Morgen gaat wat gebeurenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:jazeker wil ik een biertje, morgen gaat het gebeuren jongenS!
![]()
dat ijzerwerk uit zijn klepquote:Op maandag 21 juni 2004 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Morgen gaat wat gebeuren![]()
ooohw daar voel je niks vanquote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat ijzerwerk uit zijn klep
ik krijg geen rare plastic dingetjes, ik krijg een draadje achter mijn tanden nuquote:Op maandag 21 juni 2004 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohw daar voel je niks van![]()
ik kreeg alleen zo'n plastic ding mee die ik snachts in moest doen en daar zaten maar 3 miniscule gaatjes in dus de eerste nacht stikte ik al in dat klote ding dus gelijk weg geflikkert. Gevolg ze zijn weer beetje scheef gaan staan![]()
dat heb ik ook... en dat is irritant...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik krijg geen rare plastic dingetjes, ik krijg een draadje achter mijn tanden nu
Die ken ik niet, maar ik bedoelde niet dat plastic ding die tegen je geheemelte (quote:Op maandag 21 juni 2004 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik krijg geen rare plastic dingetjes, ik krijg een draadje achter mijn tanden nu
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat heb ik ook... en dat is irritant...
heb nl. een beugel gehad voor 1 tand
maar na een half jaartje kon die eruit... en kreeg ik een draadje... en nu groeit het weer vrolijk terug
ik had welk zo'n plaatje die ik dag en nacht in moest, maar niet zo'n blok, dat plaatje heb ik overigens amper ingehad, en altijd zei die gek dat 't goed wasquote:Op maandag 21 juni 2004 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik bedoelde niet dat plastic ding die tegen je gehemelte () zit. Maar echt zo'n rubber/plastic blok zoals boksers hebben.
achja... lekker belangrijk... is 1 klein tandje onderin... niemand ziet hetquote:Op maandag 21 juni 2004 23:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]lekker dan
die dacht alleen maar aan zijn blingblingquote:Op maandag 21 juni 2004 23:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik had welk zo'n plaatje die ik dag en nacht in moest, maar niet zo'n blok, dat plaatje heb ik overigens amper ingehad, en altijd zei die gek dat 't goed was
Trauma'squote:Op maandag 21 juni 2004 23:06 schreef Fugie het volgende:
ik heb ook zon boksbeugel, maar dat ding werkt echt te kut. Ben overigens al 2 jaar te laat ofzo voor me laatste afspraak
heb dat ding nog, laatst nog eens geprobeerd maar mijn halve kaak werd ontzet ofzoquote:Op maandag 21 juni 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Trauma's![]()
Ik kan me niet herinneren of ik hem weggeooit heb of dat ie nog ergens in een la ligt ....ril...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb dat ding nog, laatst nog eens geprobeerd maar mijn halve kaak werd ontzet ofzo
kijke of je dat morgen nog roeptquote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef BazzoS het volgende:
Vet relààxed
dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijke of je dat morgen nog roept![]()
dan kan hij niet meer roepenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijke of je dat morgen nog roept![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan kan hij niet meer roepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |