Die zitten continue de bovenste 10 addressen op te schrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
en nu maar hopen dat Jump niet zwicht voor de spammerts en het databeest met mailadressen door verkoopt
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
en nu maar hopen dat Jump niet zwicht voor de spammerts en het databeest met mailadressen door verkoopt
Me toquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:11 schreef thaduck het volgende:
Bah, in plaats van omhoog te gaan ben ik 2 plaatsen gedaald net...
dat is al allemaal geregeldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
2 mensen terug vanboven geplaatst die te vroeg verplaatst warenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:22 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Me to
ok..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:22 schreef Jump het volgende:
2 mensen terug vanboven geplaatst die te vroeg verplaatst waren
Bedankt Jump,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
Beiden teruggeplaatst. en DaDude1987.
je stond met id nummer5 in de database, dus je stond al van het begin op verkeerde lijst ?
ikbenfons@xxxx ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Bedankt Jump,
en voor de andere die 2 plaatsen zijn gezakt ---> geen zorgen AL mijn invites gaan naar FOK
al je het gisteren gepost hebt, dan zal ik er overgekene hebben. ga je zo meteen toevoegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef naaktslak het volgende:
Hoelang duurt t voordat je aan de lijst wordt toegevoegd?
Ik heb gister nick en e-mail gepost, maar sta er nog niet bij.
Of niet mogelijk met Hotmail?
dank uquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
al je het gisteren gepost hebt, dan zal ik er overgekene hebben. ga je zo meteen toevoegen.
ondertussen eens updaten
knipquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ikbenfons@xxxx ?
Ik stuur hem naar de laatste. Ik had je destijds al invited, maar je reageerde nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
knip
en
knip at home.nl
Voor als je me al weer op de lijst had gezet haal me maar weer eraf ik heb een invite gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef Ludacriss het volgende:
Omfg ik heb volgens mij me invite gedelete!! please help wist niet dat het in de Ongewenste map zou komen KUT HOTMAIL!
mijn email: mousman79@hotmail.com
als het niet meer terug gedraaid kan worden meld me dan maar met deze email aan:
aa.ibrahim@wanadoo.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |