quote:Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef Capetown het volgende:
Ze zou never zo beroemd zijn geworden als Eminem haar stem niet had gebruikt.Wat nou alles is relatief.
maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje
quote:Hmmm, that sucks mate!
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:31 schreef reem het volgende:[..]
Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit
maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje
Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.
Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!
En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.
Capetown
quote:klopt... voor de wat beter pop en dance muziek moet je elke avond tussen 10-01 luisteren naar de het lek [ma-vrij]
Op vrijdag 24 augustus 2001 01:53 schreef Capetown het volgende:[..]
Hmmm, that sucks mate!
Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.
Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!
En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.
Capetown
quote:Is er een nieuwe dan?
Op donderdag 30 januari 2003 16:54 schreef Infinity123 het volgende:
Weet iemand hoe het nieuwe album van dido heet?
Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro ) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...
quote:Als het goed is, is ie nu ongeveer uit, hoorde het op 3fm.
Op donderdag 30 januari 2003 16:58 schreef ranja het volgende:[..]
Is er een nieuwe dan?
Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro
) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...
Nieuwe single komt 1 september uit white flag genaamd!
Weer een erg mooi nummertje, op de officiele dido site is de video er van te zien www.dido.co.uk
Nieuwe cd komt eind september en is genaamd life for rent
Tracklist
White flag
stoned
life for rent
Mary;s in india
See you when you re 40
Don't leave home
Who's make you feel
Sand in my shoes
Do you have a little time
This land is mine
See the sun
En trouwens, als je op 29 september niets te doen hebt, kun je met meegaan naar Londen. lees hier een bericht van de website van Dido:
quote:I`ll be there
Virgin Megastore PerformanceWe announced last week that Dido will celebrate the release of her eagerly anticipated new album with a special day of release event.
If you make your way down to the London Virgin Megastore (Oxford Street on the 29th September @ 8am), you can catch Dido performing four songs from her new album including 'White Flag'. You will also have the chance to have your copy of the album signed by Dido. After the in store performance, Dido will be jetting off to the US to perform that same day at Virgin Megastore in Union Square, New York City.
Dido
* Timo20 zet White Flag nog es op
Ik heb trouwens een hekel aan Eminem en ik geloof ook niet echt dat het daardoor komt dat ze beroemd is geworden.
Ga nu even White Flag goedkeuren...
als je de videoclip bekijkt van "White Flag" vind ik haar in het stukje tusen 1.40 en 2.02 minuut er prachtig en elegant eruit zien (dat is het stukje dat ze in die rode Viper zit) echt prachtig om zo'n mooie vrouw te zien
quote:Isobel is inderdaad prachtig... een van de weinige nummers waar ik stil van word. Wat een lekker nummer als je in een melancholieke bui bent!
Op zondag 14 september 2003 21:24 schreef Spleed het volgende:
Dido is echt heel goed! Ik vind Isobel echt een geweldig nummer!
Heb No Angel pas na lange tijd gekocht, maar was gelijk verkocht en vind het een van de mooiste popalbums die ik ken. Zodra het nieuwe album uitkomt zal ik het dan ook direct gaan kopen... White Flag belooft in ieder geval weer mooie luisterliedjes!
Nu maar hopen dat ze snel gaat touren en daarbij Nederland ook even aandoet... om nou speciaal naar de release in Londen te gaan, gaat me toch iets té ver
en de nieuwe koop ik blind
Dido
Idd Hunter is erg gaaf nummer, al haar cd's zijn goed!!!!
Keep on going DIDO!!!!
White Flag is zeker een mooi nummer en heb verder nog niks anders gehoord van haar album, maar daar ga ik zometeen ff achteraan..
--edit-- ben hem momenteel aan het downloaden
Dido rocks
[Dit bericht is gewijzigd door furanku op 15-09-2003 20:14]
quote:ja ben zeker een grote fan van dido!
offtopic]
Ja, als je een breedband verbinding hebt, kun je via je eigen provider een nieuwgroep lijst binnenhalen...Als hier meer over wilt weten moet je maar een topic openen over nieuwsgroepen in DIG!
[/offtopic]Ben je trouwens een grote fan van Dido?
Hier de index van de nieuwe CD van Dido - Life For Rent
1. White flag
2. Stoned
3. Life for rent
4. Mary's in India
5. See you when you're 40
6. Don't leave home
7. Who makes you feel
8. Sand in my shoes
9. Do you have a little time
* Alaric is nu toch ook wel beetje fan van Dido aan het worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |