Cube heeft best leuke spellen ja, en voor die prijs hoef je hem niet te laten staanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En de X-box mist dingen die de cube aanvult
IK ben het 100% met je eens
* Tain schopt Capibar naar FOTquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:49 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
sorry, dit moest er even uit...
tja, het is ook vooral een mening natuurlijk, maar ik vind wel dat de cube meer verschillende soorten spellen heeft waardoor je er sneller een weer opnieuw uit de kast haalt. Bij de xbox zijn vooral de FPS en race genres goed vertegenwoordigd en het is vaak zo dat iedereen eerst zijn aandacht richt op bijv. PGR2, vervolgens komt DTM2 uit en gaat iedereen dat spelen en raakt niemand meer PGR2 aan. Weer iets later komt RSC2 uit en zet iedereen zijn DTM2 in de kast om RSC2 te spelen. Bij de cube is dit opvolg proces minder. Natuurlijk heb je hier de series als mario party waarbij het oudere deel in de kast komt te staan, maar de spellen volgen elkaar wel minder op en vooral de echte nintendo titels blijven in de belangstelling staan. Als over enkele maanden de nieuwe RS3 uitbreiding uitkomt zullen veel gamers overstappen en het originele spel niet meer spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de Gamecube en PS2, komen best leuke spellen voor uit, maar na 10 uur spelen heb ik er wel genoeg van, terwijl ik met sommige spellen op de xbox al meer dan 40 uur heb gestoken(KotOR 60 uur in totaal nu, Rainbow Six 3 nu in totaal zo'n 40 uur met live en offline play).
Dat blijf je altijd houden, op een gegeven moment heb je een spel wel gezien, misschien dat je hem een jaar later wel weer uit de kast pakt. Zou ook niet goed zijn voor de spelontwikkelaars als iedereen maar de oude spellen zou blijven spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef koei het volgende:
Als je kijkt naar welke spellen je uit de kast blijft halen, ook na een jaar ofzo dan zijn dit er toch erg weinig op elk platform.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:54 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
maar dat zijn allemaal verschillende spellen (rsc 2, pgr 2, dtm 2). zou er een mario party uitkomen en daarna een leukere donkey kong party en daarna een nog leukere toad party dan zou je mario party ook veel minder gaan spelen.......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
tja, het is ook vooral een mening natuurlijk, maar ik vind wel dat de cube meer verschillende soorten spellen heeft waardoor je er sneller een weer opnieuw uit de kast haalt. Bij de xbox zijn vooral de FPS en race genres goed vertegenwoordigd en het is vaak zo dat iedereen eerst zijn aandacht richt op bijv. PGR2, vervolgens komt DTM2 uit en gaat iedereen dat spelen en raakt niemand meer PGR2 aan. Weer iets later komt RSC2 uit en zet iedereen zijn DTM2 in de kast om RSC2 te spelen. Bij de cube is dit opvolg proces minder. Natuurlijk heb je hier de series als mario party waarbij het oudere deel in de kast komt te staan, maar de spellen volgen elkaar wel minder op en vooral de echte nintendo titels blijven in de belangstelling staan. Als over enkele maanden de nieuwe RS3 uitbreiding uitkomt zullen veel gamers overstappen en het originele spel niet meer spelen.
Als je kijkt naar welke spellen je uit de kast blijft halen, ook na een jaar ofzo dan zijn dit er toch erg weinig op elk platform.
er zijn er veeeel meer antiek.... alleen ik moet zeggen ik koop meer snes/nes games dan de rest. en voor de ps2 zijn er al genoeg goede spellen, ik had hem alleen voor pes gehaald en heb er nu ook 19 (voor mij erg veel) games voorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Al je consoles waarvan er minimaal 2 antiek zijn en een andere is een PS2 waar weinig boeiends voor uitkomt in vergelijking met de GBA, GC en Xbox, zo moeilijk is dat dus niet.
Ik schat 50 %quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef mordradead het volgende:
gaan we het vanavond halen?
tjsechie, het mooiste land waar ik ooit ben geweest, mooie vrouwen.... lekker eten. pefect land...... en als jullie verliezen komt aan al dit moois een eindquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik schat 50 %
ik moét wel, naja ik hoop dat ze er over 3 kwartier zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:40 schreef rockstah het volgende:
gaat weer lekker stormen vandaagik ga echt niet kranten lopen vandaag hoor
vroeg opstaan en mesten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef jercovski het volgende:
is merk op dat capibar weer van de partij is, hoe was vakantie knul??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |