jeps, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
hij komt er vast wel door
neeeen ik kwam er gister niet achter wat het was, dus nu mag die man het uitvogelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
kun je dat van je groot licht zelf niet dan??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef BazzoS het volgende:
ik ben weer een kilo lichter
ik kan praten als de bestequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeeen ik kwam er gister niet achter wat het was, dus nu mag die man het uitvogelen
[..]
kan je nog wel praten ?
(ik al 5 kilo sinds vorige week, snap niet wat er zo moeilijk is aan afvallen )
* Fugie doet hetzelfde als normaal, alleen doe ik gewoon wat oefeningen en drink water ipv frisdrankquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik kan praten als de beste
en jij eet dus gewoon niks meer?
moet ik dan ook maar es proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
* BazzoS doet hetzelfde als normaal, alleen doe ik gewoon wat oefeningen en drink water ipv frisdrank
ga ik ook maar eens doen dan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
* hermandeperman doet hetzelfde als normaal, alleen doe ik gewoon wat oefeningen en drink water ipv frisdrank
Nee Dirk van de Broek (Bas van der Heijden) 99 cent ofzo voor 3 van die dingenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:55 schreef BazzoS het volgende:
van de Aldi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |