huilie, ik moet al mijn consoles onderhouden met het dubbele en ik heb meer dan het dubbele aantal consolesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef HomerJ het volgende:
Dan heb ik straks wel 1 probleem:
Ik moet 3 consoles(GBA SP, X-box & Cube) onderhouden met 60 euro per maand
Al je consoles waarvan er minimaal 2 antiek zijn en een andere is een PS2 waar weinig boeiends voor uitkomt in vergelijking met de GBA, GC en Xbox, zo moeilijk is dat dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilie, ik moet al mijn consoles onderhouden met het dubbele en ik heb meer dan het dubbele aantal consoles
edit: ik ben erachter gekomen waarom nederland heeft verloren.... capibar'\s schuld is het, hij was aan het flitsen ofzo
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef BMWM3 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten, tik ik veel dingen over uit de PU (Power Unlimited) naar Fok!
Zoals de GTA SA wat ik laatst heb gedaan.
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden? Doorgaan, of stoppen?
Ik lees de meeste stukjes zelf voor mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef BMWM3 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten, tik ik veel dingen over uit de PU (Power Unlimited) naar Fok!
Zoals de GTA SA wat ik laatst heb gedaan.
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden? Doorgaan, of stoppen?
Nee, hèhè. Jij hebt ook PU als abonement. Die andere gamers misschien niet dude. Dan hoeven ze geen 3.30 te betalen voor alleen maar gta sa nieuwsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik lees de meeste stukjes zelf voor mij hoeft het niet
wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef BMWM3 het volgende:
En misschien ook nog wel FLATOUT & MASHED!
Allang gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
wie?
GTA SA interesseert me wel, van mij mag je t wel overtypen hoor
mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Allang gedaan
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef koei het volgende:
En als je je niet mee laat slepen door het xbox topic dan zal je zien dat er verder maar een paar toppers per jaar zijn.
Niet dan? De xbox heeft veel spellen die even leuk zijn maar al redelijk snel weer in de kast verdwijnen of verkocht worden (zelfs met live). Als je enkel de toppers koopt die je in je collectie wil houden dan hoef je maar een stuk of 5 spellen te kopen. Noem de tijdloze echte toppers maar op. PGR2 (totdat deel 3 uitkomt), Halo en dan wordt het al moeilijk. KotoR schijnt ook wel erg goed te zijn en topspin ook maar dan heb je volgens mij het meerendeel wel gehad (en ik heb het nu enkel over exclusives omdat bij de andere spellen het platform niet uit maakt). De rest van de spellen zijn spellen die na een maandje intensief spelen de kast in gaan. Kijk maar naar wat er online gespeeld wordt. Het nieuwste spel wordt het meest gespeeld en er zijn wat andere goede spellen die nogsteeds gespeeld worden maar bijv. DTM driver 2 wordt al een heel stuk minder gespeeld op live en veel mensen hebben het spel ook alweer verkocht. Het is een leuk spel (denk ik) maar geen blijvende topper die je moet hebben als xbox bezitter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dus met de Gamecube en PS2, komen best leuke spellen voor uit, maar na 10 uur spelen heb ik er wel genoeg van, terwijl ik met sommige spellen op de xbox al meer dan 40 uur heb gestoken(KotOR 60 uur in totaal nu, Rainbow Six 3 nu in totaal zo'n 40 uur met live en offline play).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Niet dan? De xbox heeft veel spellen die even leuk zijn maar al redelijk snel weer in de kast verdwijnen of verkocht worden (zelfs met live). Als je enkel de toppers koopt die je in je collectie wil houden dan hoef je maar een stuk of 5 spellen te kopen. Noem de tijdloze echte toppers maar op. PGR2 (totdat deel 3 uitkomt), Halo en dan wordt het al moeilijk. KotoR schijnt ook wel erg goed te zijn en topspin ook maar dan heb je volgens mij het meerendeel wel gehad (en ik heb het nu enkel over exclusives omdat bij de andere spellen het platform niet uit maakt). De rest van de spellen zijn spellen die na een maandje intensief spelen de kast in gaan. Kijk maar naar wat er online gespeeld wordt. Het nieuwste spel wordt het meest gespeeld en er zijn wat andere goede spellen die nogsteeds gespeeld worden maar bijv. DTM driver 2 wordt al een heel stuk minder gespeeld op live en veel mensen hebben het spel ook alweer verkocht. Het is een leuk spel (denk ik) maar geen blijvende topper die je moet hebben als xbox bezitter.
Ik heb zelf topspin, PGR2, MM3 en beyond good and evil en heb voorlopig geen behoefte om dat aantal uit te breiden. Fable en Kameo wil ik misschien nog gaan halen en heel misschien Sudeki, maar voorlopig verder niks (maar wie weet wat er nog komt..) Voor de cube zijn er daarintegen nog een heel aantal spellen die ik nog wil kopen (die al uit zijn of nog uit moeten komen).
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef capibar het volgende:
jullie hebben me gemist![]()
En de X-box mist dingen die de cube aanvultquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
juist de dingen die de gamecube mist vult de xbox weer aan. ik zou nog steeds niet weten waarom ik een ps2 zou moeten kopen though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |