Ik heb sinds 5 maanden een hele leuke meid weer opnieuw leren kennen. Kende haar van vroeger tijdens de basisschool tijdperk en 5 maanden geleden hebben we elkaar weer her ontmoet en de vonk sloeg meteen over.
Nu is het 4 maanden aan, in de eerste 2 maanden ging het uitstekend. Vanaf toen begon het verval, ze begon steeds depressiever te worden. ze had het aan me uitgelegd, het hoe en waarom en dat is echt niet niks waarom ze zo is. Begreep het volledig (ze had haar problemen onderdrukt en dat komt nu naar boven tegelijk). Het zijn in ieder geval allerlei problemen uit haar verleden.
Ik probeer haar natuurlijk zoveel mogelijk te helpen, vaak leuke dingen doen, presentjes aan haar geven en ze geeft ook toe dat ze zich bij mij een heel ander mens voelt alsof ik haar zorgen laat verdwijnen. Zelf ben ik ook heel anders dan haar vorige vriendjes (heeft ook met de depressiviteit te maken) zei ze.
Helemaal over de oren is ze op me en dat laat ze heel goed merken in haar doen en laten als ik bij haar ben. Ze had ook bij me een gevoel van dat wat wij hebben echt heel lang gaat duren, voor mij gold eveneens hetzelfde, het voelde anders dan alle andere relaties die ze had.
We hadden vakantie plannen, waren zelfs al nar reisbureau geweest om te bepalen waar heen etc. en ik zou haar familie in het buitenland ontmoeten. Ze verheugde zich er enorm op omdat ik de eerste vriend was waarmee ze echt een band voelde dat ze het aandurfde om op vakantie mee te gaan. Ik voelde me heel speciaal natuurlijk. Uiteraard was ik zelf toen ook in de 7e hemel. Ook was een van de redenen dat ze met me weg wilde om ff eruit te zijn van alle probs en dat wilde ze maar graag met mij.
Bij haar vorige had ze meteen een gevoel dat het kort beschoren was. En verlieten haar ook meteen als ze over haar verleden begon te vertellen, wat ze had meegemaakt e.d.
Ze stuurde me 3 dagen geleden een e-mail over hoe ze over de toekomst dacht, haar gevoelens voor mij en dat was echt perfect. Ze hoopte echt dat wij lang bij elkaar zullen blijven. Dacht echt dat zij m'n droomvrouw van de toekomst zou zijn, alles klikte perfect tot nu toe
![]()
. Echter de depressiviteit nam in die periode steeds ergere vormen aan. Ze was echt niet meer de oude zoals ik haar ken en ik probeerde haar op te vrolijken elke keer. Wat ook lukte.
Echt nu na het weekend, zei ze tegen me dat ze over haar zelf, toekomst, alles goed heeft nagedacht en dat ze al die pijn die zij heeft mij wilt besparen en een keuze gemaakt heeft over ons
![]()
Ze zit zo met haar zelf in de knoop, en je ziet aan der dat het slecht met haar gaat door haar problemen) Je voelt de bui al hangen. Vroeg dus meteen of het te maken had met het uitmaken van onze relatie. En ja hoor, dat was het dus. Vroeg dus ook nog aan haar of ze me nog leuk vond, of ze me nog ziet als haar vriend en daarop zei ze ja en dat dat juist niet het probleem is. Ze zou het graag door willen zetten maar daar lag het echter niet aan zei ze en wat het is weet ik nog niet (heeft ongetwijfeld te maken met haar depressiviteit).
Gesprek ging via MSN en ik wilde zoiets niet via MSN bespreken en zij ook niet, dus hebben we eind deze week afgesproken waarom ze darvoor kiest ivm tentamens deze week voor mij (studeren gaat nu goed maar niet heus).
Ze wil het dus uitmaken, daar kwam het op neer omdat ze me al die pijn die ze heeft mij wilt besparen, ik ga er anders ook onder lijden. Ik doe heel veel voor haar wil haar absoluut niet kwijt, maar wat moet ik nou? Is onze relatie nog te redden? Of is de depressiviteit zover dat ze het niet aankan? Ziet ze niet in dat ik haar met alles probeer te helpen, snap het echt niet meer. Ik weet nu ehc tniet wat ik ermee aan moet, en baal echt zo erg als een stekker van deze hele situatie. Voel me zwaar kut.
Wat moet ik nu