inderdaad, als je bij de snackbar voor 1 magnum 1,50 oid betaaldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dat is niet duur![]()
Duh anders zou ik het hier niet meldenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
zijn ze ook te vreten?
Beter leren voortaan hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
* GotenSSJ hoort zojuist dat hij een 4 had voor het tentamen wat ik gister heb gemaakt!!!![]()
![]()
![]()
ja, ik had me er ook voor aangemeld, je meot parels sparen, en bij elk veelvoud van 12,50 euro kun je het op je bank laten storten. ik heb me er weer voor afgemeld, want ik begon het steeds irritanter worden met die mailtjes van hun steeds.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter leren voortaan he
Die site in je sig werkt dat echt
veel plezierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:26 schreef BazzoS het volgende:
ben weg, ff kleren shoppen
In Doetinchem? Dan ga ik ook ff, schofel k je ff onderuitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:26 schreef BazzoS het volgende:
ben weg, ff kleren shoppen
heb nog niets gehad iigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Even vraagje over die site :
Moet je echt je adres opgeven en sturen ze dan niks naar je huis toe ?
Nou ik meld me maar niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb nog niets gehad iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |