Kijk 's bij de kringloopwinkel.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef bixister het volgende:
anders is het misschien toch aan te bevelen om ergens een niet te duur wiegje op de kop te tikken.
Da's eigenlijk ook ons planquote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef phileine het volgende:
Ik vond het zelf trouwens wel heel prettig om Isa zo dicht naast me te hebben de eerste maanden. Ik had zo'n ikea-schommelwiegje (op marktplaats.nl veelvuldig beschikbaar) dat naast mijn bed stond. Ik hoefde alleen maar mijn hand uit te steken om haar even te schommelen of te aaien.
Na een maand of vier merkte ik dat ze steeds wakker werd van ons, en toen hebben we haar (zonder problemen) verhuisd naar het ledikantje in haar eigen kamer.
Laatste bezoek: 5 minuten geledenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel.. hoe is het met jou? volgens mij heb je je niet gemeld vandaag? of ik heb er overheen gelezen
.quote:Ouders die samen met hun kind in bed willen slapen, moeten ervoor zorgen dat:
* Dekbed en kussens uit de buurt van de baby blijven.
* De baby hoger ligt dan de ouders en op de rug slaapt in een (baby)slaapzak.
* De baby op een stevig matras zonder spleet ligt (geen waterbed).
Ja johquote:Op maandag 21 juni 2004 18:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 5 minuten geleden![]()
![]()
zal wel meevallen dus
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:34 schreef poemojn het volgende:
[Pluisje, schiet 's op, nog steeds niet aan het?
![]()
Sjeen chippies is ook niet goed. Iedereen denkt bij suiker/diabetes altijd aan de echte suiker, maar niet aan de koolhydraten en het zijn juist de koolhydraten die omgezet worden tot glucose in het bloed. In aardappels zit zetmeel en zetmeel is een koolhydraat en word dus omgezet in suiker, dus de chippies kne je beter ook laten staan. Beter is het om een sultana op te knabbelen, weet het is nietzo lekker als chippies, maar wel beter.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef Sjeen het volgende:
Dus geen bak ijs, maar chippies![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Sjeen chippies is ook niet goed. Iedereen denkt bij suiker/diabetes altijd aan de echte suiker, maar niet aan de koolhydraten en het zijn juist de koolhydraten die omgezet worden tot glucose in het bloed. In aardappels zit zetmeel en zetmeel is een koolhydraat en word dus omgezet in suiker, dus de chippies kne je beter ook laten staan. Beter is het om een sultana op te knabbelen, weet het is nietzo lekker als chippies, maar wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |