Ik bedoelde eigenlijk de topicquote:Op maandag 21 juni 2004 20:11 schreef XMN8R het volgende:
Ik ook... weer misgelopen
Nou vertel...wie is hij...trouwens wel een ouwe kloon van iemand zeg.. 2002.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Oeh! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:19 schreef Idril-2 het volgende:
[Dienstmededeling]
Hijkwam, hij
zag en hij
overwon.
[/Dienstmededeling]
*zucht*
Ga maar radenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou vertel...wie is hij...trouwens wel een ouwe kloon van iemand zeg.. 2002.
volgens mij is niet alleen de kloon oudquote:Op maandag 21 juni 2004 20:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga maar raden
Oh! My! Gooood!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:17 schreef Andyvie het volgende:
Ja! Ik!
ow..persoon ook...ff nadenken hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
volgens mij is niet alleen de kloon oud
Jij mag me altijd aanraken, Idril. Dat weet je tochquote:Op maandag 21 juni 2004 20:21 schreef Idril-2 het volgende:
Ikke wel toch, Andy?![]()
Neequote:Op maandag 21 juni 2004 20:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh! My! Gooood!
gimme, gimme, gimme !!!!!!
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:23 schreef Idril-2 het volgende:tijd voor popcorn!!!
Beavje, waar is die popcornsmiley
Nee toch maar niet, ben moe.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ow..persoon ook...ff nadenken hoor.
Nee, ik zit 24 te kijkenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
Zit nu iedereen Teigetjuh toe te voegen op msn?
jah, jij hebt m al op MSNquote:Op maandag 21 juni 2004 20:37 schreef Andyvie het volgende:
Nee, ik zit 24 te kijken
Ik zit nu met 'm te MSNenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jah, jij hebt m al op MSN![]()
Uhm.. Jij nieuw?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:12 schreef Weemz het volgende:
Zo, terug van even weggeweestIk was 'm al kwijt... Pheww... Wat zou ik zonder moeten
De vorige heette niet [HOMO] maar [SCHWUL], misschien heb je dat over het hoofd gezien?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom alle [HOMO] topics een tijd uit de topiclist waren? 'K was al helemaal gestressed dat ze niet meer terug zouden komen...
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
ja, druk kan je het niet noemen.
Erotic, erotic, put your hands all over my bodyquote:Op maandag 21 juni 2004 23:16 schreef Dita het volgende:
[..]
Nee..
Waar zijn ze heen dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef Jerruh het volgende:
ik mis mark en bart.
awww, ik zie m nu pas:quote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom alle [HOMO] topics een tijd uit de topiclist waren? 'K was al helemaal gestressed dat ze niet meer terug zouden komen...
ben je inmiddels al bijgelezen?quote:
de mietjes zijn gaan slapenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Waar zijn ze heen dan?
Jerrie!!quote:Op maandag 21 juni 2004 23:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de mietjes zijn gaan slapen.
cazzie!![]()
.
jowquote:Op maandag 21 juni 2004 23:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jerrie!!
Daar gaat je zwaarverdiende geld van een zondagquote:Op maandag 21 juni 2004 23:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow
ik heb teveel boodschappen gedaan die ik eigenlijk niet hoefde te kopen *spek wegwerkt*
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef Jerruh het volgende:
ik mis mark en bart.
ik mis verliefd zijnquote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef Jerruh het volgende:
ik mis mark en bart.
en ys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:00 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:30 schreef Leshy het volgende:
wtf doet deze thread in mijn AT
Ow aangezien ik digibeet ben dacht ik dat je het over mij was, ik de threat en dit topic een Active Topic.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef Leshy het volgende:
Dat dacht ik dus ook.
Blijkbaar heb je voor dat soort geintjes dus vrienden ]:|
Tsk! Dat ze jou zomaar in zo een hip topic als dit laten posten!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef Leshy het volgende:
Dat dacht ik dus ook.
Blijkbaar heb je voor dat soort geintjes dus vrienden ]:|
Gelukkig, ik moet nog twee artikelen typen en die moeten voor morgen 8.30u af zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:00 schreef XMN8R het volgende:
Nee hoor, opblijven is nu helemaal hot! vraag maar aan IBG
rustig aan, je hebt nog 7,5 uurquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:01 schreef Waxxer het volgende:
Gelukkig, ik moet nog twee artikelen typen en die moeten voor morgen 8.30u af zijn
Hey maar neem nog een Camelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:00 schreef XMN8R het volgende:
Nee hoor, opblijven is nu helemaal hot! vraag maar aan IBG
*mee doe* heb je een vuurtje voor me?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Hey maar neem nog een Camel
Daarom en daarbij, ik slaap heel slecht de laatste tijd. Heb het de afgelopen week elke nacht nog licht zien worden, dus ik hou het sowieso nog wel een tijdje volquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
rustig aan, je hebt nog 7,5 uur
misschien wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:08 schreef Waxxer het volgende:
Daarom en daarbij, ik slaap heel slecht de laatste tijd. Heb het de afgelopen week elke nacht nog licht zien worden, dus ik hou het sowieso nog wel een tijdje vol*zucht*
Maar dit klinkt weer als een verkapte roep om aandacht. Ik schrijf het af, check dit hier allemaal ff en dan ga ik plat
Jaaa manquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*mee doe* heb je een vuurtje voor me?![]()
Mja, vakantie is nog even een paar weken niet in zicht. Zit me weer druk te maken en alles en dan kom ik niet in slaap. Gisteren lag ik al bijna twee uur in bed en nog voelde ik mijn hart kloppen. Dus ik tellen: 80 in een minuut terwijl je poogt in slaap te vallenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
misschien wel een goed idee jazit je nog midden in de tentamen-periode?
en een roep om aandacht? valt wel mee toch?
Ja, we kunnen nu tenminste ongestoord hier rokenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:12 schreef XMN8R het volgende:
*heel stoer cirkeltjes probeer te blazen*
*blij ben dat er niemand in de buurt is*
80 hartslagen per minuut is best veel als je niks doet en in bed ligt toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Mja, vakantie is nog even een paar weken niet in zicht. Zit me weer druk te maken en alles en dan kom ik niet in slaap. Gisteren lag ik al bijna twee uur in bed en nog voelde ik mijn hart kloppen. Dus ik tellen: 80 in een minuut terwijl je poogt in slaap te vallenveel stress enz, ligt aan mezelf hoor, is een heel verhaal, maar dat moet echt anders
Ik zet hier toch maar vast een raampje open.. het gaat hier nu wel een beetje blauw zien met twee rokers en anders gaan ze morgen weer klagen dat het hier naar rook stinktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Ja, we kunnen nu tenminste ongestoord hier rokenGeen gekuch enzo
Soow, kun je goed, dat cirkeltjes blazen!
Mja klopt, maar ik sta erg onder druk en spanning. Daarom komt er ook niks van de grondquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
80 hartslagen per minuut is best veel als je niks doet en in bed ligt toch?
hoofdpunten van bijzaken onderscheiden plus een portie discipline; dan met het te doen zijn
Mja sowieso wel lekker, frisse luchtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zet hier toch maar vast een raampje open.. het gaat hier nu wel een beetje blauw zien met twee rokers en anders gaan ze morgen weer klagen dat het hier naar rook stinkt
maar wat veroorzaakt dan die stress, en hoe kun je de stress wegnemen of verminderen denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:19 schreef Waxxer het volgende:
Mja klopt, maar ik sta erg onder druk en spanning. Daarom komt er ook niks van de grondMaar aan de discipline ligt het niet, journalist is voor mij persoonlijk het leukste vak dat er bestaat
Faalangst, negatief zelfbeeld (dat ik dat zo vertel hier online). Niet zo erg dat het mij als persoon erg vormt, maar wel als ik mezelf moet bewijzen, mezelf moet laten zien. Ik voel daarbij ook heel veel druk dat ik het MOET halen want ik ben al zo lang bezig, het MOET nu in een keer lukken enz, en dan loopt het alleen maar meer mis. En dan doe ik weer niks en bovenop het bovenstaande maak ik me druk dat ik dan weer een dag geen ruk heb gedaan, en dat resulteert dus in een enorm slaaptekort. 's Ochtends kun je me opdweilen, stel ik niks voor. Vandaar dat ik nu aan het typen ben, morgenvroeg lukt me dat gewoonweg nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
maar wat veroorzaakt dan die stress, en hoe kun je de stress wegnemen of verminderen denk je?
Als je het probleem kent, dan kan het niet ingewikkeld zijn om de oplossing te vinden toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Faalangst, negatief zelfbeeld (dat ik dat zo vertel hier online). Niet zo erg dat het mij als persoon erg vormt, maar wel als ik mezelf moet bewijzen, mezelf moet laten zien. Ik voel daarbij ook heel veel druk dat ik het MOET halen want ik ben al zo lang bezig, het MOET nu in een keer lukken enz, en dan loopt het alleen maar meer mis. En dan doe ik weer niks en bovenop het bovenstaande maak ik me druk dat ik dan weer een dag geen ruk heb gedaan, en dat resulteert dus in een enorm slaaptekort. 's Ochtends kun je me opdweilen, stel ik niks voor. Vandaar dat ik nu aan het typen ben, morgenvroeg lukt me dat gewoonweg nietDaar moet ik echt verandering in aanbrengen. Anders komt er alsnog niks terecht van school, nog afgezien als ik stage ga lopen - dan moet ik toch echt een beetje fatsoenlijk kunnen functioneren.
Naja, dat is dan mijn nichtenprobleemin een notendop.
Ja maar het is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als je het probleem kent, dan kan het niet ingewikkeld zijn om de oplossing te vinden toch?
Ik zal je hier niet te lang meer storen, anders komen je artikelen nooit af en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenmaar je weet dat ik meestal wel op MSN te vinden ben
.
Het is ook inderdaad niet eenvoudig, maar hou nog even vol en blijf werken aan (het zoeken naar) een oplossingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:34 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar het is makkelijker gezegd dan gedaanik vind altijd wel iets om me druk te maken. Echter helpt het werken met een agenda al heel erg, want ik ben ook nog eens verstrooid en chaotisch
Naja draaaamaaaaa draaamaaaa....
komt wel goed, ben al begonnen met het zoeken naar een oplossing ipv blijven malen
Ik ga ff typen en dan echt slapen maar kom deze week zeker weten nog op msn
ook weer zoiets om 'en topique' alles uit te kramen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad niet eenvoudig, maar hou nog even vol en blijf werken aan (het zoeken naar) een oplossing; komt allemaal goed hoor
. Als je straks stage gaat lopen krijg je waarschijnlijk een ander ritme in je leven.
Ga maar snel je artikelen afmaken, dan kun je je mandje opzoeken voor een welverdiende nachtrust.
dankje, jij ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga nu idd maar naar mijn mandje![]()
Slaap lekker heen tot morgen!
Hahaha ja nou het was gisteren zo heftig, ik dacht tering, tel ze ff....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dankje, jij ook
en niet wakker gaan liggen om hartslagen te tellen he?!![]()
en nu je PC uit en slapen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:44 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja nou het was gisteren zo heftig, ik dacht tering, tel ze ff....
Maar ik probeer nu yin en yang te gaan slapen
Wat heb je dan geregeld voor jezelf? Doe es niet zo mysterieusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:42 schreef wizarddragon het volgende:
Zow voor mezelf ook het 1 en ander geregeld.
1,5 uur en ik ben erquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:42 schreef wizarddragon het volgende:
Truste wax..
Zow voor mezelf ook het 1 en ander geregeld.
Zakelijk: Ik ben gestopt met m'n huidige studie en ik ben nu hevig op zoek naar een kamer in Utrecht, want ik ga daar studeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nu je PC uit en slapen!![]()
![]()
![]()
[..]
Wat heb je dan geregeld voor jezelf? Doe es niet zo mysterieus.
Dat zal nog niet makkelijk worden, om een leuke maar vooral betaalbare kamer in Utrecht te vinden..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
Zakelijk: Ik ben gestopt met m'n huidige studie en ik ben nu hevig op zoek naar een kamer in Utrecht, want ik ga daar studeren.
quote:Persoonlijk: Ik ga vrijdag bij Gui's thuis een film kijken.
ok, vooruit dan maar - anders krijg je dáár weer klachten overquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:00 schreef Waxxer het volgende:
tip: www.sjhu.nl
(ik schrijf nog ff een weblog)
Tis ellende ja..ik zal voorlopig niet 1-2-3 een kamer vinden, dus dat worden lange treinritten. Of ik moet iets in de omgeving van Utrecht zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zal nog niet makkelijk worden, om een leuke maar vooral betaalbare kamer in Utrecht te vinden..
[..]
Hij is niet zo dol op de gayscene zal ik maar zeggen. Ik had nog aangeboden of we misschien naar de Soho of Exit gaan, maar daar had ie geen zin in. We gaan schijnbaar wel naar de Arc (?), zo'n lounge achtig tent .quote:Kunnen we jullie de dag erna nog spotten in Enschede?
Thanxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:00 schreef Waxxer het volgende:
tip: www.sjhu.nl
(ik schrijf nog ff een weblog)
maar, maar, hij moet toch op zicht komen? we moeten 'm toch kunnen keuren???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:04 schreef wizarddragon het volgende:
Hij is niet zo dol op de gayscene zal ik maar zeggen. Ik had nog aangeboden of we misschien naar de Soho of Exit gaan, maar daar had ie geen zin in. We gaan schijnbaar wel naar de Arc (?), zo'n lounge achtig tent .
Ja kheb geen flauw idee wat de Arc is, maar schijnbaar ligt het ook in de Regulier. Misschien sleur ik hem wel naar de Soho als jullie er ook zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
maar, maar, hij moet toch op zicht komen? we moeten 'm toch kunnen keuren???
de Arc, najah... als je niet van sfeer houd zit je daar wel goed denk ik
maar och, je bent er met je nieuwe vlam dus boeit de sfeer niet, die is dan zowiezo goed lijkt me![]()
ehm, wij zijn er niet, tenzij waxxer nog last-minute plannen maaktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:13 schreef wizarddragon het volgende:
Ja kheb geen flauw idee wat de Arc is, maar schijnbaar ligt het ook in de Regulier. Misschien sleur ik hem wel naar de Soho als jullie er ook zijn.
klik maar even op het linkje in mijn sigje, meldt je aan en kijk vrijdagmiddag nog eensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:18 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, gaan er veel naar Enschede dan??
Ik kan alleen overdagalweeeerrrr
Naja, ben door die stress toch al niet zo into 't Bolke
Kom ik wel weer half Zwolle tegen.....
je weet toch wel dat je die in [HOMO] post hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
*niveauopkrikpost*
3 pints is ook wel een beetje veel voor een doordeweekse schoolavond...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:56 schreef fulco- het volgende:
Morgen Ang3lientje.
Ben beetje wazig deze ochtend... gisteren 3 pints op, te kort geslapen in een ander hotel (Marriott) en nu zit ik tot overmaat van ramp ook op een ander kantoor.... Maar verder gaat het wel ... Alles goed?
oeh succesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zakelijk: ik ben nu hevig op zoek naar een kamer in Utrecht,
mogguhquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:22 schreef blublub het volgende:
oh jah, en goeiemorgen natuurlijk![]()
oeh oeh!quote:
*uit graf trek*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen...
leuke stalkert zit hier!!!!!!!
en ehm... we hebben een 5 voor multi *in grafstemming is*
allebeiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
*uit graf trek*
u bent te jong...of te aardig... 1 van de twee
Hijs al op dvd uitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:54 schreef blublub het volgende:
[..]
oeh oeh!
wanneer komt ie uit in nederland?
Kut.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allebei.
nee we balen echt, ik had net anne aan de telefoon en die begon al te janken. en ik vind het niet gek.. we hebben er tien weken bekant dag en nacht (ja letterlijk) aan gewerkt en dan krijg je het cijfer ZONDER de reden waarom... gewoon bats... echt slecht..
en je kan nergens verhaal halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allebei.
nee we balen echt, ik had net anne aan de telefoon en die begon al te janken. en ik vind het niet gek.. we hebben er tien weken bekant dag en nacht (ja letterlijk) aan gewerkt en dan krijg je het cijfer ZONDER de reden waarom... gewoon bats... echt slecht..
idd, bij ons (UT, Enschede) moet je dat soort dingen kunnen inzien of kunnen bespreken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je kan nergens verhaal halen?
ja, we moeten maar een afspraak regelen...terwijl ze zelf zeiden dat ze eind vorige week een uitgebreide beoordeling zouden geven... niks van gehoord. ja dan komt zoiets wel koud op je dak.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je kan nergens verhaal halen?
*uit de buurt van jer blijf vandaag*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, we moeten maar een afspraak regelen...terwijl ze zelf zeiden dat ze eind vorige week een uitgebreide beoordeling zouden geven... niks van gehoord. ja dan komt zoiets wel koud op je dak.
ik ga vanmiddag iedereen die hier verantwoordelijk voor is, vervloeken
ik wil jou in de buurtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
*uit de buurt van jer blijf vandaag*
....en zo voorts?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil jou in de buurt.
ik ga alle leraartjes af en dan een voor een ze in hun kont prikken met grote naalden en zo voorts..
iets..hmm.... ehmm,....gewelddadigd...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
....en zo voorts?
*hug*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil jou in de buurt.
ik ga alle leraartjes af en dan een voor een ze in hun kont prikken met grote naalden en zo voorts..
kill b filmpje/spelletje naspelen, schijnt populair te zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets..hmm.... ehmm,....gewelddadigd...
when I finally arrive at floor 9, I will kill teacher
ik gam morgen weer hehequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
*hug*
tijd om te fitnessen maat, ff agressie wegwerken
*honger wegwerken ben*
(lunch)
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Goeiemiddag!!
Recensie eindelijk af!!
Nu verder met mn eindwerkstuk
en vrijdag vakantie
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:46 schreef blublub het volgende:
[..]
grmbl
*nog 4 weken moet*
jahquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
studeer je ook in Utrecht?
Nog vier weken is idd wel lang, de meeste studies zijn eind deze week of volgende week toch wel klaar ja.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:50 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
maar veel psychologie, sociale geografie, taalstudie vriendinnetjes hier zijn al bijna klaar, maar ik nog nie
Bart!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:02 schreef Cybart het volgende:
donderdag 17:00 vakantie
(heeeeel mischien donderdag voor 12en al)
Markie !
ja, ik zou het eigenlijk al afgelopen vrijdag gekregen hebben...maar toen werd het opeens verschovenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart!!!!!!!
Ook al zo'n enorme behoefte aan de vakantie??
Waxxer !!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:
Hai
ondanks dat die leuke jongen die me al twee jaar aankijkt daarnet tegen me lachte toen ik langs kwma...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me nu ff kut.
*knuffel*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me nu ff kut.
kut mi pirre...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me nu ff kut.
haha...en toen kwam er toch wel weer een glimlach op uwen face hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ondanks dat die leuke jongen die me al twee jaar aankijkt daarnet tegen me lachte toen ik langs kwma...
Oeh Wouterquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ondanks dat die leuke jongen die me al twee jaar aankijkt daarnet tegen me lachte toen ik langs kwma...
Heeey Marrekie-Marrek!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waxxer !!!!
Alles goed dude??
Waxxer!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeey Marrekie-Marrek!!!
Ja gaat op zich goed he, alleen een beetje brakkon weer 's niet slapen. Maar ach, verder z'n gangetje
En met jou?? En je man?? En bijna vakantie he!
Al wat geboekt? En hoest met jou verder kerel??
jerre....je laptop is nu een paar cm hoger dan net?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:18 schreef Jerruh het volgende:
ok, geil wijf doet het m.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerre....je laptop is nu een paar cm hoger dan net?
ik kan wel vragen hoe het gaat, maar dat heb je al verteldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja of Tjap Hoi
pak jij een tissue voor hemquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben bang dat het te laat isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
pak jij een tissue voor hem
ja, ik ben aan een andere tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerre....je laptop is nu een paar cm hoger dan net?
da's ook snelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het te laat is
nu is fok.nl ook geen porno....dus dat je niet geil bent kan ik in komenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:
gadverdamme, ik ben niet in een geile grappige bui vandaag.
Okequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:
gadverdamme, ik ben niet in een geile grappige bui vandaag.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Cybart het volgende:
oeh, mijn eerste vakantiefoto's zijn ontwikkeld...
kan je zien hoe bruin ik al ben geworden...
wacht dan upload ik ze even
we zullen nog eens moeite doen hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oke
Het viel te proberen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:26 schreef Jerruh het volgende:
leave the try...
Markie-Mark!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waxxer!!
Ja met mij alles goed, afgelopen nacht voor het eerst in tijden weer fatsoenlijk geslapen! Ik heb enorme behoefte aan de vakantie. Nog niks geboekt maar het wordt een last minute naar Turkije met drie vrienden eind Juli. En met m'n man is alles goed hoorDie is nu hard aan het werk maar ik zie hem vanavond weer
En verder ben ik druk bezig met mn bachelor eindwerkstuk wat vrijdag af moet zijn!
En hoe zit het met jouw vakantieplannen?
het komt zo koud op mijn dak... ik heb net twee huilende groepsgenoten geknuffeld enzo... bwhuh...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft lief hoor
En ik snap de enorme teleurstelling heus wel, zeker als je maanden lang zo intensief aan iets gewerkt heb![]()
Hehe, ja een keer Waxxer's verhaal is al meer dan genoeg hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan wel vragen hoe het gaat, maar dat heb je al verteld
die 5 valt nergens mee op te halen verder?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt zo koud op mijn dak... ik heb net twee huilende groepsgenoten geknuffeld enzo... bwhuh...
Nee afgestudeerd ben ik nog niet hoor....Ik ga volgend jaar een masteropleiding Film en Televisiewetenschappen volgen, ook in Utrecht. En ik moet ook nog stage lopen dus dat afstuderen duurt nog wel even...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
-knip-
ben na weken van dagen aftellen nu uren aan het aftellen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hehe, ja een keer Waxxer's verhaal is al meer dan genoeg he![]()
Maar hoe is het met jou dan?? Want je loopt nu toch stage? Ook al bijna vakantie en is dan alles ook al over en voorbij??![]()
we kunnen wel een aanvulling doen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
die 5 valt nergens mee op te halen verder?
dat is ook zo...but it happened... probeer er zoveel mogelijk aan te doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we kunnen wel een aanvulling doen....
maar het is gewoon bout dat we dag EN nacht voor bijna niks hebben gewerkt..
Ik ben nu zesdejaars en na september al zevendejaars...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee afgestudeerd ben ik nog niet hoor....Ik ga volgend jaar een masteropleiding Film en Televisiewetenschappen volgen, ook in Utrecht. En ik moet ook nog stage lopen dus dat afstuderen duurt nog wel even...
Maar hoeveelstejaars ben jij dan inmiddels Waxxer?
Nounounounou dat is wel een beetje teveel van het goedequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben na weken van dagen aftellen nu uren aan het aftellen...
morgen een laatste echte dag, en dan donderdagochtend afstudeerpresentatie. en dan weet ik of ik geslaagd ben voor mijn opleiding. en waarschijnlijk mag ik daarna wel naar huis en hoef ik niet tot 5 uur te wachten tot mijn vakantie begint...
moet donderdagavond werken. dus een feestje zit er die avond niet in...
hele weekend niet. nouja zondagavond mischien. maar mijn beste vriendin (is vorige week al geslaagd) wilde het anders dit weekend gaan vieren...
dus dat moet ik nu even anders in plannen (wel eerst slagen donderdag natuurlijk)
tot hoe lang denk jij dan door te studeren? 65?
Tja, zolang je collegegeld betaalt.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
klinkt inderdaad beetje vaag...
maar mag je er zomaar zo lang over doen dan?
slecht in elkaar zitten? vast niet. want waxx lacht altijd op zijn fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou dat is wel een beetje teveel van het goedemaar ik wil gewoon zsm klaar zijn, ik moet rustig blijven, gewoon doen wat ik moet doen, niet voor iemand anders maar voor mezelf, alleen die knop omschakelen gaat nog niet zo goed. Maarja, ik zal er verder ook over ophouden, ik hou er zelf helemaal niet van als mensen hele essays schrijven/vertellen over hun geestelijke gesteldheid (en 99 vd 100 keer gaat het dan slecht). Maarja, zo zit ik heden ten dage een beetje in elkaar dussss....
![]()
Maar wat cool dat je al bijna klaar bent!! En lekker op tijd vakantie en dan ben je gewoon he-le-maal klaar!! Dat zal vast wel goedzitten, anders had je er vast wel wat van gemerkt van dees of geen![]()
and you're #5?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, zolang je collegegeld betaalt.....Journ. is wel DE opleiding voor mensen met achterstand. Gebeurt heel veel. Oh ja, ook zo iets: mijn stagebegeleider wil me alleen op stage laten gaan als ik nul punten achterstand heb. Dat geeft ook hoge druk op de ketel, want thuis vragen ze steeds weer 'wanneer ga je op stage wanneer studeer je af wanneer dit wanneer dat', dan word ik alleen maar kriegel en voel me weer klote
![]()
Er zijn mensen met meer achterstand dan ik, die gewoon op stage gaan. ik heb het niet getroffen qua begeleider. Hij begeleidt bijv niet, hij regelt alleen een stage. Ken al vier mensen die ruzie met hem hebben gehad.
Mja naja het is puur op het gebied van school, dat ik me moet bewijzen en dat ik word beoordeeld. Verder gaat het uitstekend hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
slecht in elkaar zitten? vast niet. want waxx lacht altijd op zijn foto
krijg nog 2 punten...allebei donderdag. 1 voor presentatie, en 1 voor mijn verslag
en daar mag er 1 een 5 van zijn....
maar goed, waarschijnlijk zijn ze ook wel blij als ze van me af zijn
Nou, daar hoeft niet veel voor te gebeuren. Ik heb mijn grenzen heel hoog liggen en laat me ook zo overdonderen en dat ik bij de pakken neer ga zetten (zo zeg je dat toch?), maar ik laat me niet aan het l;ijntje houden door zo'n grijze muis die alleen maar lacht bij de mensjes die alles in een ker halen en qua studie voorop liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
and you're #5?
ben er trouwens even weg van, even wat zaken regelen hiero
Hahaai!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:29 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Thanx voor de tips Blublub en Waxxer
Slaapt wizard nog in een pyamaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaai!
Graag gedaan
Mogguh?? Wat voor pyama heb je nu aan?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:48 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrrr ik gok een Alfred Jodocus Kwak
gewoon een sportbroek en een shirt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Slaapt wizard nog in een pyama![]()
wat een deceptiequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
gewoon een sportbroek en een shirt.
Had je een fleurige pyama in alle kleuren van de regenboog verwacht ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wat een deceptie
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Had je een fleurige pyama in alle kleuren van de regenboog verwacht ofzo?![]()
Nee zo'n wit pyamatje met allemaal figguurtjes uit Alfred J Kwak erop en van die lichtblauwe randen onder de mouwen en broekspijpenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Had je een fleurige pyama in alle kleuren van de regenboog verwacht ofzo?![]()
Een ruitjes pyama heb ik weer wel. Gebruik ik soms in de winter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zoiets ja
Of een ouderwetse ruitjes pyama
Babydoll?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee zo'n wit pyamatje met allemaal figguurtjes uit Alfred J Kwak erop en van die lichtblauwe randen onder de mouwen en broekspijpen(dat heeft een naam maar daar kom ik even niet op)
![]()
Nou ik wil het wel weten...vertelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou, jullie willen niet weten wat ik aan heb als ik slaapalthans, niet voordat ik gefitnessed en bijgebruind ben
Nu we toch ff over die gast hebben...quote:Maarja, dat had Nathan al eens uitgevonden en dat leek hij reuzespannend te vinden
Oh jee, en had hij een "Iquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik wil het wel weten...vertel
[..]
Nu we toch ff over die gast hebben...
Ik zat ff op kamkrant aan het neuzen.. Volgens mij kwam ik een foto daar tegen van Nathan tijdens de megaPANN.
dat heeft ie vast al ritueel verbrandquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, en had hij een "IFok" t-shirt aan??
Bartdude!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
sj
Idem hierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:05 schreef Cybart het volgende:
pyama in de winter = boxershort (en heel af en toe een t-shirt)
pyama in de zomer = boxershort of niets
Wel he?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
klinkt best stoer![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, en had hij een "IFok" t-shirt aan??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wel he?
Bart da dope dude!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
[afbeelding]
als ik thuis ben ga ik meteen op zoek naar een rode zakdoek, die bind ik rond mijn kop
mijn cap erop
en ik zoek wat wijde jeans (pa's closet)...enz enz
Klopt. Zit intelligenter inelkaar dan dat de meeste mensen denkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Toch is de muziek van Mike Oldfield best cool!
Oeh, ja das meestal zoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee hij zat achter een groep mensen.
Snoopy!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heeft ie vast al ritueel verbrand
Mja (hai trouwens!), soms dan denk je, tjee, wat een foute muziek maar eigenlijk zit het idd heel goed in elkaar en klopt het gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klopt. Zit intelligenter inelkaar dan dat de meeste mensen denken
Me too... een stuk of tigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja (hai trouwens!), soms dan denk je, tjee, wat een foute muziek maar eigenlijk zit het idd heel goed in elkaar en klopt het gewoonHeb d'r cd's van
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
[afbeelding]
als ik thuis ben ga ik meteen op zoek naar een rode zakdoek, die bind ik rond mijn kop
mijn cap erop
en ik zoek wat wijde jeans (pa's closet)...enz enz
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Me too... een stuk of tig
Ook een keer live gezien enzo. Best ok.
(hai as well)
Yep, tijdens de Tubular Bells III tourquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Live gzien trouwens?? Wat cool!!
fooooreign affair
take a trip in the air....
in een ader decenium mischienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Keivet man! Echt helemaal da bomb hoor!
??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Snoopy!!
word!quote:
noem je je lulhannes zo??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:39 schreef beaverhausen het volgende:
woord omhoog
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:39 schreef beaverhausen het volgende:
woord omhoog
alsjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:29 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Thanx voor de tips Blublub en Waxxer
welke?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:48 schreef Jerruh het volgende:
I got to make that sexy bootie mine.
nie de jouwe, ik maak me beste heteromaatje nie graag boos.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:48 schreef blublub het volgende:
[..]
welke?![]()
heb je t nou over Gerdow?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nie de jouwe, ik maak me beste heteromaatje nie graag boos.
besides, tis een nummer.
haha jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je t nou over Gerdow?
ohw ok
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja.
en da liedje: freestylers - push up.
Hoe is het eigenlijk met Gerdoow?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je t nou over Gerdow?
ohw ok
push up beha?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja.
en da liedje: freestylers - push up.
geen idee, moet je aan hem vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Gerdoow?
neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
Gerdo?
Ja Blubblub, al gemeet?
Maar dat kan ik toch ook aan jou vragen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef blublub het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan hem vragen
neeee!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
push up beha?
nee hoor, over een paar weken zou t goed kunnen maar ik geloof dat vrienden van hem nu een beetje anders over mij denken dus wie weet heeft dat invloed en mag ik niet meer komenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar is ze pissed om
ga jij maar weer lekker een treintje koppen ofzowquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan ik toch ook aan jou vragen?
Als z'n dinnetje moet je toch weten hoe het met hem is.
Heeft Gerdoow al weer gebeld?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef blublub het volgende:
hihihihi![]()
of ze pakken de organistatie van een orgie goed aanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor, over een paar weken zou t goed kunnen maar ik geloof dat vrienden van hem nu een beetje anders over mij denken dus wie weet heeft dat invloed en mag ik niet meer komenof misschien ook niet, ze zijn erg standvastig ofzo
![]()
hihihihi![]()
neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft Gerdoow al weer gebeld?!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
of ze pakken de organistatie van een orgie goed aan
ja het is tijd, voor mannelijke botheid
mischien houdt ie wel van dominante vrouwen die hun mondje klaar hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef blublub het volgende:
[..]jij hebt die vriend van hem nog niet gezien
zou ie kwaad worden als ie dit leest?![]()
Ik geloof dat Gerdoow weinig moeite met beide zal hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien houdt ie wel van dominante vrouwen die hun mondje klaar hebben
(of was het nou die hun mondje open hebben?)
geen idee, moet je hem vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien houdt ie wel van dominante vrouwen die hun mondje klaar hebben
(of was het nou die hun mondje open hebben?)
*Ang3l naar huis breng*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 't gehad
BRENG ME NAAR HUIS!
Ik ben nog helemaal niet thuisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Ang3l naar huis breng*
Gaat het weer een beetje meneer Ang3l?
wilde ik dat ooit wel dan??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:52 schreef Gerdo het volgende:
Blubje, wil je nu niet meer met me naar bed?.
Ik dacht dat we zouden gaan trouwen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:53 schreef blublub het volgende:
[..]
wilde ik dat ooit wel dan??
en als ik dat ooit gewild had, waarom denk je dan dat dat nu niet meer zo is
heb nog ergens een stukje kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oeh, weer een herkenbare Cybart.
Ik dacht t niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zouden gaan trouwen....
1. ik trouw nooit met mensen met wie ik nog niet in 1 bed heb gelegen!.
2. je kwam op mijn bed een DVD kijken en je wilde in slaap vallen omdat je brak was een week of 2 terug....
ze lag op je bed, en er is niks gebeurd....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zouden gaan trouwen....
1. ik trouw nooit met mensen met wie ik nog niet in 1 bed heb gelegen!.
2. je kwam op mijn bed een DVD kijken en je wilde in slaap vallen omdat je brak was een week of 2 terug....
ik lag niet op zn bed!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze lag op je bed, en er is niks gebeurd....
en jij beweert hetero te zijn... neuken zal je!
Je sms'te dat je zou komen maar je kwam niet.... Bryan Adams dvd! En daarna nodigde je mij uit om Monsters Inc. te komen kijken!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:57 schreef blublub het volgende:
1
[..]
Ik dacht t niet!
ik heb heel nooit bij jou in bed gelegenen als je met ieder meisje zou moeten trouwen dat bij je in bed zou hebben gelegen kon je je eigen mormonendorp openen, Slerdow
Dat "mên", dat vind ik wel grappig!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef blublub het volgende:
[..]
ik lag niet op zn bed!ik heb gerdo heel nog nooit gezien mên!
ohwquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je sms'te dat je zou komen maar je kwam niet.... Bryan Adams dvd! En daarna nodigde je mij uit om Monsters Inc. te komen kijken!.
de rest is natuurlijk een grove leugen....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:59 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat "mên", dat vind ik wel grappig!.
was ie zo slecht?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ohwmaar ik kwam dus niet!
me too dudequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:59 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat "mên", dat vind ik wel grappig!.
Neej...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ohwmaar ik kwam dus niet!
Ik vind je zowieso wel grappig!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:02 schreef blublub het volgende:
[..]
me too dude
ben ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik vind je zowieso wel grappig!!
Nee joh:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
de rest is natuurlijk een grove leugen....
blijkt maar weer...vrouwen... je hebt er niks aan...
alleen mama's zijn ooit wel handig
Nummer 2 was dronken, dûh!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:03 schreef blublub het volgende:
[..]
ben ik ook
alleen nr2 vind dat niet geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |