We will only use your email to send you more information about Gmail.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:47 schreef hessel het volgende:
http://bink.nu/DesktopModules/ArticleDetail.aspx?ArticleID=2062 van Bink.nu
Over het verdwijnen van uitnodigingen
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
heb je de rode link al an geklikt ? de rest hoort zich vanzelf te wijzen
en wacht ff tot de lijst weer geupdated is anders verstuur je "dubbele "invites
Heeft niemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik wil de invites graag weggevenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!
Ja dusquote:Op maandag 21 juni 2004 20:07 schreef Slarioux het volgende:
Geupdate. Jump doet de email-adressen updates.
Invite maar voor de liefste weblogger op fok..quote:Op maandag 21 juni 2004 20:13 schreef Undergod het volgende:
jow ik kan inviten, zijn de emails geupdate??
-> openen in nieuw venster staat er niet heb alle mogelijkheden geprobeerd met de rechtermuisknopquote:Op maandag 21 juni 2004 20:12 schreef Tedkees het volgende:
probeer eens rechtsklikken -> openen in nieuw venster (of iets dergelijks). Wil ook nog weleens lukken?
Heb je een pop- up blocker ? die ff uitzetten kan miss. helpenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef botterfly het volgende:
Ja dat doe ik steeds die rode link aan klikken maar het handje verschijnt en er gebeurt niets. Ook niet na dubbelklikken ofzo. Heb de melding er al sinds vanmorgen staan en probeer het steeds weer na een uur ofzo maar reageren ho maar!
[ domme modus aan]quote:Op maandag 21 juni 2004 20:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb je een pop- up blocker ? die ff uitzetten kan miss. helpen![]()
welke heb je?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[ domme modus aan]
Ik voel me nu ff heel erg dom! Die heb ik ja maar ik weet niet hoe ik die uit zet
[ domme modus uit ]
Nortonquote:Op maandag 21 juni 2004 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
welke heb je?
Google geeft om de zoveel tijd invites aan je vrij.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
ik ga steeds vooruit. Ik zou zeggen blijf hard uitnodigen. Hoe vaak kun je iemand invitten??? dan kan ik dat dus ook hier doen, dan neem ik gewoon effe 50 mensen.
Ik heb er nog geen schijnbare logica in gevonden (heb ook nog geen invites gehad) die invites die ik net weggaf had ik weer van anderen gekregen. (lees: erom gevraagd en toen hier aan anderen weggegeven)quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
ik ga steeds vooruit. Ik zou zeggen blijf hard uitnodigen. Hoe vaak kun je iemand invitten??? dan kan ik dat dus ook hier doen, dan neem ik gewoon effe 50 mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |