quote:Op maandag 21 juni 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
De L van Loser
want dat ben je
Smakelijk..quote:Op maandag 21 juni 2004 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
Wat ik nu in hemelsnaam toch zag in de wc na het schijten toen ik de wc inkeek vlak voor het afvegen van mij reet?
Een drol in een L-vorm.
Welke letters zijn er bij jullie wel eens gevormd?
tja, het leven is hard hèquote:Op maandag 21 juni 2004 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]Meid. je hebt gelijk
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zittenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:15 schreef Markster het volgende:
Ik probeer sinds kort de M, maar ik vind hem wat lastig
Dat ik daar niet aangedacht hebquote:Op maandag 21 juni 2004 18:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zitten
-O_quote:Op maandag 21 juni 2004 18:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zitten
Ik had je creatiever ingeschat Marksterquote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aangedacht heb
Hij kan beter de letters USBOKBU Schijten ofterwijl : Uitgetiefte Smerige Buitengewoon Onintelligente Kut Bagger Userquote:Op maandag 21 juni 2004 18:14 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
tja, het leven is hard hè :')
en al helemaal voor fuifduif
T moet echt een ramp zijn om zo'n persoon te zijn... je zou BIJNA medelijden krijgen :')
Tja, je hebt het of je hebt het nietquote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aangedacht heb
Dan zou ik het ook gewoon nog een half uurtje langer ophouden zodat je van die kleine letter s en die kleine letter o ook gewoon hoofdletters kan makenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ofterwijl : Uitgetiefte smerige Buitengewoon onintelligente Kut Bagger User
neh, das te moeilijk voor hemquote:Op maandag 21 juni 2004 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kan beter de letters USBOKBU schijten ofterwijl : Uitgetiefte smerige Buitengewoon onintelligente Kut Bagger User
hem kennen is al erg genoegquote:Op maandag 21 juni 2004 18:14 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
tja, het leven is hard hè
en al helemaal voor fuifduif
T moet echt een ramp zijn om zo'n persoon te zijn... je zou BIJNA medelijden krijgen
dat weet ikquote:Op maandag 21 juni 2004 18:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
hem kennen is al erg genoeg
*eenschquote:Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
dat weet ik
Maar gelukkig ken ik hem niet IRL
en dat wil ik graag zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |