Eind van de dag zijn er meer grote klappers vaak. Nu veel mensen op school en werk die geen mogelijkheid hebben om te inviten. Ik gok dat het vanaf uur of 4 weer wat actiever wordt allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
[..]
het zal wel terug keren als er paar invites zijn. Voor mij geeft het niet dat er nu eventjes geen invites zijn
Die heb ik gecheckt en geleegd!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je in je bulk mail folder gekeken ? anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsen
EDIT - Hoeft niet meer, ..... ik heb mijn invite en inmiddels mijn gmail account binnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Jump het volgende:
[..]
... anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsen
same here, ben nu weer teruggezet naar de laatste plaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:20 schreef capetonian het volgende:
[..]
Die heb ik gecheckt en geleegd!
je kunt gewoon mailen naar hotmail via gmail....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef engessa het volgende:
Mag ik ook op de lijst?
Mijn mailadres die dan zou moeten werken is: m.stuive@st.hanze.nl
Maar wat ik mij afvraag, die mailtjes die geblokt worden door Hotmail, zijn dat alleen de invitemailtjes of geld dat voor al het gmail verkeer?
Achteraan in de lijst aansluitenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef duhuh het volgende:
Kan iemand me inviten a.u.b :freestyler@partyon.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |