abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 22:31:01 #26
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1461013
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef Capetown het volgende:
Ze zou never zo beroemd zijn geworden als Eminem haar stem niet had gebruikt.

Wat nou alles is relatief.

Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit

maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_1478200
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:31 schreef reem het volgende:

[..]

Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit

maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje

Hmmm, that sucks mate!

Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.

Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!

En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.

Capetown

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  zondag 26 augustus 2001 @ 11:37:58 #28
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1492439
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 01:53 schreef Capetown het volgende:

[..]

Hmmm, that sucks mate!

Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.

Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!

En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.

Capetown

klopt... voor de wat beter pop en dance muziek moet je elke avond tussen 10-01 luisteren naar de het lek [ma-vrij]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_8187287
Weet iemand hoe het nieuwe album van dido heet?
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:58:06 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_8187373
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:54 schreef Infinity123 het volgende:
Weet iemand hoe het nieuwe album van dido heet?
Is er een nieuwe dan?

Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro ) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...

pi_8187398
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:58 schreef ranja het volgende:

[..]

Is er een nieuwe dan?

Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro ) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...

Als het goed is, is ie nu ongeveer uit, hoorde het op 3fm.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:27:26 #32
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_12791402
Even deze omhoog kicken!

Nieuwe single komt 1 september uit white flag genaamd!

Weer een erg mooi nummertje, op de officiele dido site is de video er van te zien www.dido.co.uk

Nieuwe cd komt eind september en is genaamd life for rent

Tracklist

White flag
stoned
life for rent
Mary;s in india
See you when you re 40
Don't leave home
Who's make you feel
Sand in my shoes
Do you have a little time
This land is mine
See the sun

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  zondag 14 september 2003 @ 01:54:42 #33
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13153240
*topic hele harde schop geeft*
Eindelijk nieuw materiaal van Dido. omdat dit al een best oud topic is, vroeg ik me af of er nog mensen hier fan zijn??? de 29e september komt de nieuwe cd uit( zie mijn signature)
De nieuwe video van "White Flag" vind ik echt supermooi bekijk em hier

En trouwens, als je op 29 september niets te doen hebt, kun je met meegaan naar Londen. lees hier een bericht van de website van Dido:

quote:
Virgin Megastore Performance

We announced last week that Dido will celebrate the release of her eagerly anticipated new album with a special day of release event.

If you make your way down to the London Virgin Megastore (Oxford Street on the 29th September @ 8am), you can catch Dido performing four songs from her new album including 'White Flag'. You will also have the chance to have your copy of the album signed by Dido. After the in store performance, Dido will be jetting off to the US to perform that same day at Virgin Megastore in Union Square, New York City.

I`ll be there

Dido
* Timo20 zet White Flag nog es op

pi_13155140
Did.

No Angel is echt een geweldige CD en White Flag belooft veel goeds voor Life For Rent.

zondag 14 september 2003 @ 12:02:49 #35
13973 ranja
image means nothing
pi_13156120
Nieuwe single is eigenlijk precies zo als haar hele vorige album. Goed dus, van mij hoeft ze voorlopig niet te veranderen. Het duurde erg lang voor ik haar vorige album ben gaan waarderen en heb het uiteindelijk gekocht, dat zal bij de nieuwe wel wat sneller gaan gebeuren...
  zondag 14 september 2003 @ 21:24:40 #36
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13167564
Dido is echt heel goed! Ik vind Isobel echt een geweldig nummer!

Ik heb trouwens een hekel aan Eminem en ik geloof ook niet echt dat het daardoor komt dat ze beroemd is geworden.

Ga nu even White Flag goedkeuren...

lief, saai & lui
pi_13170030
i love dido
een hele mooie vrouw met een mooie stem

als je de videoclip bekijkt van "White Flag" vind ik haar in het stukje tusen 1.40 en 2.02 minuut er prachtig en elegant eruit zien (dat is het stukje dat ze in die rode Viper zit) echt prachtig om zo'n mooie vrouw te zien

eindelijk mijn eigen chevrolet muscle car
pi_13170297
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:24 schreef Spleed het volgende:
Dido is echt heel goed! Ik vind Isobel echt een geweldig nummer!
Isobel is inderdaad prachtig... een van de weinige nummers waar ik stil van word. Wat een lekker nummer als je in een melancholieke bui bent!

Heb No Angel pas na lange tijd gekocht, maar was gelijk verkocht en vind het een van de mooiste popalbums die ik ken. Zodra het nieuwe album uitkomt zal ik het dan ook direct gaan kopen... White Flag belooft in ieder geval weer mooie luisterliedjes!

Nu maar hopen dat ze snel gaat touren en daarbij Nederland ook even aandoet... om nou speciaal naar de release in Londen te gaan, gaat me toch iets té ver

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
pi_13170412
Dido!
erg goed idd....
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 14 september 2003 @ 23:04:55 #40
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13170502
Ik kocht 2 jaar geleden No Angels op gevoel en het bleek een zet te zijn, ik draai em nog bijna wekelijks.

en de nieuwe koop ik blind

Dido

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 15 september 2003 @ 16:10:34 #41
37999 pluisjebol
uuuhhhmm.....tja..........
pi_13183447
DIDO!!!!! haar nieuwe cd is onwijs gaaaaaaaaf!!!!!

Idd Hunter is erg gaaf nummer, al haar cd's zijn goed!!!!

Keep on going DIDO!!!!

love me for what I am, Don't hate me for what i'm not
pi_13187924
White Flag is zo'n mooi nummer ga de albums toch maar eens aanschaffen want al haar nummertjes tot nu toe zijn wel lekker.
pi_13188012
Het album 'No Angel' van Dido heb ik ook al ruim een jaar of 1,5 in de kast staan. Geweldige nummers. Allemaal!
Vooral: 'I'm no angel' vind ik een mooi nummer.
Vorige week hoorde ik haar nieuwe single op de radio. Echt weer dat Dido-geluid. Je herkent haar meteen.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 15 september 2003 @ 20:01:41 #44
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_13189502
Ik had het album van dido al een hele tijd, minstens al een half jaar voordat hier pas het album breed werd uitgestald. Had hem dan weliswaar illegaal gedownload, maar vond het direct een topplaat. Heb hem nu btw ook orgineel gekocht want dat doe ik nog wel eens met superalbums..

White Flag is zeker een mooi nummer en heb verder nog niks anders gehoord van haar album, maar daar ga ik zometeen ff achteraan..

--edit-- ben hem momenteel aan het downloaden

Dido rocks

[Dit bericht is gewijzigd door furanku op 15-09-2003 20:14]

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_13189908
Life for rent, heeeeerlijke CD. Net fftjes illegaal verkregen, maar zal 'm ook gewoon in winkel kopen als ie uit is (Is ie toch nog niet hé?). Super gewoon. Who makes you feel is 't lekkerst vind ik.
Ohhh geile sletjes!
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:36:16 #46
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13198073
uit ander topic:
quote:
offtopic]
Ja, als je een breedband verbinding hebt, kun je via je eigen provider een nieuwgroep lijst binnenhalen...Als hier meer over wilt weten moet je maar een topic openen over nieuwsgroepen in DIG!
[/offtopic]

Ben je trouwens een grote fan van Dido?

ja ben zeker een grote fan van dido!
[offtopic]kzal het es proberen met de nieuwsgroepen. Kheb je trouwens ook zojuist een mailtje gestuurd. mail ff terug aub
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:38:40 #47
13973 ranja
image means nothing
pi_13198121
Ik heb 'm maar vast in de bestelling gedaan bij play.com... 8.49 pond is zo'n 13 euro... kan ik geen buil aan vallen lijkt me
pi_13198134
I like Dido very much..
vooral
here with me..

schitterend nr..

zucht
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:39:42 #49
36899 Alaric
He who rules!
pi_13198138
Nou, mijn andere Dido topic is nu gesloten, dus...

Hier de index van de nieuwe CD van Dido - Life For Rent

1. White flag
2. Stoned
3. Life for rent
4. Mary's in India
5. See you when you're 40
6. Don't leave home
7. Who makes you feel
8. Sand in my shoes
9. Do you have a little time

* Alaric is nu toch ook wel beetje fan van Dido aan het worden!

pi_13198219
Eigenlijk vind ik Life For Rent goed om aan te horen...Ze heeft een goeie stem, dat kan ik waarderen. Bovendien ziet ze er niet slecht uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')