldig omdat de pers nu weer urenlang gespreksstof heeft en het toch de aandacht bij Advocaat weghaalt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:46 schreef Cheese het volgende:
Das waar, maar van Hanegem heeft geen enkel zinnig woord te zeggen, behalve dit. Valt me toch tegen.
Da's dus wel een goeie wissel geweest van Advocaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het juist geweldig omdat de pers nu weer urenlang gespreksstof heeft en het toch de aandacht bij Advocaat weghaalt.
Hij (Advocaat) kreeg van zowel de NOS als RTL4 opeens een hoop credit.
Door de persconferentie van van Hanegem weten we nu dat de spelers besloten trainingen willen en de bus met de deur naar de uitgang, omdat ze geen zin in gesprekken met de pers hebben.
Een meesterzet.
Echt triest van die Oranje club, met de bus het stadion inrijden om de pers te mijden. De pers schrijft nota bene lovend over een elftal dat 40 kansen in 90 minuten voetbal weggeeft en nog zijn ze te beroerd om ff hun bek open te trekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:51 schreef APK het volgende:
Door de persconferentie van van Hanegem weten we nu dat de spelers besloten trainingen willen en de bus met de deur naar de uitgang, omdat ze geen zin in gesprekken met de pers hebben.
Een meesterzet.
Eef Brouwers for Bondscoach.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
Da's dus wel een goeie wissel geweest van Advocaat.![]()
Ja, de pers zelf is zeker lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:58 schreef supercreep het volgende:
[..]
Echt triest van die Oranje club, met de bus het stadion inrijden om de pers te mijden. De pers schrijft nota bene lovend over een elftal dat 40 kansen in 90 minuten voetbal weggeeft en nog zijn ze te beroerd om ff hun bek open te trekken.
Naar jou luister ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:58 schreef supercreep het volgende:
Echt triest van die Oranje club, met de bus het stadion inrijden om de pers te mijden. De pers schrijft nota bene lovend over een elftal dat 40 kansen in 90 minuten voetbal weggeeft en nog zijn ze te beroerd om ff hun bek open te trekken.
Bert Maalderink?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:00 schreef Steijn het volgende:
Ja, de pers zelf is zeker lekker.Vooral die knakker van de NOS.
Wat stond die vent er trouwens opgeblazen bij. Erg grappig vond ik hem trouwens niet. Een beetje een flop.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:03 schreef APK het volgende:
Ik ging gisteren over mijn nek toen ik Harrie Vermeeghen zag.
Gatverdamme, dat populaire positieve gedoe.
Niets, met suggestieve vragen is wel wat mis.quote:wat is er mis met een kritische vraag af en toe
Als je 1 interview met Hangem hebt gezien, ken je de 1000 volgenden ook. Soms best lachen, maar er komt louter onzin uit.......lachen dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De mensen die niet inzien dat 't een grapje is, moeten toch echt hun humor na laten kijken.
Of zich wat verder verdiepen in de persoon Willem van Hanegem.
Je laat je als speler toch niet zo opjutten door die sjaak in z'n regenjas.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:04 schreef BB-King het volgende:
Giovanni moest anders wel sorry zeggen van Harrie.
En de pers is er maar zoet mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:05 schreef supercreep het volgende:
[..]
Als je 1 interview met Hangem hebt gezien, ken je de 1000 volgenden ook. Soms best lachen, maar er komt louter onzin uit.......lachen dus
dat is dan wel weer lachen idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
En de pers is er maar zoet mee.
Ik hoorde niks suggestiefs in de vraag van Maalderink. (Maaldering?)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:05 schreef Steijn het volgende:
Niets, met suggestieve vragen is wel wat mis.
Bronkhorst is nou 1 van die 8 of 9 speelrs in Oranje die simpelweg kwaliteit mist om op EK niveau mee te kunnen. Hij kan niet verdedigen, niet aanvallen en geen passes geven. Behalve wat rondlopen over de wei, kan hij dus eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:04 schreef BB-King het volgende:
Giovanni moest anders wel sorry zeggen van Harrie.
Oren dicht smiley.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:12 schreef supercreep het volgende:
[..]
Bronkhorst is nou 1 van die 8 of 9 speelrs in Oranje die simpelweg kwaliteit mist om op EK niveau mee te kunnen. Hij kan niet verdedigen, niet aanvallen en geen passes geven. Behalve wat rondlopen over de wei, kan hij dus eigenlijk helemaal niks.
Die Duitsers van jou kunnen anders wel alvast gaan inpakken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:18 schreef supercreep het volgende:
[..]
verder alles in orde knaapje, behalve dan dat je een gefrustreerde oranje supporter bent![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:18 schreef supercreep het volgende:
verder alles in orde knaapje, behalve dan dat je een gefrustreerde oranje supporter bent![]()
Vind je jezelf nu ook niet een beetje kansloos overkomen? Iedereen snapt toch dat Nederland - Letland een potje voor spek en bonen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:21 schreef Steijn het volgende:
Die Duitsers van jou kunnen anders wel alvast gaan inpakken.
Een smiley staat voor een emotionele uitdrukking.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:22 schreef supercreep het volgende:
Btw, met je oren dicht, kun je nog steeds lezen he snuggere henk
Goedzo, schrijf de uitschakeling maar van je af. Opkroppen is niet goed, dus gooi het er uitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Een smiley staat voor een emotionele uitdrukking.
In dit geval: ga weg, ik luister niet naar jouw ondermijnende gelul.
Nederlanders zijn creatief en begrijpen dat, Duitsers moeten alles eerst 18 jaar van papa en mama horen, dan nog 8 jaar via de meester en de boekjes op school er ingeramd krijgen, en dan nog via een Heineken roeptoeter.![]()
Jomanda ist in das hause.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:33 schreef supercreep het volgende:
Goedzo, schrijf de uitschakeling maar van je af. Opkroppen is niet goed, dus gooi het er uit
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:56 schreef Desiderius het volgende:
Die duitsers weten niet wat hun overkomt tegen het b elftal van de tsjechen
over anderhalve dag hebben we er hopelijk geeneens fotosoep voor nodigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:03 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wacht op fotosoepjes waarbij van Hanegem , Advocaat neerslaat![]()
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef daReaper het volgende:
[..]
over anderhalve dag hebben we er hopelijk geeneens fotosoep voor nodig
ohja das waarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef daReaper het volgende:
[..]
over anderhalve dag hebben we er hopelijk geeneens fotosoep voor nodig
Das meinst du nicht!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.supercreep.
Had ik mijn Abercrombie's maar vast, dan ging het zeker goed komen.Ik heb trouwens bij de America Today die zwemboek van jou zien liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |