Toevallig dat je daar wat over vraagt, ik heb toevallig deze maand last van tussentijds bloedverlies. Ik gebruik de pil, ongeveer een jaar, en heb er verder nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:40 schreef Brennie het volgende:
Heb je ook menstruatieproblemen ( meer bloedverlies, stolsels?
Het kan ook aan de pil liggen..quote:Op maandag 21 juni 2004 22:48 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Toevallig dat je daar wat over vraagt, ik heb toevallig deze maand last van tussentijds bloedverlies. Ik gebruik de pil, ongeveer een jaar, en heb er verder nog nooit last van gehad.
Vind het erg vervelend.
Volgensmij verder geen verandering in mn menstruatie, maja aangezien het al 1,5 jaar is weet ik ook niet meer hoe het daarvoor was. Heb wel altijd veel last ervan gehad en nu al een paar maanden ook gruwelijke last van mn rug de eerste dagen.
Heb alleen niet het idee dat het daar iets mee te maken heeft.
Maar toch erg bedankt voor je reactie, en onderbroek ook!!!
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:59 schreef AltamirA het volgende:
Misschien hebben er wel een stel wormen liggen paren en heb je over een paar maandjes 'kinderen'!
laatst op tv gezien, gaat u echter weer verder met de meeroppepende adviezen
tja, van de ene kant heb je gelijk, maar als je het niet kan vinden, dan is het mischien het best om het 1 en ander te proberen! Misselijk was ik zelf nooit, ik had gewoon soms heeeeel erge krampen, dan weer minder enz.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:09 schreef seeya_40 het volgende:
Jeroen:
bedankt voor je verwijzing, maar zoals ik al zei: Ik zoek de bron. Wil gewoon weten wat het is, en dan hopelijk passende medicijnen.
En AltimarA:
wormen lijken me niet echt logisch he, aangezien ik al 1,5 jaar last heb
Ik heb gelezen dat voor of na inname van de pil je het beste melk kunt drinken.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:22 schreef seeya_40 het volgende:
Tsja, bij mis is het toch vooral de misselijkheid die het zo vervelend maakt.
Vooral omdat ik altijd al moeilijk at, maar nu ben ik bang om te eten omdat ik dan misselijk word, maar als ik niet eet word ik weer misselijk van de honger. Heel erg vervelend dus!
Ik neem geen melkproducten, omdat ik daar allergische voor ben.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef Brennie het volgende:
Ik heb gelezen dat voor of na inname van de pil je het beste melk kunt drinken.
100% zeker weet ik het niet, staat wel in de bijsluiter.
Misschien helpt dat wat.
Dat snap ik, maar soms kan het helpen andere mensen te zoeken met dezelfde klachten. Probleem van pijn in je buik is vaak dat er vage klachten zijn en dat de oorzaak niet aan te wijzen is.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:37 schreef milagro het volgende:
misschien eens langs een internist
een huisarts weet ook niet alles zo 1,2,3
en wij al helemaal niet.
Aha, ik dacht dat je alleen voor de menstruatie wat rugpijn had..quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:47 schreef seeya_40 het volgende:
ben nu uiteindelijk weer bij de huisarts beland en na controle van urine bleek dat er weer bacterien in mn blaas zitten. nu wordt gedacht aan een nierbekkenontsteking omdat ik ook erge last van mn rug heb en beetje verhoging.
zit dus weer aan de antibiotica en ben daar niet blij mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |