Ik weet het! Maar er is hier niet zoveel werk in de horeca, en ik wil als het kan nog een beetje normale werktijden hebben. Ik moet namelijk ook nog kranten bezorgen....quote:Op maandag 21 juni 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je niet ergens achter de bar staan ???
dat verdient een stuk meer !!!
Ik ben rustig hoor, gewoon ontbijten met Wodka, dat helpt.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:rustig DIGGER, rustig
En de supermarktbazen zuigen.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja dan zou ik dus dat krantenbaantje meteen opzeggen...
In de horeca is altijd werk te vinden...
Zou inderdaad wel zo langzamerhand tijd worden voor EW om te bevallen van jullie tifootje.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Zou in deze hools dan de banner eindelijk z'n invulling krijgen? Of zo niet, in welk nummer dan? #381?
Dat werd tijd zegquote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
Zo.. boodschappen gedaan, wat opgeruimd en voor het oog ziet het er hier weer netjes uit!
. ik kreeg zaterdagavond onverwacht een logé die van mij niet meer met de auto naar Rotterdam mocht rijden en ik voelde me enigszins opgelaten voor de zooi hierquote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat werd tijd zeg
Als je met hier Hools bedoelt, dan ben je die bende die Harry in de kelder heeft gemaakt, wel vergeten op te ruimen.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
Zo.. boodschappen gedaan, wat opgeruimd en voor het oog ziet het er hier weer netjes uit!
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef just me het volgende:
. ik kreeg zaterdagavond onverwacht een logé die van mij niet meer met de auto naar Rotterdam mocht rijden en ik voelde me enigszins opgelaten voor de zooi hier
Probleem is alleen dat kranten bezorgen weinig tijd & inspanning kost, maar het wel goed verdient. Ik vind het wel lekker, tis wel onnozel vroeg je bed uit maar dan heb ik ook even een uur om lekker alles op een rijtje te zetten in m'n hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja dan zou ik dus dat krantenbaantje meteen opzeggen...
In de horeca is altijd werk te vinden...
Ik zal maar niet kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je met hier Hools bedoelt, dan ben je die bende die Harry in de kelder heeft gemaakt, wel vergeten op te ruimen.
Dan ga je toch in een manege werken.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:02 schreef tuindwerg het volgende:
Ik moet echt oppassen dat ik mezelf niet vergaloppeer...
Ciao.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
tot morgen allemaal !!!!!
Dat zeg ik. (Gamma.)quote:Op maandag 21 juni 2004 17:11 schreef DIGGER het volgende:
Tot morgen en COME ON ENGLAND!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |